Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ASN 3.0 220 KM] numery katalizatorow wstepnych i głównych

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
arturn29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 12 lip 2008, 00:35
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: arturn29 » 05 sie 2012, 21:54

Kolego jeszcze jedno pytanie. Podane przez ciebie numery, tyczą się prawej czy lewej strony auta? (stojąc przodem do auta)
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 05 sie 2012, 22:35

Stojąc przodem do auta tyczy się lewej strony, czyli strony pod pasażerem
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
arturn29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 12 lip 2008, 00:35
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: arturn29 » 08 sie 2012, 19:59

Kolego a czy moze masz przypadkiem numery katów z prawej strony?
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 08 sie 2012, 22:53

Przykro mi , ale z prawą stroną , nie poratuję Cię
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 23 paź 2012, 10:21

Chwilę po wymianie jednej strony padł katalizator z drugiej strony. Oba przypadki identyczne.Posypały się pierwsze zapychając te większe katalizatory. Mam teraz wszystkie 4 bosale. Na razie zrobiłem z 10 tys na tych bosalach i nie mogę nic złego powiedzieć , ale z drugiej strony to przecież niewielki przebieg. Jeśli chodzi o sam dźwięk,różnica jaką zauważyłem to jest jedynie ,lekki pomruk przy ponad 6 tyś ale to po kilkunastu minutach ostrego gnania. Przy ciągłej jeździe nawet przy 200km/h na autostradzie nie było tego zjawiska.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 23 paź 2012, 15:00

A jak są zbudowane pre katy w ASNach? Nie są metalowe?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 23 paź 2012, 15:06

Jakie wsadziłeś ceramiczne,czy metalowe?
Jeśli ceramiczne to rzeczywiście mogą po jakimś czasie się sypnąć, ale n twoim miejscu nie zawracałbym sobie zbytnio głowy... A jak znowu padną, wywalić, wstawić przelot i zapomnieć o problemie. Będzie pewnie troszkę głośniej, ale to minimalnie. Najgłośniej jest na zimnym. Ale jak już prędzej pisałem, nie zawracaj sobie tym głowy,masz nówki to na dłuższy czas powinieneś mieć spokój. <okok>

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 23 paź 2012, 18:54

W asn oryginalne katalizatory były ceramiczne. Te bosale które kupiłem też są ceramiczne. Ja też śmigam na Lpg. Z tym spalaniem oleju chyba coś Ci się pokręciło, bo 0,5 nawet na 1 tyś to bardzo duże spalanie oleju jak na ASN. Po przejechaniu 10 tys nic nie dolewam,nie zaświeciła się jeszcze kontrolka oleju,ale na miarce wchodzi już na minimum. Jeżdżę na mobil 0-40.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 23 paź 2012, 23:25

Ja kupiłem całe downpipe`y do swojego, bo jeden z nich jest przytkany (wywala mi błąd w kompie) i prekat jest metalowy, kat główny pewnie ceramiczny...

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 24 paź 2012, 13:14

To 2,7BI, oryginalnie , pierwsze katalizatory ma metalowe ???
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 24 paź 2012, 13:22

Tak, co prawda kupiłem z wersji 230konnej, bo bez wejścia na 2 lambdę za pre katem, ale wyraźnie widać, że jest metalowy, a wygląda to mniej a więcej tak:
Obrazek

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 24 paź 2012, 21:15

Metalowe są o wiele trwalsze i na pewno nie "wsypią" się do tych dużych powodując zapchanie,tak jak to zawsze odbywa się w ASN. Moje pierwsze katy były czyściutkie(drożne) no ale się posypały zapychając te drugie. A w wersji poliftowej (250km) też są metalowe pierwsze katalizatory??
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 25 paź 2012, 00:11

dareka44, nie mam pojecia. Jeszcze tego nie rozbieralem. Jak Zajade do ojczyzny na swieta to z mety sie za to biore...

marmi29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 04 sty 2012, 09:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marmi29 » 12 gru 2012, 14:46

Witam wszystkich

Robie podejscie do wymiany Katów strona pasażera (wstepnego oraz głównego) Kat główny juz kupiłem BOSAL 099-948, ale jest problem z prekatem (wstepnym) podałem numer (ten z tego wątku BOSO/45 EURO 3) niestety nie idzie po tym dobrać. Ma ktoś informacje jaki mam kupić ten kat wstępny. Kurcze juz sama średnica by wystarczyła, to by sie cos dobrało (aby było dobrze wspawać).

Zatem jaki prekat ?

w piątek chce rozgrzebać, a tu części brak :(

a moze to podejdzie ?
JMJ 10/111 EURO3 Katalizator
JMJ katalizator ceram.okrągły przykolektorowy 111mm/dł 120-150mm 1600-2000ccm EURO 3


pozdrawiam
:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 22 paź 2013, 21:18

Cześć, odgrzebie wątek bo już się zgubiłem.

Czyli co polecacie bo rozpatruje parę opcji:
1-Zwykła rura zamiast kata
2-Tlumik przelotowy
3-Katalizator z wkładem metalowym (usportowiony) http://rpmotorsport.pl/katalizator-meta ... 16339.html
4-Katalizator zamienny http://rpmotorsport.pl/katalizator-owal ... 31213.html

Co byście polecili? <mysli>

Jak sprawdzić który kat i na której stronie nie domaga za pomocą VAG'a?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga