Też mam podobnie, tylko na przednich tarczach od zew. strony, ale zacząłem ostatnio bardziej intensywnie hamować i trochę udało mi się je wytrzeć. Problem zaczął się jak zaczął podać śnieg i deszcz, rdza zaczęła się osadzać, widać więc że największy docisk jest na środek i górną część tarczy, więc wydaje mi się że klocek układa się źle i najprawdopodobniej będzie to luz na prowadzeniach. Zaznaczam że mam ATE i problem zaczął się po przejechaniu 25 000 km , obecnie 28 000 km.Damiano pisze:Bo u mnie jest to samo,
Rekos , jakiej masz firmy klocki i tarcze tak z ciekawości ?
 
							







 Jutro chyba biorę się za rozbieranie zacisków na części pierwsze, wyczyszczę je dobrze i od razu pomaluje na czerwono
 Jutro chyba biorę się za rozbieranie zacisków na części pierwsze, wyczyszczę je dobrze i od razu pomaluje na czerwono  tylko podpowie ktoś co zrobić z przewodem hamulcowym żeby płyn mi całkowicie nie wyciekł jak odkręcę zaciski?
 tylko podpowie ktoś co zrobić z przewodem hamulcowym żeby płyn mi całkowicie nie wyciekł jak odkręcę zaciski?
 Sprawdź czy jarzmo bez oporów pracuje w nowych gumkach, jeżeli nie to trzeba dać więcej smaru.
 Sprawdź czy jarzmo bez oporów pracuje w nowych gumkach, jeżeli nie to trzeba dać więcej smaru.


 
  
 

![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif) O ile się nie mylę to w zacisku są prowadnice, w których porusza sie klocek hamulcowy. Rozumiem, że twoje się schrzaniły i klocki nie chodziły tak jak powinny. Ale gdzie tam jest guma?
 O ile się nie mylę to w zacisku są prowadnice, w których porusza sie klocek hamulcowy. Rozumiem, że twoje się schrzaniły i klocki nie chodziły tak jak powinny. Ale gdzie tam jest guma?





 
 
