Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[V6] napinacze łańcucha rozrządu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 09 maja 2012, 11:16

Zgadzam się z krisker ale jak nie ma budżetu,to co tu robić.Jedynie pozostaje szukać alternatywy.Zawsze przed zakupem tak drogiej częśći z internetu warto jest zadzwonić i zapytać o szczegóły produktu. Ja kupowałem nie raz,takie napinacze z ASO i jeśli to komuś pomoże to mogę zapodać zdjęcie oznaczeĂą orginalnej cześci dla porównania.

Pozdrawiam.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

grzelus2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: grzelus2 » 26 cze 2012, 22:34

Witam wszystkich Forumowiczów.
Mam podobny problem. od pewnego czasu po odpaleniu silnika, po jakiś 15-30 sek rozlega się glosne stukanie, szuranie dochodzące z tylu silnika. Caly czas pali się CHECK. :(
Planuje jutro podpiąć auto pod kompa, zobaczymy co dolega mojej kulce.

Mam pytanie, czy ktoś ma doświadczenie z napinaczami o których pisal wyżej Bilskirnir, czy ktoś zamawial czesci z tych stron?
Ostatnio zmieniony 01 lip 2012, 22:32 przez grzelus2, łącznie zmieniany 1 raz.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 27 cze 2012, 10:45

wracjac do wymiany cewki ,da sie wymienic sama
<luzik>

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 27 cze 2012, 12:11

yogibear1 pisze:wracjac do wymiany cewki ,da sie wymienic sama
<luzik>
Jeśli będziesz ją miał, nic nie stoi na przeszkodzie, jest przykręcona do fazatora dwoma śrubkami.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 27 cze 2012, 16:17

pewnie ze tak <okok>

grzelus2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: grzelus2 » 27 cze 2012, 21:32

Porządek musi byc <luzik>

slavi16 - chcialem to zrobic jeszcze wczoraj, ale bylo juz późno i chcialo mi sie spac:)

temat zalatwilem dzisiaj:)

Pozdrawiam

[ Dodano: 2012-06-27, 22:10 ]
grzelus2 pisze:Witam wszystkich Forumowiczów.
Mam podobny problem. od pewnego czasu po odpaleniu silnika, po jakiś 15-30 sek rozlega się glosne stukanie dochodzące z tylu silnika. Caly czas pali się CHECK. :(
Planuje jutro podpiąć auto pod kompa, zobaczymy co dolega mojej kulce.

Mam pytanie, czy ktoś ma doświadczenie z napinaczami o których pisal wyżej Bilskirnir, czy ktoś zamawial czesci z tych stron?


ZNACZY WSZYSCY KUPUJA ORYGINALY W ASO ? :)

slawq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: slawq » 28 cze 2012, 00:42

Ktos gdzies pisal a nie moge teraz odnalezc ze wymienial jakies zaworki zwrotne oleju aby nie wracala na dół tylko utrzymywał sie m.in. przy napinaczach aby od startu nie pracowały na sucho. Rzekomo te zaworki są pod kolektorem ssącym. Koledzy poratujcie numerkiem części.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 28 cze 2012, 08:01

059103175F

W moim przypadku ich wymiana nic nie dała.
Pozdrawiam,
Krisker

slawq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: slawq » 28 cze 2012, 10:38

krisker pisze:059103175F

W moim przypadku ich wymiana nic nie dała.
Ile ich jest, pamietasz mniej wiecej cene ?
Slychac przez sekunde tarabanienie z rana na zimnym silniku i mysle ze powinno ustac skoro olej nie bedzie sie cofał.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 28 cze 2012, 14:42

Zaworki są dwa po ok. 85zł/szt. Terkotka po ich wymianie nie ustąpiła.
Pozdrawiam,
Krisker

grzelus2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: grzelus2 » 28 cze 2012, 19:38

Krisker czy wymieniles dalej napinacze i lancuch? pozbyles sie dieslowskiego grzechotania?
ja jutro zrzucam bebechy z mojego auta i zobaczymy ki h.. wode mąci

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 29 cze 2012, 07:25

Nadal mam diesla, choć zmiana oleju nieco pomogła. Najlepiej pod tym kątem chodził na 5W50 mobila. Napinaczy nie wymieniałem. W jednym napinaczu wymieniłem ślizgi i łaĂącuch, ale szału nie ma <uoee>
Pozdrawiam,
Krisker

grzelus2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 26 cze 2012, 22:28
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: grzelus2 » 29 cze 2012, 08:33

krisker pisze:Nadal mam diesla, choć zmiana oleju nieco pomogła. Najlepiej pod tym kątem chodził na 5W50 mobila. Napinaczy nie wymieniałem. W jednym napinaczu wymieniłem ślizgi i łaĂącuch, ale szału nie ma <uoee>
, a powiedz skąd wytargales same ślizgi?

ja dzis zaglądam do moich napinaczy, pod kompem na biegu jalowym parametry ich pracy są od -1 do -0,5
po poludniu sprawdze jeszcze pod czas jazdy

poza tym w pamieci byly 3 bledy: 16515 Niski sygnal sondy lambda B1S1 i dwa związane z powietrzem dodatkowym
Ostatnio zmieniony 02 lip 2012, 11:45 przez grzelus2, łącznie zmieniany 2 razy.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 29 cze 2012, 09:20

ÂŚlizgi miałem z nowego napinacza bez zmiennych faz z 1.8. Na ebayu USA są same ślizgi, ale prawie 60$ z przesyłką to pomyłka, zwłaszcza, że to chiĂąszczyzna nieznanej jakości. W PL udało mi się kupić napinacz febi za 270zł, a skorzystałem dodatkowo, bo mam też klucz do ściągania napinacza. Tutaj link do przykładowej aukcji ebay.
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
sleppy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
Kontakt:

Post autor: sleppy » 29 cze 2012, 11:51

Ja ze swojej strony mogę potwierdzić, że wymiana nastawników, łaĂącuchów
i zaworów zwrotnych oleju pod kolektorem dolotowym
wyeliminowała gruchotanie spod pokrywy zaworów.

Nawet odpalając auto po miesięcznym postoju w garażu
nie ma efektu terkotania przez parę sekund.

Jeżeli licznik pokazuje prawdę to moja A6 nastukane ma 255 kkm.
Wymianę zrobiłem jakieś 3 tys. km temu.
Jeden nastawnik nowy, jeden używany po 160 kkm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga