[ ASN 3.0 220 KM] numery katalizatorow wstepnych i głównych
[ ASN 3.0 220 KM] numery katalizatorow wstepnych i głównych
Witam
Prosze osoby ktore dysponują etka o podanie numerów katalogowych dla katalizatorów głównych lewy oraz prawy i katalizatorów wstępnych tez lewy i prawy. Nosze sie z wymiana wszystkich katalizatorów w a6 c5 2003 asn 220km quattro tiptronic.
Z góry dzieki
Prosze osoby ktore dysponują etka o podanie numerów katalogowych dla katalizatorów głównych lewy oraz prawy i katalizatorów wstępnych tez lewy i prawy. Nosze sie z wymiana wszystkich katalizatorów w a6 c5 2003 asn 220km quattro tiptronic.
Z góry dzieki
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
Re: numery katalizatorow wstepnych i głównych
arturn29 pisze:Witam
Prosze osoby ktore dysponują etka o podanie numerów katalogowych dla katalizatorów głównych lewy oraz prawy i katalizatorów wstępnych tez lewy i prawy. Nosze sie z wymiana wszystkich katalizatorów w a6 c5 2003 asn 220km quattro tiptronic.
Z góry dzieki
a nie lepiej wstawić tłumiki przelotowe w miejsce katalizatorów ?
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
jak masz środki to zakładaj katy. na AKP czytałem, ze kilku klubowiczów wstawiło uniwersalne katy, oczywiście odpowiednie do pojemności i byli bardzo zadowoleniu, a były to 4.2, więc uważam, że jak najbardziej warto.
może kolego rozejrzyj się za uniwersalnymi zamiennikami, znajdziesz je oczywiście na allegroszu cena też przyzwoita.
ja wstawiłem przelotowe zamiast katalizatorów i na zimnym silniku pierdzi niemiłosiernie, chociaż jest o niebo ciszej niż z pustymi puszkami katów...
po rozgrzaniu silnika i wydechu ten dziwny dźwięk ustępuje
następnym razem nie popełnię tego błędu i na pewno nie wstawię tłumików przelotowych, wolę wspawać rurę, zamiast tego tłumika...
może kolego rozejrzyj się za uniwersalnymi zamiennikami, znajdziesz je oczywiście na allegroszu cena też przyzwoita.
ja wstawiłem przelotowe zamiast katalizatorów i na zimnym silniku pierdzi niemiłosiernie, chociaż jest o niebo ciszej niż z pustymi puszkami katów...
po rozgrzaniu silnika i wydechu ten dziwny dźwięk ustępuje
następnym razem nie popełnię tego błędu i na pewno nie wstawię tłumików przelotowych, wolę wspawać rurę, zamiast tego tłumika...
Witam
No wlasnie mam te puszki w ktore byly włożone stare katalizatory wiec myslalem własnie założyć nowe katy w te puszki.
Co myślicie o tym sklepie i zaopatrzeniu:
http://webautoservice.pl/katalizator-au ... -2367.html
No wlasnie mam te puszki w ktore byly włożone stare katalizatory wiec myslalem własnie założyć nowe katy w te puszki.
Co myślicie o tym sklepie i zaopatrzeniu:
http://webautoservice.pl/katalizator-au ... -2367.html
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
miałem na myśli raczej coś takiego:
http://allegro.pl/katalizator-uniwersal ... 65900.html
http://allegro.pl/katalizator-uniwersal ... 65900.html
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
sporo ludzi się wypowiadało na temat wspawania tłumika przelotowego zamiast katalizatora nie ma żadnego metalicznego dźwięku jeśli jest to tłumik przelotowy a nie rurka. ja jak narazie wstawiłem dwie strumienice zamiast środkowego tłumika i pięknie mruczy katalizatory mam jeszcze w super stanie więc ich nie ruszam.
Nie wiem jak Ty w 3,0l ale ja u siebie mam sondy tylko dwie przed katami czyli jakbym wstawił tłumiki przelotowe to byłoby OK. gorzej jak masz 4 sondy przed i za katalizatorem to faktycznie lepiej już kupić normalne katy i mieć spokój
a wiadomo że po założeniu przelotowych tłumików w miejsce katalizatorów osiągi by się znacznie poprawiły no ale to już zależy jak kto chce
Nie wiem jak Ty w 3,0l ale ja u siebie mam sondy tylko dwie przed katami czyli jakbym wstawił tłumiki przelotowe to byłoby OK. gorzej jak masz 4 sondy przed i za katalizatorem to faktycznie lepiej już kupić normalne katy i mieć spokój
a wiadomo że po założeniu przelotowych tłumików w miejsce katalizatorów osiągi by się znacznie poprawiły no ale to już zależy jak kto chce
_________________________________ Audi Quattro______________________________
arturn29,
Kolego ja Przerobiłem troche ten temat, w Moim ASN posypał sie kat wstępny przy silniku i zapchał główny (strona kierowcy)
wymieniłem obydwa po stronie kierowcy.
Oczywiście zamienniki (metalowe, nie ceramiczne)
za dwa wraz z plecionka zapłaciłem 1500 (czyli jedna strona) sondy są w tych sanych miejscach co były oryginalnie. Błędów brak, Przejechałem 9 kkm i nigdy nie wywaliło błędu sondy. Ale wydaje mi się ze gdzięk jest troche inny, na oryginale było ciszej. A teraz dodatkowo puścił jeden spaw tego fachowca który mi to spawał i zrobiła sie pierdziawka i to przy wejsciu do Kata.
Tak czy inaczej zakładaj katy, jakies dobre zamienniki i trzeba wspawać w nie oryginalne gniazda na sondy i bedzie ok.
A to co znalazłem to w tej cenie są juz dwa katy wstepny i główny ? cos tanio....
ja sie rozglądam aby teraz zrobić strone pasażera, jak znajdzesz cos odpowiedniego to daj znac
Kolego ja Przerobiłem troche ten temat, w Moim ASN posypał sie kat wstępny przy silniku i zapchał główny (strona kierowcy)
wymieniłem obydwa po stronie kierowcy.
Oczywiście zamienniki (metalowe, nie ceramiczne)
za dwa wraz z plecionka zapłaciłem 1500 (czyli jedna strona) sondy są w tych sanych miejscach co były oryginalnie. Błędów brak, Przejechałem 9 kkm i nigdy nie wywaliło błędu sondy. Ale wydaje mi się ze gdzięk jest troche inny, na oryginale było ciszej. A teraz dodatkowo puścił jeden spaw tego fachowca który mi to spawał i zrobiła sie pierdziawka i to przy wejsciu do Kata.
Tak czy inaczej zakładaj katy, jakies dobre zamienniki i trzeba wspawać w nie oryginalne gniazda na sondy i bedzie ok.
A to co znalazłem to w tej cenie są juz dwa katy wstepny i główny ? cos tanio....
ja sie rozglądam aby teraz zrobić strone pasażera, jak znajdzesz cos odpowiedniego to daj znac
No wlasnie kolego to jest ten problem, ze mam 4 sondy i nie bede sie bawil w oszukiwanie sond.
Prosze pozostalycch kolegow majacych dostep do etki o numery wszystkich katalizatorow do 3.0 ASN wstepne i główne.
[ Dodano: 2012-07-16, 09:25 ]
Kolego a gdzie kupiłeś te katalizatory wstepny i glowny?
Prosze pozostalycch kolegow majacych dostep do etki o numery wszystkich katalizatorow do 3.0 ASN wstepne i główne.
[ Dodano: 2012-07-16, 09:25 ]
marmi29 pisze:arturn29,
Kolego ja Przerobiłem troche ten temat, w Moim ASN posypał sie kat wstępny przy silniku i zapchał główny (strona kierowcy)
wymieniłem obydwa po stronie kierowcy.
Oczywiście zamienniki (metalowe, nie ceramiczne)
za dwa wraz z plecionka zapłaciłem 1500 (czyli jedna strona) sondy są w tych sanych miejscach co były oryginalnie. Błędów brak, Przejechałem 9 kkm i nigdy nie wywaliło błędu sondy. Ale wydaje mi się ze gdzięk jest troche inny, na oryginale było ciszej. A teraz dodatkowo puścił jeden spaw tego fachowca który mi to spawał i zrobiła sie pierdziawka i to przy wejsciu do Kata.
Tak czy inaczej zakładaj katy, jakies dobre zamienniki i trzeba wspawać w nie oryginalne gniazda na sondy i bedzie ok.
A to co znalazłem to w tej cenie są juz dwa katy wstepny i główny ? cos tanio....
ja sie rozglądam aby teraz zrobić strone pasażera, jak znajdzesz cos odpowiedniego to daj znac
Kolego a gdzie kupiłeś te katalizatory wstepny i glowny?
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
wspawanie czegoś w miejsce kata a tłumika to dwie różne rzeczy. przekonasz się o tym, zaraz po takim zabiegu, czego ci nie życzę....xpbit pisze:sporo ludzi się wypowiadało na temat wspawania tłumika przelotowego zamiast katalizatora nie ma żadnego metalicznego dźwięku jeśli jest to tłumik przelotowy a nie rurka. ja jak narazie wstawiłem dwie strumienice zamiast środkowego tłumika i pięknie mruczy katalizatory mam jeszcze w super stanie więc ich nie ruszam...
ja niestety nie znajduję się w tej sporej grupie i nie znam takich opinii, wiem, że po wspawaniu tłumików przelotowych (nie strumienic) układ wydechowy jest głośniejszy i ma dziwny dźwięk.
po założeniu nowych katów układ "odpycha"się na swój sposób i osiągi również są in plus, a o tym czytałem na AKP...xpbit pisze:...
a wiadomo że po założeniu przelotowych tłumików w miejsce katalizatorów osiągi by się znacznie poprawiły no ale to już zależy jak kto chce
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
Czytałem jeden temat to sobie chwalili tłumiki przelotowe w miejscach katalizatorów
sam mam jak narazie strumienice zamiast środkowego silnik pracuję pięknie a katalizatory dużo nie tłumią dźwięku bardziej spaliny więc bardziej duszą silnik niż go wygłuszają
kolega co zadał pytanie ma 4 sondy więc i tak w jego wypadku musi wstawić katalizatory żeby komputer od samochodu nie ześwirował z mieszanką...
sam mam jak narazie strumienice zamiast środkowego silnik pracuję pięknie a katalizatory dużo nie tłumią dźwięku bardziej spaliny więc bardziej duszą silnik niż go wygłuszają
kolega co zadał pytanie ma 4 sondy więc i tak w jego wypadku musi wstawić katalizatory żeby komputer od samochodu nie ześwirował z mieszanką...
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Witam
Tak wiec jestem po wymianie a właściwie po wyrzuceniu ostatniego katalizatora, mówiąc precyzyjnie zawartosci kata czyli tego białego wkladu (rozpadł sie na takie duze kawałki)
Jeśli chodzi o parametry jazdy to chyba troche lepiej auto zbiera sie na niższych obrotach i jest słyszlany lekki metaliczy podzwiek (nie jest to uciążliwe ani głośne) Spalanie jest identyczne jak wczesniej na sprawnych katalizatorach, jedynie na postoju troche czuć spaliny.
Tyle wynika z moich obserwacji. Jeśli chodzi o jakies błędy na vagu to puki co nic jeszcze nie wyrzucił, więc cisza i spokój.
Tak wiec jestem po wymianie a właściwie po wyrzuceniu ostatniego katalizatora, mówiąc precyzyjnie zawartosci kata czyli tego białego wkladu (rozpadł sie na takie duze kawałki)
Jeśli chodzi o parametry jazdy to chyba troche lepiej auto zbiera sie na niższych obrotach i jest słyszlany lekki metaliczy podzwiek (nie jest to uciążliwe ani głośne) Spalanie jest identyczne jak wczesniej na sprawnych katalizatorach, jedynie na postoju troche czuć spaliny.
Tyle wynika z moich obserwacji. Jeśli chodzi o jakies błędy na vagu to puki co nic jeszcze nie wyrzucił, więc cisza i spokój.
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga