Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 20 lut 2012, 22:25

marcin_lechu, ojj jest FEBI i FEBI, tak jak ATE i ATE, chinole też nie śpią warto sobie porównać ori i sklepowe, różnice wyjdą po czasie/

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 20 lut 2012, 22:36

Sylwek240, najpierw sprawdź i pojeździj na np. klockach, o których mówi fenomenalny, a potem mów czy chinole czy nie...

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 20 lut 2012, 22:40

0x4B25A, a o czym pisałem wcześniej ? ja popieram tylko i wyłącznie ori więc w czym cały problem ? Chodziło mi o to że występuje różnica w oryginalnych i w tzw sklepowych.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 20 lut 2012, 22:45

marcin_lechu pisze:powiedzcie mi jeszcze co oznacza w tym przypadku "oryginał".
Bez wątpienia jest to produkt kupiony w oficjalnej sieci sprzedaży VAG, oznakowany numerami katalogowymi VAG. Co do producenta to może ich być równolegle kilku, czasami ich logo jest na produktach, czasami nie ma.
marcin_lechu pisze:jakiej marki są oryginalne klocki
musisz podejrzeć w autach które stoją w salonach <okok>

Spotkałem ATE, TRW, Textar. Ale pewnie to niejedyne, zależy z kom ma umowę producent auta.
marcin_lechu pisze:wahacze też są oryginalne i można je kupić w serwisie za 2200 PLN ale po co skoro FEBI czy LEM można kupić w prawie każdym sklepie
No z tego co dotychczas wiedziałem to dostawcami dla VAG był LEM i TRW ale FEBI to bardzo wątpię <mysli>

I teraz tak: ktoś kto ma wiedze, że ori rolki rozrządu robi INA, tarcze ATE, itp (marki podałem przykładowo), to może sobie sam kupic te produkty poza siecią sprzedaży VAG. Jak dla mnie one są bardzo dobrym produktem, ale niektórzy twierdza, że są gorsze niż te znakowane numerami VAG, czasem, że to wręcz odrzuty z produkcji albo produkowane na innej linii itp.

Zależy w co kto wierzy. <okok>
Zawsze nalezy się zastanowić dlaczego firma (znana: INA, FAG, LUK ...) miałaby znakować swoją marką dziadowską jakość ??? Co pozytywnego z tego miałaby mieć ?
dlaczego części na pierwszy montaz miałyby byc bardziej żywotne ?

Przecież z praw ekonomii wynika coś zupełnie odrotnego. Bo przecież sprzedawać nowe auta za bardzo wysokie ceny nie jest łatwo, więc nalezy obniżać ich cenę (za cenę ich jakości). Potem w eksploatacji nalezy zarobić (w okresie gwarancji na pewno) na wymianie zużywających się części, więc też chyba producentowi auta nie zalezy aby te części były jakieś specjalnie trwałe.

Do tego dochodzi jeszcze aspekt części podrabianych, ale to temat rzeka, a wierzcie mi że w największych hurtowniach tez takie części idą. Bo tego najwięcej kupują mechanicy (mają największe przebicie), więc jest największy popyt <radocha>
Części samochodowe online - Motostacja pl

photokom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 28 paź 2009, 16:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: photokom » 21 lut 2012, 10:32

Muszę u ciebie wymienić tarcze i klocki z tyłu. Audi A6 C5 Avant Quattro 1999 2,5TDI. Tarcze i klocki będą ATE. Z tarczami nie ma problemu, ale z klockami już tak. Według katalogów do tego samochodu powinny pasować 2 różne numery katalogowe:

13.0460-2820.2
Trade Numbers: 602820, 20961
Fitting Position: Rear Axle
To MY: 05/2001
Width: 87,6 mm, Height: 52,9 mm, Thickness/Strength: 17,2 mm, Wear Warning Contact: Excl. wear warning contact, Supplementary Article/Supplementary Info 2: with brake caliper screws, Brake System: Lucas, Appr. stamp: E1 90R-01075/089

oraz

13.0460-2886.2
Trade Numbers: 602886, 20961
Fitting Position: Rear Axle
To MY: 05/2001
Width: 87,5 mm, Height: 52,9 mm, Thickness/Strength: 16,2 mm, Wear Warning Contact: Excl. wear warning contact, Supplementary Article/Supplementary Info 2: with brake caliper screws, Brake System: Lucas, Appr. stamp: E1 90R-01924/729

Różnią się one szerokością (o 0,1mm) oraz grubością (o 1mm). Które powinny być u mnie? Chyba że nie ma to znaczenia? No ale te wymiary raczej nie są "bo tak wyszło". Czy warto dołożyć do klocków ceramicznych? Czy zwykłe wystarczą w zupełności? Co wogóle dają te ceramiczne?
A6 quattro S-Line 2,5 TDI AKN 1999r
A6 C6 Allroad 3.0 TDI ASB 2008r

marcin_lechu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: marcin_lechu » 21 lut 2012, 10:55

RomanS pisze:Spotkałem ATE, TRW, Textar. Ale pewnie to niejedyne, zależy z kom ma umowę producent auta.
więc po co przepłacać w serwisie skoro można je znaleźć w sklepie :)
RomanS pisze:No z tego co dotychczas wiedziałem to dostawcami dla VAG był LEM i TRW ale FEBI to bardzo wątpię <mysli>
FEBI był dostawcą wahaczy do jeśli się nie mylę 1997-99 roku,później LEM.
W sumie dla mnie to oryginały a można je kupić w ASO tylko że będą spiłowane loga firmy na nich :)
RomanS pisze:Zależy w co kto wierzy. <okok>
Zawsze nalezy się zastanowić dlaczego firma (znana: INA, FAG, LUK ...) miałaby znakować swoją marką dziadowską jakość ??? Co pozytywnego z tego miałaby mieć ?
dlaczego części na pierwszy montaz miałyby byc bardziej żywotne ?
nie bardziej żywotne tylko droższe. Serwisy muszą narzucać swoją marżę aby mieć kasiore :)
RomanS pisze:Do tego dochodzi jeszcze aspekt części podrabianych, ale to temat rzeka, a wierzcie mi że w największych hurtowniach tez takie części idą. Bo tego najwięcej kupują mechanicy (mają największe przebicie), więc jest największy popyt <radocha>
temat morze <uoee> w Polsce robione bądź w chinach... już nie raz się człowiek naciął

pzdr

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 21 lut 2012, 13:22

photokom, co do klocków to normalne są te grubsze. Te ciensze to klocki od np. Golfa czy Octavii (tam grubsze nie wejdą bo zacisk jest mniejszy). U nas cieĂąsze pasuja bezproblemowo, po prostu nie musisz cofać tłoczka zacisku do samego koĂąca. Sytuacja jest taka jakbys już zjechał ten 1 mm klocka. W katalogach jest podawana różnica wymiaru ale albo to jest nieścisłość albo może chodzi o to, że w zaciskach Golfa czy Octavii są jeszcze blaszane podkładki po których się w jarzmie klocki suwaja. U nas podkładek nie ma ale klocki działają bezproblemowo. Sprawdziłem.

Klocki cieĂąsze są często polecane w zestawie z tarczami przez sprzedawców bo po prostu są one taĂąsze dla nich w zakupie, stąd moga konkurować ceną np. na allegro <okok>
Jako, ze sam sobie wymieniam klocki to dla mnie moze i dobrze bo szybciej dojade do koĂąca klocków, wymienię i będę miał świeże. Ja sobie swojej roboty nie liczę, inaczej może gdy ktoś musi za robote płacić to wtedy na tych grubszych dłużej przecież pojeździ i trochę odsunie w czasie moment płacenia za wymianę <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

photokom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 28 paź 2009, 16:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: photokom » 21 lut 2012, 20:31

Dzięki wielkie. W takim razie kupuję te grubsze. Oczywiście też sam to sobie robię :-)
Dobrze, że trochę cieplej się robi, bo nie mam garażu. Myślałem, że wytrzymają do wiosny, ale przedwczoraj się odezwały i trzeba je zmienić.
A6 quattro S-Line 2,5 TDI AKN 1999r
A6 C6 Allroad 3.0 TDI ASB 2008r

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 23 lut 2012, 08:53

a ja mam pytanie ciut z innej beczki
ponoc nie mamy czujników w tylnych klockach... a ja kupiłem juz klocki ale brak czasu i mała wizualna "rezerwa" spowodowała ze jeszcze nie wymieniłem...
wczoraj zabaczyłem komunikat "brake pads" i jestem pewien ze chodzi o tył bo z przodu mam jeszcze dużo mięska...
więc jak to jest z tymi czujnikami z tyłu są czy nie ?

Awatar użytkownika
audiomaniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 21 kwie 2011, 16:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: audiomaniak » 23 lut 2012, 09:42

vonito pisze:a ja mam pytanie ciut z innej beczki
ponoc nie mamy czujników w tylnych klockach... a ja kupiłem juz klocki ale brak czasu i mała wizualna "rezerwa" spowodowała ze jeszcze nie wymieniłem...
wczoraj zabaczyłem komunikat "brake pads" i jestem pewien ze chodzi o tył bo z przodu mam jeszcze dużo mięska...
więc jak to jest z tymi czujnikami z tyłu są czy nie ?
Według ETKI z tyłu też jest czujnik

Tu masz foto
Obrazek
Usunieto pkt 29 regulaminu
200,6KM 443Nm

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 23 lut 2012, 10:46

vonito, audiomaniak, ale zauważcie, że temat dotyczy A6C5 i w tym modelu nie ma czujników tylnych klocków <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 23 lut 2012, 12:51

nie...jednak z tyłu w C6 równiez nie ma czujników...
okazało się że przód mi się już zjechał....

ps.
430 zł za Ate ceramic do przodu to dobra cena ?

Awatar użytkownika
PawełS6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 08 sty 2012, 15:36
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: PawełS6 » 23 lut 2012, 17:19

to mogę Ci je sprzedać za 50zł
a jeżeli te : to za 10zł usunieto
Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 17:29 przez PawełS6, łącznie zmieniany 1 raz.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 24 lut 2012, 08:45

PawełS6 pisze:to mogę Ci je sprzedać za 50zł
a jeżeli te : to za 10zł usunieto
to znaczy co? są do bani?
bo nie wiem jak to rozumieć...

Awatar użytkownika
PawełS6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 08 sty 2012, 15:36
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: PawełS6 » 26 lut 2012, 17:24

vonito pisze:
PawełS6 pisze:to mogę Ci je sprzedać za 50zł
a jeżeli te : to za 10zł usunieto
to znaczy co? są do bani?
bo nie wiem jak to rozumieć...
Klocki są całkiem OK, cena nie jest najgorsza aczkolwiek można poszukać trochę taniej.

danielo79
288mm lub 312mm a od czerwca 2001r. mogą mieć jeszcze 320mm. Trzeba ściągnąć koło i sprawdzić
Ostatnio zmieniony 26 lut 2012, 17:29 przez PawełS6, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga