A co to za czujnik ?krzysiekhd pisze:u mnie wszystko było ok, dwumas niepotrzebnie wymieniłem, poducha nie była w najgorszym stanie ale czujnik był uwalony... drgało jak cholera między 1600 a 1800 a teraz nic, aż miło jeÂździć ale jak kto woli
[A6 C6 2.0 TDI] drgania silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
Czyli co? Czujnik uwalony od poduchy która jest hydrauliczna?
Jak poducha pada to mamy mały wyciek oleju i zarazem bład na vcds-ie,wtedy wiadomo że do wymiany.
Bez błedu na kompie to dla mnie nie ma co dotykać poduszek.
Wymieniłem 4 pompowtryski i dalej dostaje drgawek aż czasami zabuja obrotomierzem.
Jak poducha pada to mamy mały wyciek oleju i zarazem bład na vcds-ie,wtedy wiadomo że do wymiany.
Bez błedu na kompie to dla mnie nie ma co dotykać poduszek.
Wymieniłem 4 pompowtryski i dalej dostaje drgawek aż czasami zabuja obrotomierzem.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 24 gru 2012, 06:29
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Irlandia
Podłącze się pod temat, ponieważ w mojej A6 jest to samo o czym piszecie. Odczuwam drgania podczas postoju, których nie miałem w A4 1.9 TDI oraz lekko mi rzuca autem przy prędkości powyżej 130km/h.
W poniedziałek jadę ustawić zbieżność, a na środę mam już umówioną wizytę u mechanika i wymianę rozrządu z pompą oraz serwis, wszystkie filtry plus olej.
Mam nadzieję, że te zabiegi pomogą i drgania ustaną. Auto kupiłem 2 tygodnie temu za dobrą cenę min. dlatego, bo... rozrząd był wymieniany 130 tysięcy km temu.
Napiszę w poniedziałek, czy drgania w trakcie jazdy ustały a pod koniec tygodnia dam znać co i jak po wymianie rozrządu i serwisie.
edit 06/08-
Po ustawieniu zbieżności auto już nie trzęsie się podczas jazdy, tak więc jednen problem z głowy. Jutro odbiorę samochód po zrobieniu full serwisu i zmianie rozrządu. Zobaczymy, czy autko będzie cały czas kołysało się na luzie.
edit 07/08
Odebrałem dzisiaj auto od mechanika. Zrobiony full serwis + rozrząd. Auto co prawda buja na jałowym mniej niż wcześniej, ale mimo wszystko buja. Za jakiś czas będę robił regenerację pompy oleju i wymienię imbus. Co jest ciekawe to to, że auto ma przebiegu 250 000km i teoretycznie już dawno powinno stanąć z zapaloną kontrolką oleju... Mechanik przy okazji sprawdził wtryski i wszystkie ponoć są zdrowe.
W poniedziałek jadę ustawić zbieżność, a na środę mam już umówioną wizytę u mechanika i wymianę rozrządu z pompą oraz serwis, wszystkie filtry plus olej.
Mam nadzieję, że te zabiegi pomogą i drgania ustaną. Auto kupiłem 2 tygodnie temu za dobrą cenę min. dlatego, bo... rozrząd był wymieniany 130 tysięcy km temu.
Napiszę w poniedziałek, czy drgania w trakcie jazdy ustały a pod koniec tygodnia dam znać co i jak po wymianie rozrządu i serwisie.
edit 06/08-
Po ustawieniu zbieżności auto już nie trzęsie się podczas jazdy, tak więc jednen problem z głowy. Jutro odbiorę samochód po zrobieniu full serwisu i zmianie rozrządu. Zobaczymy, czy autko będzie cały czas kołysało się na luzie.
edit 07/08
Odebrałem dzisiaj auto od mechanika. Zrobiony full serwis + rozrząd. Auto co prawda buja na jałowym mniej niż wcześniej, ale mimo wszystko buja. Za jakiś czas będę robił regenerację pompy oleju i wymienię imbus. Co jest ciekawe to to, że auto ma przebiegu 250 000km i teoretycznie już dawno powinno stanąć z zapaloną kontrolką oleju... Mechanik przy okazji sprawdził wtryski i wszystkie ponoć są zdrowe.
Ja też robiłem swojego po raz pierwszy przy 250 tysawakeman pisze:Odebrałem dzisiaj auto od mechanika. Zrobiony full serwis + rozrząd. Auto co prawda buja na jałowym mniej niż wcześniej, ale mimo wszystko buja. Za jakiś czas będę robił regenerację pompy oleju i wymienię imbus. Co jest ciekawe to to, że auto ma przebiegu 250 000km i teoretycznie już dawno powinno stanąć z zapaloną kontrolką oleju... Mechanik przy okazji sprawdził wtryski i wszystkie ponoć są zdrowe
Pompa była jeszcze oryginalna z napędem na łańcuch i nadal chodziła.
Wymieniłem na nową z napędem na koła zębate i po problemie.
Audi rulez
Kupiłem praktycznie nową,z auta testowego i nawet nie sprawdziłem czy siedzi tam krótki czy długi imbus.mambaw pisze:Tommy24 wymieniles na nowa z krotkim czy z dlugim imbusem?
Tak czy siak moją kadencje raczej wytrzyma skoro jest nowa.
Było z nią trochę zamieszania bo miska nie pasowała,mianowicie nie chciała sie zejść z karterem i trzeba było podpiłować jeden róg pompy kilka mm.I z tego wszystkiego zapomnieliśmy wyciągnąć imbus.
Audi rulez
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
- karolsieradz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
Witam i przepraszam za odkopanie tematu. Jestem posiadaczem A6 2.0 2010 170km od jakis 3 tygodni. Po kilku dniach stwierdzilem, ze auto drga na postoju na biegu jalowym. Przejrzalem Fora, www, itp i poszla na wymiane dwumasy i sprzegla. Odebralem samochod 3 dni temu i nadal uwazam, ze jest tak samo jak bylo.
Szczerze mowiac odbiera to komfort jazdy i chcialbym sie tego jak najszybciej pozbyc. Na diagnostyce powiedzieli, ze wtryski nie maja zadnych bledow. Co obstawiac nastepne? Czy poduszki silnika i skrzyni maja jakies czujniki i powinny wyrzucac blad?
Szczerze mowiac odbiera to komfort jazdy i chcialbym sie tego jak najszybciej pozbyc. Na diagnostyce powiedzieli, ze wtryski nie maja zadnych bledow. Co obstawiac nastepne? Czy poduszki silnika i skrzyni maja jakies czujniki i powinny wyrzucac blad?
- karolsieradz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 189
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
- Lokalizacja: Sieradz
Dzieki za szybka odpowiedz, musze wlasnie sobie interface jakis sprawic do odczytow. To moje pierwsze audi i ucze sie od nowa co z czym sie je. Wczesniej bylem uzytkownikiem hondy. Egr tez byl sprawdzany. Przeplywke sprawdze jutro przy chwili wolnego czasu.szczerba2 pisze:zdiagnozuj silnik bo wtryski nie mogą mieć błędów one powodują błędy, jakie masz dawki , egr sprawdzony , odepnij przepływke i zobacz czy drgania ustaną
Odezwe sie jak wszystko sprawdze.