[ ASN 3.0 220 KM] numery katalizatorow wstepnych i głównych
Kolego jeszcze jedno pytanie. Podane przez ciebie numery, tyczą się prawej czy lewej strony auta? (stojąc przodem do auta)
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
Chwilę po wymianie jednej strony padł katalizator z drugiej strony. Oba przypadki identyczne.Posypały się pierwsze zapychając te większe katalizatory. Mam teraz wszystkie 4 bosale. Na razie zrobiłem z 10 tys na tych bosalach i nie mogę nic złego powiedzieć , ale z drugiej strony to przecież niewielki przebieg. Jeśli chodzi o sam dźwięk,różnica jaką zauważyłem to jest jedynie ,lekki pomruk przy ponad 6 tyś ale to po kilkunastu minutach ostrego gnania. Przy ciągłej jeździe nawet przy 200km/h na autostradzie nie było tego zjawiska.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Jakie wsadziłeś ceramiczne,czy metalowe?
Jeśli ceramiczne to rzeczywiście mogą po jakimś czasie się sypnąć, ale n twoim miejscu nie zawracałbym sobie zbytnio głowy... A jak znowu padną, wywalić, wstawić przelot i zapomnieć o problemie. Będzie pewnie troszkę głośniej, ale to minimalnie. Najgłośniej jest na zimnym. Ale jak już prędzej pisałem, nie zawracaj sobie tym głowy,masz nówki to na dłuższy czas powinieneś mieć spokój.
Jeśli ceramiczne to rzeczywiście mogą po jakimś czasie się sypnąć, ale n twoim miejscu nie zawracałbym sobie zbytnio głowy... A jak znowu padną, wywalić, wstawić przelot i zapomnieć o problemie. Będzie pewnie troszkę głośniej, ale to minimalnie. Najgłośniej jest na zimnym. Ale jak już prędzej pisałem, nie zawracaj sobie tym głowy,masz nówki to na dłuższy czas powinieneś mieć spokój.

- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
W asn oryginalne katalizatory były ceramiczne. Te bosale które kupiłem też są ceramiczne. Ja też śmigam na Lpg. Z tym spalaniem oleju chyba coś Ci się pokręciło, bo 0,5 nawet na 1 tyś to bardzo duże spalanie oleju jak na ASN. Po przejechaniu 10 tys nic nie dolewam,nie zaświeciła się jeszcze kontrolka oleju,ale na miarce wchodzi już na minimum. Jeżdżę na mobil 0-40.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
Metalowe są o wiele trwalsze i na pewno nie "wsypią" się do tych dużych powodując zapchanie,tak jak to zawsze odbywa się w ASN. Moje pierwsze katy były czyściutkie(drożne) no ale się posypały zapychając te drugie. A w wersji poliftowej (250km) też są metalowe pierwsze katalizatory??
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
Witam wszystkich
Robie podejscie do wymiany Katów strona pasażera (wstepnego oraz głównego) Kat główny juz kupiłem BOSAL 099-948, ale jest problem z prekatem (wstepnym) podałem numer (ten z tego wątku BOSO/45 EURO 3) niestety nie idzie po tym dobrać. Ma ktoś informacje jaki mam kupić ten kat wstępny. Kurcze juz sama średnica by wystarczyła, to by sie cos dobrało (aby było dobrze wspawać).
Zatem jaki prekat ?
w piątek chce rozgrzebać, a tu części brak
a moze to podejdzie ?
JMJ 10/111 EURO3 Katalizator
JMJ katalizator ceram.okrągły przykolektorowy 111mm/dł 120-150mm 1600-2000ccm EURO 3
pozdrawiam

Robie podejscie do wymiany Katów strona pasażera (wstepnego oraz głównego) Kat główny juz kupiłem BOSAL 099-948, ale jest problem z prekatem (wstepnym) podałem numer (ten z tego wątku BOSO/45 EURO 3) niestety nie idzie po tym dobrać. Ma ktoś informacje jaki mam kupić ten kat wstępny. Kurcze juz sama średnica by wystarczyła, to by sie cos dobrało (aby było dobrze wspawać).
Zatem jaki prekat ?
w piątek chce rozgrzebać, a tu części brak

a moze to podejdzie ?
JMJ 10/111 EURO3 Katalizator
JMJ katalizator ceram.okrągły przykolektorowy 111mm/dł 120-150mm 1600-2000ccm EURO 3
pozdrawiam

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 322
- Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Cześć, odgrzebie wątek bo już się zgubiłem.
Czyli co polecacie bo rozpatruje parę opcji:
1-Zwykła rura zamiast kata
2-Tlumik przelotowy
3-Katalizator z wkładem metalowym (usportowiony) http://rpmotorsport.pl/katalizator-meta ... 16339.html
4-Katalizator zamienny http://rpmotorsport.pl/katalizator-owal ... 31213.html
Co byście polecili?
Jak sprawdzić który kat i na której stronie nie domaga za pomocą VAG'a?
Czyli co polecacie bo rozpatruje parę opcji:
1-Zwykła rura zamiast kata
2-Tlumik przelotowy
3-Katalizator z wkładem metalowym (usportowiony) http://rpmotorsport.pl/katalizator-meta ... 16339.html
4-Katalizator zamienny http://rpmotorsport.pl/katalizator-owal ... 31213.html
Co byście polecili?

Jak sprawdzić który kat i na której stronie nie domaga za pomocą VAG'a?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.