[A6 C6] dylemat przed kupnem 2.0 140ps
Nie wiedziałem że z tym 2.0 TDI jest az tak kiepsko...
Do tej pory śmigam C5 1.9 TDI (131) i jest całkiem dobrze.
Chciałem zamienić na C6 2.0 TDI ale widzę że to nieudany motor.
Pytanie, czy az tak bardzo, żeby go wykluczyć z planów???
Ile pali 2.7 bez quattro?
Pozdrawiam
Art
Do tej pory śmigam C5 1.9 TDI (131) i jest całkiem dobrze.
Chciałem zamienić na C6 2.0 TDI ale widzę że to nieudany motor.
Pytanie, czy az tak bardzo, żeby go wykluczyć z planów???
Ile pali 2.7 bez quattro?
Pozdrawiam
Art
AUDI - jedyne właściwe!!
Art, w tych dwóch tematach możesz poczytać o 2.0TDI:
a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htm - 2.0TDI problemy
a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... htm#491908 - modernizacja 2.0TDI
a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htm - 2.0TDI problemy
a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... htm#491908 - modernizacja 2.0TDI
- murzyn89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2011, 08:48
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
na pewno w silnikach 2.0 TDI napęd pompy oleju musi być przerobiony, bo to prędzej czy później da o sobie znać, sam się niedawno o tym przekonałem... z DPFem też miałem problem, ale również już go rozwiązałem. Mam nadzieje, że więcej poważnych usterek nie będę miał w najbliższym czasie, ale tak jak czytam na forum, to właśnie najwięcej się mówi o tych rzeczach, które wyżej wymieniłem i to są wady tej jednostki napędowej, dlatego trzeba wziąść to pod uwagę wybierając właśnie ten motor.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 163
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis
Niekoniecznie,mozna trafic na auto ktore ma zasoba awarie napedu pompy i tak jak umnie jest nowy modol pompy i nowa turbina
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
philiphser pisze:estor moim skromnym zdaniem jak chcesz znienawidzic marke CCCO to kup sobie wlasnie taka jednostke napedowa a bedziesz plul sobie w brode...
Z tego co widze po opisie Twojego samochodu C5 i silnika to posiadasz silnik 2.5 TDI, ktory tez nie ma opinii bezawaryjnego, wiec nie zgadzam sie z Twoim zdaniem w temacie 2.0 TDI. Miales do czynienia z silnikiem 2.0 TDI ?
Zgadzam sie natomiast z tym co napisal murzyn89 ze jesli juz ktos sie decyduje na silnik 2.0 TDI to trzeba poprawic fabryke np. wizyta u Chlopakow z A-Z serwis i po problemie. Naped pompy masz jak w niezawodnym 1.9 Tdi i jak dbasz o samochod to cieszysz sie jazda
Duzo zalezy od tego na jaki model trafisz. Jeden Ci odradzi a drugi bedzie polecal, gdyz on ze swoim nie mialem zadnego problemu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
kolego ! kto wydajac na auto minimum 50 tys musi poprawiac fabryke? Co to za auto w ktorym padaja wtryski etc etc? Ja juz nie wierze w CCCO jezdze bo musze. Ale napewno ja bym tyle pieniedzy na CCCO nie wydal bo to strata pieniedzy. Jest wiele innych modeli na rynku ktore daja takie same wrazenia z jazdy i sa praktycznie bezobslugowe !MikeeNHa pisze:philiphser pisze:estor moim skromnym zdaniem jak chcesz znienawidzic marke CCCO to kup sobie wlasnie taka jednostke napedowa a bedziesz plul sobie w brode...Z tego co widze po opisie Twojego samochodu C5 i silnika to posiadasz silnik 2.5 TDI, ktory tez nie ma opinii bezawaryjnego, wiec nie zgadzam sie z Twoim zdaniem w temacie 2.0 TDI. Miales do czynienia z silnikiem 2.0 TDI ?
Zgadzam sie natomiast z tym co napisal murzyn89 ze jesli juz ktos sie decyduje na silnik 2.0 TDI to trzeba poprawic fabryke np. wizyta u Chlopakow z A-Z serwis i po problemie. Naped pompy masz jak w niezawodnym 1.9 Tdi i jak dbasz o samochod to cieszysz sie jazda
Duzo zalezy od tego na jaki model trafisz. Jeden Ci odradzi a drugi bedzie polecal, gdyz on ze swoim nie mialem zadnego problemu
te dzisiejsze auta to poprostu niedopracowane bledy inzynierskie za ktore placi wlasciciel auta !
The force will be with you...always
Każdy kupując auto wie na co się pisze. I nie ma regóły, że im więcej płacisz tym Twoja głowa jest bardziej spokojna bo już nie takie cuda widziałem prosto z salonu.
I nikt nikogo nie zmusza do poprawiania fabryki. To są rady, które zaprocentują jeśli ktoś się zdecyduje na A6 C6 z silnikiem 2.0 TDI. I tak jak ktoś będzie chciał kupić ten model to i tak dokona zakupu, ale będzie wiedział na co się pisze i co ma sprawdzić oraz "poprawić", żeby cieszyć się jazdą.
I nikt nikogo nie zmusza do poprawiania fabryki. To są rady, które zaprocentują jeśli ktoś się zdecyduje na A6 C6 z silnikiem 2.0 TDI. I tak jak ktoś będzie chciał kupić ten model to i tak dokona zakupu, ale będzie wiedział na co się pisze i co ma sprawdzić oraz "poprawić", żeby cieszyć się jazdą.
Jak sprawa wyglada z glowicami w tym silniku jesli chodzi o roczniki?
140koni w dieslu z duzym momentem o wiele bardziej sie zbiera w normalnej codziennej jezdzie niz 2.4 w benzynie.gregor100 pisze:na krotkie trasy ropniaka nie polecam, jezdzilem tak przez rok kilka km i stop, palil duzo i pewnie cala reszta po tylku dostawala, w takim przypadku pb jest lepszym rozwiazaniem. Poza tym 2.0TDI w c6 zasniesz za kierownica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
No i tu odwieczna kłótnia Diesel robi lepsze wrażenie, bo na niskich obrotach wyrywa do przodu. Ale w trasie gdzie A6 jest najczęściej stosowane niestety powyżej 100-120km/h możliwości takiego małego diesla zaczynają przygasać, gdzie właśnie benzyny pokazują na co je stać. Ja nie jestem jakimś totalnym wrogiem diesel'i ale nie ma co porównywać 2.0tdi z 2.4 V6 benzyną. Gdyby nie oszczędność diesle straciłyby pewnie z połowę (jak nie więcej) klientów.azes pisze: 140koni w dieslu z duzym momentem o wiele bardziej sie zbiera w normalnej codziennej jezdzie niz 2.4 w benzynie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga