
Tylko czy nie jest tak że w przypadku mocniejszego hamowania i tak cisne do oporu a ABS robi całą robotę utrzymujac wszystkie kola na granicy poslizgu?
Sterownik ABS niestety oferuje dość ograniczony wybór w tym zakresie, poza tym pary przód/tył są już predefiniowane i nie sądzę, że znajdziesz tam parę 320/245 - obym się myliłmwx pisze:Dlatego zawsze należy ABS/ESP po takiej zmianie odpowiednio przekodować
Wrzuć chociaż jakiś link do tych zacisków z S8, na jakich to oryginalnie tarczach chcodzi itp., bo mało prawdopodobne, żeby ktoś tutaj to robił. Gdzieś w sieci widziałem swap 2.7BiT na tylne hamulce 269mm z A8D2 - trzeba było podkładkami oddalić jarzmo o parę milimetrów - o ile dobrze pamiętamIrekk pisze:Witam, nie wiem czy już to pytanie tutaj padło. A więc tak, podejdzie zacisk z jarzmem od S8 d2 lift z 2001 roku do A6 2,7 bit q z tyłu.