[ ASN 3.0 220 KM] numery katalizatorow wstepnych i głównych
[ ASN 3.0 220 KM] numery katalizatorow wstepnych i głównych
Witam
Prosze osoby ktore dysponują etka o podanie numerów katalogowych dla katalizatorów głównych lewy oraz prawy i katalizatorów wstępnych tez lewy i prawy. Nosze sie z wymiana wszystkich katalizatorów w a6 c5 2003 asn 220km quattro tiptronic.
Z góry dzieki
Prosze osoby ktore dysponują etka o podanie numerów katalogowych dla katalizatorów głównych lewy oraz prawy i katalizatorów wstępnych tez lewy i prawy. Nosze sie z wymiana wszystkich katalizatorów w a6 c5 2003 asn 220km quattro tiptronic.
Z góry dzieki
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
Re: numery katalizatorow wstepnych i głównych
arturn29 pisze:Witam
Prosze osoby ktore dysponują etka o podanie numerów katalogowych dla katalizatorów głównych lewy oraz prawy i katalizatorów wstępnych tez lewy i prawy. Nosze sie z wymiana wszystkich katalizatorów w a6 c5 2003 asn 220km quattro tiptronic.
Z góry dzieki
a nie lepiej wstawić tłumiki przelotowe w miejsce katalizatorów ?

_________________________________ Audi Quattro______________________________
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
jak masz środki to zakładaj katy. na AKP czytałem, ze kilku klubowiczów wstawiło uniwersalne katy, oczywiście odpowiednie do pojemności i byli bardzo zadowoleniu, a były to 4.2, więc uważam, że jak najbardziej warto.
może kolego rozejrzyj się za uniwersalnymi zamiennikami, znajdziesz je oczywiście na allegroszu
cena też przyzwoita.
ja wstawiłem przelotowe zamiast katalizatorów i na zimnym silniku pierdzi niemiłosiernie, chociaż jest o niebo ciszej niż z pustymi puszkami katów...
po rozgrzaniu silnika i wydechu ten dziwny dźwięk ustępuje
następnym razem nie popełnię tego błędu i na pewno nie wstawię tłumików przelotowych, wolę wspawać rurę, zamiast tego tłumika...
może kolego rozejrzyj się za uniwersalnymi zamiennikami, znajdziesz je oczywiście na allegroszu

ja wstawiłem przelotowe zamiast katalizatorów i na zimnym silniku pierdzi niemiłosiernie, chociaż jest o niebo ciszej niż z pustymi puszkami katów...
po rozgrzaniu silnika i wydechu ten dziwny dźwięk ustępuje

następnym razem nie popełnię tego błędu i na pewno nie wstawię tłumików przelotowych, wolę wspawać rurę, zamiast tego tłumika...
Witam
No wlasnie mam te puszki w ktore byly włożone stare katalizatory wiec myslalem własnie założyć nowe katy w te puszki.
Co myślicie o tym sklepie i zaopatrzeniu:
http://webautoservice.pl/katalizator-au ... -2367.html
No wlasnie mam te puszki w ktore byly włożone stare katalizatory wiec myslalem własnie założyć nowe katy w te puszki.
Co myślicie o tym sklepie i zaopatrzeniu:
http://webautoservice.pl/katalizator-au ... -2367.html
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
miałem na myśli raczej coś takiego:
http://allegro.pl/katalizator-uniwersal ... 65900.html
http://allegro.pl/katalizator-uniwersal ... 65900.html
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
sporo ludzi się wypowiadało na temat wspawania tłumika przelotowego zamiast katalizatora nie ma żadnego metalicznego dźwięku jeśli jest to tłumik przelotowy a nie rurka. ja jak narazie wstawiłem dwie strumienice zamiast środkowego tłumika i pięknie mruczy katalizatory mam jeszcze w super stanie więc ich nie ruszam.
Nie wiem jak Ty w 3,0l ale ja u siebie mam sondy tylko dwie przed katami czyli jakbym wstawił tłumiki przelotowe to byłoby OK. gorzej jak masz 4 sondy przed i za katalizatorem
to faktycznie lepiej już kupić normalne katy i mieć spokój
a wiadomo że po założeniu przelotowych tłumików w miejsce katalizatorów osiągi by się znacznie poprawiły no ale to już zależy jak kto chce![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Nie wiem jak Ty w 3,0l ale ja u siebie mam sondy tylko dwie przed katami czyli jakbym wstawił tłumiki przelotowe to byłoby OK. gorzej jak masz 4 sondy przed i za katalizatorem

a wiadomo że po założeniu przelotowych tłumików w miejsce katalizatorów osiągi by się znacznie poprawiły no ale to już zależy jak kto chce
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
_________________________________ Audi Quattro______________________________
arturn29,
Kolego ja Przerobiłem troche ten temat, w Moim ASN posypał sie kat wstępny przy silniku i zapchał główny (strona kierowcy)
wymieniłem obydwa po stronie kierowcy.
Oczywiście zamienniki (metalowe, nie ceramiczne)
za dwa wraz z plecionka zapłaciłem 1500 (czyli jedna strona) sondy są w tych sanych miejscach co były oryginalnie. Błędów brak, Przejechałem 9 kkm i nigdy nie wywaliło błędu sondy. Ale wydaje mi się ze gdzięk jest troche inny, na oryginale było ciszej. A teraz dodatkowo puścił jeden spaw tego fachowca który mi to spawał i zrobiła sie pierdziawka i to przy wejsciu do Kata.
Tak czy inaczej zakładaj katy, jakies dobre zamienniki i trzeba wspawać w nie oryginalne gniazda na sondy i bedzie ok.
A to co znalazłem to w tej cenie są juz dwa katy wstepny i główny ? cos tanio....
ja sie rozglądam aby teraz zrobić strone pasażera, jak znajdzesz cos odpowiedniego to daj znac
Kolego ja Przerobiłem troche ten temat, w Moim ASN posypał sie kat wstępny przy silniku i zapchał główny (strona kierowcy)
wymieniłem obydwa po stronie kierowcy.
Oczywiście zamienniki (metalowe, nie ceramiczne)
za dwa wraz z plecionka zapłaciłem 1500 (czyli jedna strona) sondy są w tych sanych miejscach co były oryginalnie. Błędów brak, Przejechałem 9 kkm i nigdy nie wywaliło błędu sondy. Ale wydaje mi się ze gdzięk jest troche inny, na oryginale było ciszej. A teraz dodatkowo puścił jeden spaw tego fachowca który mi to spawał i zrobiła sie pierdziawka i to przy wejsciu do Kata.
Tak czy inaczej zakładaj katy, jakies dobre zamienniki i trzeba wspawać w nie oryginalne gniazda na sondy i bedzie ok.
A to co znalazłem to w tej cenie są juz dwa katy wstepny i główny ? cos tanio....
ja sie rozglądam aby teraz zrobić strone pasażera, jak znajdzesz cos odpowiedniego to daj znac
No wlasnie kolego to jest ten problem, ze mam 4 sondy i nie bede sie bawil w oszukiwanie sond.
Prosze pozostalycch kolegow majacych dostep do etki o numery wszystkich katalizatorow do 3.0 ASN wstepne i główne.
[ Dodano: 2012-07-16, 09:25 ]
Kolego a gdzie kupiłeś te katalizatory wstepny i glowny?
Prosze pozostalycch kolegow majacych dostep do etki o numery wszystkich katalizatorow do 3.0 ASN wstepne i główne.
[ Dodano: 2012-07-16, 09:25 ]
marmi29 pisze:arturn29,
Kolego ja Przerobiłem troche ten temat, w Moim ASN posypał sie kat wstępny przy silniku i zapchał główny (strona kierowcy)
wymieniłem obydwa po stronie kierowcy.
Oczywiście zamienniki (metalowe, nie ceramiczne)
za dwa wraz z plecionka zapłaciłem 1500 (czyli jedna strona) sondy są w tych sanych miejscach co były oryginalnie. Błędów brak, Przejechałem 9 kkm i nigdy nie wywaliło błędu sondy. Ale wydaje mi się ze gdzięk jest troche inny, na oryginale było ciszej. A teraz dodatkowo puścił jeden spaw tego fachowca który mi to spawał i zrobiła sie pierdziawka i to przy wejsciu do Kata.
Tak czy inaczej zakładaj katy, jakies dobre zamienniki i trzeba wspawać w nie oryginalne gniazda na sondy i bedzie ok.
A to co znalazłem to w tej cenie są juz dwa katy wstepny i główny ? cos tanio....
ja sie rozglądam aby teraz zrobić strone pasażera, jak znajdzesz cos odpowiedniego to daj znac
Kolego a gdzie kupiłeś te katalizatory wstepny i glowny?
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
wspawanie czegoś w miejsce kata a tłumika to dwie różne rzeczy. przekonasz się o tym, zaraz po takim zabiegu, czego ci nie życzę....xpbit pisze:sporo ludzi się wypowiadało na temat wspawania tłumika przelotowego zamiast katalizatora nie ma żadnego metalicznego dźwięku jeśli jest to tłumik przelotowy a nie rurka. ja jak narazie wstawiłem dwie strumienice zamiast środkowego tłumika i pięknie mruczy katalizatory mam jeszcze w super stanie więc ich nie ruszam...
ja niestety nie znajduję się w tej sporej grupie i nie znam takich opinii, wiem, że po wspawaniu tłumików przelotowych (nie strumienic) układ wydechowy jest głośniejszy i ma dziwny dźwięk.
po założeniu nowych katów układ "odpycha"się na swój sposób i osiągi również są in plus, a o tym czytałem na AKP...xpbit pisze:...
a wiadomo że po założeniu przelotowych tłumików w miejsce katalizatorów osiągi by się znacznie poprawiły no ale to już zależy jak kto chce
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
Czytałem jeden temat to sobie chwalili tłumiki przelotowe w miejscach katalizatorów
sam mam jak narazie strumienice zamiast środkowego silnik pracuję pięknie a katalizatory dużo nie tłumią dźwięku bardziej spaliny więc bardziej duszą silnik niż go wygłuszają
kolega co zadał pytanie ma 4 sondy więc i tak w jego wypadku musi wstawić katalizatory żeby komputer od samochodu nie ześwirował z mieszanką...

sam mam jak narazie strumienice zamiast środkowego silnik pracuję pięknie a katalizatory dużo nie tłumią dźwięku bardziej spaliny więc bardziej duszą silnik niż go wygłuszają

kolega co zadał pytanie ma 4 sondy więc i tak w jego wypadku musi wstawić katalizatory żeby komputer od samochodu nie ześwirował z mieszanką...
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Witam
Tak wiec jestem po wymianie a właściwie po wyrzuceniu ostatniego katalizatora, mówiąc precyzyjnie zawartosci kata czyli tego białego wkladu (rozpadł sie na takie duze kawałki)
Jeśli chodzi o parametry jazdy to chyba troche lepiej auto zbiera sie na niższych obrotach i jest słyszlany lekki metaliczy podzwiek (nie jest to uciążliwe ani głośne) Spalanie jest identyczne jak wczesniej na sprawnych katalizatorach, jedynie na postoju troche czuć spaliny.
Tyle wynika z moich obserwacji. Jeśli chodzi o jakies błędy na vagu to puki co nic jeszcze nie wyrzucił, więc cisza i spokój.
Tak wiec jestem po wymianie a właściwie po wyrzuceniu ostatniego katalizatora, mówiąc precyzyjnie zawartosci kata czyli tego białego wkladu (rozpadł sie na takie duze kawałki)
Jeśli chodzi o parametry jazdy to chyba troche lepiej auto zbiera sie na niższych obrotach i jest słyszlany lekki metaliczy podzwiek (nie jest to uciążliwe ani głośne) Spalanie jest identyczne jak wczesniej na sprawnych katalizatorach, jedynie na postoju troche czuć spaliny.
Tyle wynika z moich obserwacji. Jeśli chodzi o jakies błędy na vagu to puki co nic jeszcze nie wyrzucił, więc cisza i spokój.
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999