[V6] napinacze łańcucha rozrządu
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
Zgadzam się z krisker ale jak nie ma budżetu,to co tu robić.Jedynie pozostaje szukać alternatywy.Zawsze przed zakupem tak drogiej częśći z internetu warto jest zadzwonić i zapytać o szczegóły produktu. Ja kupowałem nie raz,takie napinacze z ASO i jeśli to komuś pomoże to mogę zapodać zdjęcie oznaczeĂą orginalnej cześci dla porównania.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Witam wszystkich Forumowiczów.
Mam podobny problem. od pewnego czasu po odpaleniu silnika, po jakiś 15-30 sek rozlega się glosne stukanie, szuranie dochodzące z tylu silnika. Caly czas pali się CHECK.
Planuje jutro podpiąć auto pod kompa, zobaczymy co dolega mojej kulce.
Mam pytanie, czy ktoś ma doświadczenie z napinaczami o których pisal wyżej Bilskirnir, czy ktoś zamawial czesci z tych stron?
Mam podobny problem. od pewnego czasu po odpaleniu silnika, po jakiś 15-30 sek rozlega się glosne stukanie, szuranie dochodzące z tylu silnika. Caly czas pali się CHECK.
Planuje jutro podpiąć auto pod kompa, zobaczymy co dolega mojej kulce.
Mam pytanie, czy ktoś ma doświadczenie z napinaczami o których pisal wyżej Bilskirnir, czy ktoś zamawial czesci z tych stron?
Ostatnio zmieniony 01 lip 2012, 22:32 przez grzelus2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Porządek musi byc
slavi16 - chcialem to zrobic jeszcze wczoraj, ale bylo juz późno i chcialo mi sie spac:)
temat zalatwilem dzisiaj:)
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-06-27, 22:10 ]
ZNACZY WSZYSCY KUPUJA ORYGINALY W ASO ?
slavi16 - chcialem to zrobic jeszcze wczoraj, ale bylo juz późno i chcialo mi sie spac:)
temat zalatwilem dzisiaj:)
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-06-27, 22:10 ]
grzelus2 pisze:Witam wszystkich Forumowiczów.
Mam podobny problem. od pewnego czasu po odpaleniu silnika, po jakiś 15-30 sek rozlega się glosne stukanie dochodzące z tylu silnika. Caly czas pali się CHECK.
Planuje jutro podpiąć auto pod kompa, zobaczymy co dolega mojej kulce.
Mam pytanie, czy ktoś ma doświadczenie z napinaczami o których pisal wyżej Bilskirnir, czy ktoś zamawial czesci z tych stron?
ZNACZY WSZYSCY KUPUJA ORYGINALY W ASO ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
, a powiedz skąd wytargales same ślizgi?krisker pisze:Nadal mam diesla, choć zmiana oleju nieco pomogła. Najlepiej pod tym kątem chodził na 5W50 mobila. Napinaczy nie wymieniałem. W jednym napinaczu wymieniłem ślizgi i łaĂącuch, ale szału nie ma
ja dzis zaglądam do moich napinaczy, pod kompem na biegu jalowym parametry ich pracy są od -1 do -0,5
po poludniu sprawdze jeszcze pod czas jazdy
poza tym w pamieci byly 3 bledy: 16515 Niski sygnal sondy lambda B1S1 i dwa związane z powietrzem dodatkowym
Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 11:45 przez grzelus2, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
ÂŚlizgi miałem z nowego napinacza bez zmiennych faz z 1.8. Na ebayu USA są same ślizgi, ale prawie 60$ z przesyłką to pomyłka, zwłaszcza, że to chiĂąszczyzna nieznanej jakości. W PL udało mi się kupić napinacz febi za 270zł, a skorzystałem dodatkowo, bo mam też klucz do ściągania napinacza. Tutaj link do przykładowej aukcji ebay.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
Ja ze swojej strony mogę potwierdzić, że wymiana nastawników, łaĂącuchów
i zaworów zwrotnych oleju pod kolektorem dolotowym
wyeliminowała gruchotanie spod pokrywy zaworów.
Nawet odpalając auto po miesięcznym postoju w garażu
nie ma efektu terkotania przez parę sekund.
Jeżeli licznik pokazuje prawdę to moja A6 nastukane ma 255 kkm.
Wymianę zrobiłem jakieś 3 tys. km temu.
Jeden nastawnik nowy, jeden używany po 160 kkm.
i zaworów zwrotnych oleju pod kolektorem dolotowym
wyeliminowała gruchotanie spod pokrywy zaworów.
Nawet odpalając auto po miesięcznym postoju w garażu
nie ma efektu terkotania przez parę sekund.
Jeżeli licznik pokazuje prawdę to moja A6 nastukane ma 255 kkm.
Wymianę zrobiłem jakieś 3 tys. km temu.
Jeden nastawnik nowy, jeden używany po 160 kkm.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga