[V6] napinacze łańcucha rozrządu
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
mi pokazuje w grupie 90 cos takiego :alexrac pisze:Grupa 090, pola 3;4: wartości prawidłowe pracy napinacza pod obciążeniu 16-25°kw, gdzie wartości skrajne już świadczą o nie domaganiu fazatora.
Na biegu jalowym obpowiednio od -3° do 6°
rpm 720 r/min
load 22,23 %
voltage 1,11V
time 10,94 ms
tyczy sie to dwoch wałków czy jak to jest ?
_________________________________ Audi Quattro______________________________
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
l
Witam czy oprócz tego zaworu zmieniał kolega jeszcze jakieś inne? Jeżeli tak to można dowiedzieć się jakie, może jakiś nr? Pytam się ponieważ walczę z fazatorami.
Może ktoś rzuci okiem;)
Log 90,91,92
http://vaglog.rtnet.pl/log_184436.html
Raf4rb pisze:Można pod kolektor uszczelki kupić, ja nie zmieniałem i jest dobrze.
Numer zaworu: 059103175F
Witam czy oprócz tego zaworu zmieniał kolega jeszcze jakieś inne? Jeżeli tak to można dowiedzieć się jakie, może jakiś nr? Pytam się ponieważ walczę z fazatorami.
Może ktoś rzuci okiem;)
Log 90,91,92
http://vaglog.rtnet.pl/log_184436.html
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
Kolego loga napinacz u Ciebie lewy tj. bank1 nie działa dobrze albo inaczej nie działa wcale, (wartości do -6, gdzie drugi ma prawidłowe wartości tj 21-22 pod obciążeniem. Pokaż loga grupy 93 zobaczymy jak to wyglądaw przełozeniu na rozrząd.szydera pisze:Może ktoś rzuci okiem;)
Log 90,91,92
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2014, 08:26 przez alexrac, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ten latający o 3 st drugi bank, to trochę za dużo, zajrzyj tam, to może być początek końca - oby łańcucha.xpbit pisze:grupa 26Mazdomania pisze:xpbit, u Ciebie nie będzie to grupa 090 tylko 026
3. 0,00 kw i stoi
4. -1,00 do 2,00
grupa 27
to samo
na biegu jałowym
pod obciazeniem sprawdze w weekend
[ Dodano: 2014-09-05, 08:29 ]
szydera, Wygląda jakby ktoś na głowicy B1 założył napinacz z głowicy B2 - przestawia, ale zakres jest zbyt mały (max -6, choć chwilami pojawia się tam -25 - to też źle, bo za dużo z tego co pamiętam) i do tego w drugą stronę
A jak wygląda 093 w na jałowym??
Zagór na 93 rozrzad na jednym banku stoi bez zmian a na drugim wartosici rosną. Nie będę strzelał jak. Mam na laptopie chyba zapisane wieczorem wrzucę logi kanalu 93. W weekend sprawdzałem rozrząd na blokadach góry i dołu i wychodzi że jest dobrze. Obie blokady się z grały. Jestem przed wymianą rozrządu i chyba konieczne będzie zdjęcie dekli. Mam nadzieje ze masz racje i wystarczy zamiana fazatorów. Na vagu mam błąd czujnika halla g40 poza zakresem czy coś podobnego i wypadanie zapłonów 132.
I jeszcze taki problem, że auto nie ma odciecia zapłonu. Przynajmniej ja jechalem do 8tys i dalej strach nie pozwalał:)
I jeszcze taki problem, że auto nie ma odciecia zapłonu. Przynajmniej ja jechalem do 8tys i dalej strach nie pozwalał:)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Skoro masz błąd G40 (z pamięci to czujnik obrotów wału korbowego) to na początek się tym zajmij, wymień, i potem dopiero zabieraj się za rozrząd, bo ECU odczytuje pozycję wałków na podstawie korelacji między czujnikami wałków i wału.
Druga sprawa - nie będzie odcinki - bo nie ma odczytu czujnika wału korbowego - więc lepiej uważaj, żebyś się z silnikiem nie musiał żegnać
Druga sprawa - nie będzie odcinki - bo nie ma odczytu czujnika wału korbowego - więc lepiej uważaj, żebyś się z silnikiem nie musiał żegnać
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
Zagór pisze:Ten latający o 3 st drugi bank, to trochę za dużo, zajrzyj tam, to może być początek końca - oby łańcucha.xpbit pisze:grupa 26Mazdomania pisze:xpbit, u Ciebie nie będzie to grupa 090 tylko 026
3. 0,00 kw i stoi
4. -1,00 do 2,00
grupa 27
to samo
na biegu jałowym
pod obciazeniem sprawdze w weekend
czyli ten latający napinacz to z której strony pasażer czy kierowca
zastanawiam się nad tym czy czasami mechanik jak smarował uszczelki silikonem czy tam coś nie wpadło przed sitka napinaczy i nie robi problemu
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Witam mam pytanie czy napinacz łańcucha hydrauliczny spasuje mi do głowicy ADR?? Ponieważ mam teraz mam taki napinacz:
A mam auto z AEB silnikiem i nie mam tej wtyczki do napinacza. I chciałbym się pozbyć tego napinacza z wtyczka a zamontować taki jak ma być w AEB. Poza tym na ciepłym silniku po zejściu z obrotów słyszeć już łańcuszek.
A mam auto z AEB silnikiem i nie mam tej wtyczki do napinacza. I chciałbym się pozbyć tego napinacza z wtyczka a zamontować taki jak ma być w AEB. Poza tym na ciepłym silniku po zejściu z obrotów słyszeć już łańcuszek.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga