Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] AWT 150KM na 180KM w Warszawie

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 13 mar 2013, 21:56

moze macie kogoś w Warszawie albo okolicach kto zerknie na to auto żeby jezdzilo tak jak ma jezdzic 150KM no i oczywiscie ktos kto ma o tym pojecie bo moj mechanik twierdzi ze jest wszystko ok ale jak ma tak sie zbierac 150KM to ja chyba wole 115 w diesel
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 13 mar 2013, 22:11

kuku albo piszesz bardzo sie spieszac albo jestes w bledzie.

napisze tak :

jedz na hamownie sprawdz ile wypluje , jesli bedzie to wynik bliski serii to mozesz sie cieszyc bo wtedy po czipie spokojnie mozesz liczyc na te bezpieczne 180 koni i z niczym nie bedzie problemow(turbo icek wtryski spokojnie dadza rade)

jesli chodzi o przyspieszenie w 1.9 tdi to musisz zrozumiec ze w dieslu sa inne odczucia przyspieszenia niz jest to w przypadku benzyny. W dieslu fakt jest uczucie wgniatania w fotel ale w bardzo malym zakresie obrotow bo taka jest charakterystyka pracy silnika diesla, natomiast benzyna ciagnie rowno o wiele dluzej. Reansumujac nie sugeruj sie tym jak wgniata w fotel tymbardziej w momencie kiedy porownuje sie benzyne do diesla, 1.8t spokojnie lyka 1,9 tdi nie wspomne o 2,5 ktory jedzie praktycznie tak samo jak 1.8t wiec nie pisac glupot :D

wracajac do kuku turbo tryski tip itd potrzeba wymienic kiedy chce sie bezpiecznie przelamac 200kucy i nikt tu nie przesadza piszac ze to nie ma sensu ....bo
nie ma :D a koszta sa wieksze i koniec kropka. a wywalanie kanap foteli itp...nie osmieszajmy sie prosze Cie :D kolega pewnie chce troszke ozywic swoje auto a nie robic z niego wydmusze na 1/4 mili :D
1.8T MrcZk'a hybryda itd

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 13 mar 2013, 22:16

nie no to na dzien dzisiejszy 1.9TDI 115KM łyka mnie bez problemu...
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 13 mar 2013, 22:18

to jedz na hamownie i zobacz ile Twoj silnik ma koni. potem bedzie diagnoza :)
1.8T MrcZk'a hybryda itd

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 13 mar 2013, 23:22

jeżeli zdrowa seria to gotowiec/wsad z allegro za 300plnów zrobi robote.
Jeden warunek - zapomnij o LPG ;) (pętlące wtryski).

Pozatym autko śmiga 3ci rok na czymś takim, na rolkach z większym ickiem przy 33' na dworzu wypluło 194,5km.
disco to dla mnie wszystko :)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 13 mar 2013, 23:23

pavliq wrzucales gotowca z allegro? :O
1.8T MrcZk'a hybryda itd

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 13 mar 2013, 23:44

Robie około 200KM dziennie po WWA i często w trasie nie moge pozwolić sobie na jazde bez LPG chodzi mi o to aby podnieść moc ale głownie na LPG bo na nim cały czas jeżdzę
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 13 mar 2013, 23:51

@MrcZK - tak. Od 3 lat jeÂździ bez problemu na gotowym wsadzie (wlutować podstawkę i podmienić pamięć). Teraz poszły mody mechaniczne i lpg trzeba do ładu doprowadzić, może te 230km będzie, ale tu już normalny tunner potrzebny - więc z ciekawością obserwuję temat kogo polecicie.

Do zdrowej serii gotowiec naprawdę daje rade. AFR w normie, EGT pod koniec obrotomierza trochę wysokie bo tak w okolicach 1000'C, ale jak napisałem - 3 lata śmiga bez problemu.
disco to dla mnie wszystko :)

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 14 mar 2013, 07:17

Co do przyspieszenia to jedz pod górkę jednym i drugim, benzyna zawsze spuchnie i dlatego dodajecie gazu z dislem tak nie jest.
Pisałem ze z kanapami to bez sensu, ale tak robia aby uzyskac lepsze przyspieszenie. Wiekszosc z was ma virusa i zadnych innych modów. Wiec faktycznie nie pogaamy na ten temat.

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 14 mar 2013, 08:49

eldozet pisze:nie no to na dzien dzisiejszy 1.9TDI 115KM łyka mnie bez problemu...
Jak diagnozował Ci mechanik auto to znalazł jakieś błędny w sterowniku?

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 14 mar 2013, 09:56

Kuku1985 pisze:Co do przyspieszenia to jedz pod górkę jednym i drugim, benzyna zawsze spuchnie
lol rzuc ze skarpy oba auta i zobacz co bedzie wtedy ;)

nie czytasz ze zrozumieniem, gosc wyraznie napsial ze chce tylko podkrecic swoje auto bez zmian w mechanice. Jesli nie moze objechac 1.9tdi ktory ma 115 koni to z pewnoscia jest cos nie tak z jego 1.8t , przeciez wystarczy zobaczyc w danych technicznych ile do 100km.h ma takie 1.9tdi a ile 1.8t.

nie bede psial w tym temacie dopuki kolega nie odwiedzi hamowni bo takie gdybanie nie ma najmniejszego sensu. Albo gosc nie umie jezdzic tym 1.8t albo ma jakas usterke albo jest poprostu zajechane .
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 14 mar 2013, 15:34

Chyba że turbo zdechło.
A ja piszę piąty raz że do 180ps wystarczy virus. I kto tu nie czyta ze zrozumieniem.

eldozet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 29 sty 2013, 23:31
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: eldozet » 15 mar 2013, 00:00

dobra doszedl mechnik co było nie tak jakas uszczelka od turbiny byla wywalona i nie pompowala powietrza tyle ile trzeba teraz wyminił i jest podobno o niebo lepiej ale daje szuka czegoś jeszcze
Trochę się znam, a trochę nie znam :)

Awatar użytkownika
pudzians47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Post autor: pudzians47 » 19 mar 2013, 01:58

Witam.
Dorzucę się do tematu ponieważ sam jestem na etapie zwiekszania mocy w mojej Audiczce.
Po 1: jeśli kolega pisze że diesel 115 KM weżmie 150 KM benzynke to na pewno coś jest nie tak.Sam wiem coś o tym bo miałem problem(akurat u mnie turbinka padała) i wtedy brały mnie te dieselki.Teraz jak naprawiłem TURBO,znalazłem nieszczelności to nawet 130KM pasat mojego szwagra deelikatnie łykam(no cóż pasast jest o 300 kilo lżejszy).Także nie ma możliwości aby zdrowa 150KM benzynka była słabsza
Po 2: fakt odczucie w dieslu jest inne niż przy benzynce.
PO 3: też uważam że dobry soft i parę zmian da te 180 kucy ale co najważniejsze moment obr ok 300 <okok> a to daje niezłego kopa!!!
Pytanie brzmi czy wytrzyma też seria sprzegło hmm?
I tak na koniec. Rozmawiałem wstępnie z R-Permormace i cena jest ok jeszce kilka drobiazgów które muszę się dowiedzieć i ... śmigam

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 19 mar 2013, 06:00

Z tego silnika na czystej serii wyszlo mi 191/306. Ale trzeba doxac ze seria byla juz bardzo dobra

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja