Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.0 TDI] drgania silnika

Silniki wysokoprężne
karolsieradz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:38
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: karolsieradz » 12 lut 2014, 19:37

Najważniejsza korekcja wtrysków.Później w trakcie jazdy sprawdzić doładowanie, przepływke i EGR

Awatar użytkownika
luc4s
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 lut 2014, 07:52
Lokalizacja: UK

Post autor: luc4s » 13 lut 2014, 14:00

Wlasnie rozmawialem z osoba, ktora diagnozowala moj samochod. Mowi, ze dawki wtryskow sa idealne, jedna rzecza ktora zaproponowal to podmiana przeplywki, jezeli to pomoze to problem rozwiazany, jezeli nie to bedziemy szukac dalej.

Do tej pory:
- dwumasa rozwiazana
- wtryski rozwiazane
- egr w porzadku

Dodam, ze samochod ma przejechane 50tys mil (80tys km).

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 15 lut 2014, 00:09

luc4s pisze:Wlasnie rozmawialem z osoba, ktora diagnozowala moj samochod. Mowi, ze dawki wtryskow sa idealne, jedna rzecza ktora zaproponowal to podmiana przeplywki, jezeli to pomoze to problem rozwiazany, jezeli nie to bedziemy szukac dalej.

Do tej pory:
- dwumasa rozwiazanaie ten nowy 2.0tdi C
- wtryski rozwiazane
- egr w porzadku

Dodam, ze samochod ma przejechane 50tys mil (80tys km).
ja pierniczę polift z2010 mały przebieg a tu takie kwiatki, faktycznie strasznie te nowe dwulitr&#242;wki poprawili <brawo> <brawo> <brawo>

wsp&#242;łczuję kolego

Awatar użytkownika
luc4s
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 lut 2014, 07:52
Lokalizacja: UK

Post autor: luc4s » 18 lut 2014, 16:04

Dzis jestem po kolejnej wizycie w aso.
Podpieli komputer i patrzyli na parametry wtryskow. Odczyty sa ok poraz to kolejny.
Zostala podmieniona przeplywka, zero poprawy.
Poduszki silnika i skrzyni ok.

Po 1,5h sprawdzania poddali sie i powiedzieli, ze skonsultuja to z jakims hiper extra mechanikiem i skontaktuja sie ze mna w przeciagu 2 dni. Zobaczymy co wymysla.

mariok1973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 06 cze 2009, 11:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: mariok1973 » 15 kwie 2015, 13:04

WItam
Mam podobny problem do Pana w a6 C6.
U mnie drania są troszkę niżej bo na 1400 i 1800 obrotów + bieg jałowy.
Czy dał Pan radę z tym tematem. ?
dziękuję za odpowiedź
Mariusz K
mariusz.kowalczyk73@gmail.com

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 16 gru 2015, 22:25

No to ja tez dołączę się do "dygających". Na wolnych lekkie drgania. Filtr paliwa wymieniany 70tys. temu więc od tego zacznę, a potem czyszczenie EGR.

[ Dodano: 2015-12-16, 22:25 ]
Drgania pokonane.
Przed wymianą rozrządu syncro mialem na -3,7.
Po wymianie ustawiłem na 0,0 i chodzi jak zegareczek.
więc polecam od tego zacząć.

fosis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 cze 2015, 07:28
Imię: Kamil
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: fosis » 21 gru 2015, 09:08

Mam mały problem z samochodem, mianowicie, podczas gaszenia silnika, trzesie calym samochodem. Ostatnio tak jakby się nasiliło.
Czy to może być dwumasa, czy co innego?

Samochód miał wymienianą jedną poduszkę silnika (prawą), rozrząd, wszystkie świece oraz robiona była korekta wtrysków (sprawdzenie ich stanu itp. w Nadarzynie). Ostatnio wyczyściłem też EGR.
Forum Audi A6

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 22 gru 2015, 23:33

Myślę, że koło dwumasowe powodowaloby stuk, ale nie takie trzęsienie.
Jeśli mocne zatrzęsie, ale tylko przy gaszeniu to tak jakby EGR.
Zrób mu test kabelkiem.

fosis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 cze 2015, 07:28
Imię: Kamil
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: fosis » 23 gru 2015, 09:36

Pacific tdi pisze: Zrób mu test kabelkiem.
Chodzi o test co robili w tym temacie? -blb-20-140-km-prosba-o-pomoc-a6c6-vt71028.htm
Forum Audi A6

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 29 gru 2015, 19:24

Tam masz to ładnie opisane. Pospawdzaj i ew. wymiana.

[ Dodano: 2015-12-29, 19:24 ]
Panowie- bujanie pokonane.
Tak jak pisałem wczesniej ustawilem synchro rozrzadu na "0".
Było bardzo dobrze , ale lewarek zmiany biegów jeszcze leciuteńko drgał.
Wykręciłem EGR i kolektor dolotowy. Zdziwiłem się, że ma takie klapy metalowe.
Pięknie wszystko poczyściłem, poskładałem i drgań zero na zimnym i cieplym silniku
na biegu jałowym.

Adi_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
Imię: Adi
Rocznik: 2021
Moje auto: RS6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: V6 3.2 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: None

Post autor: Adi_ » 01 sty 2016, 18:26

Pacific tdi pisze:Tam masz to ładnie opisane. Pospawdzaj i ew. wymiana.

[ Dodano: 2015-12-29, 19:24 ]
Panowie- bujanie pokonane.
Tak jak pisałem wczesniej ustawilem synchro rozrzadu na "0".
.....


Kolego gdzie to w VCDS mozna zanlesc i sprawdzic to synchro ??

marcin rally
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 04 kwie 2014, 14:06
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: marcin rally » 01 sty 2016, 19:40

ja tez mam 2,0 i mialem podobne problemy jak wy i wiekszosc ludzi tego nie robi ale od tego trzeba zaczac ustawienie kata synchronizacji na 0 polecam wszystkim

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 01 sty 2016, 23:01

Kolego gdzie to w VCDS mozna zanlesc i sprawdzic to synchro ??
Tutaj masz ładnie pokazane.
https://www.youtube.com/watch?v=ez4S-4wicUg
Wszyscy piszą by robic to na nagrzanym silniku. Ustawiałem na zimnym
i jest ok.

Adi_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 11 sie 2013, 13:36
Imię: Adi
Rocznik: 2021
Moje auto: RS6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: V6 3.2 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: None

Post autor: Adi_ » 03 sty 2016, 17:22

Sprawdzilem tylko ze na wolnych obrotach -0.61 jak dodaje gazu to zmienia sie i przy 2,5 tys rpm jest +1.26.

Czy to wychodzi na to ze pasek jest za luzno ?

Pacific tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
Imię: Dawid
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Post autor: Pacific tdi » 03 sty 2016, 18:40

Jak dodajesz gazu to normalne, że się zmienia. Sprawdzasz na wolnych.
-0,6 to nie musisz ruszać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja