[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?
Ja wypróbowałem wiele tarcz i znalazłem taki które w koĂącu dają rade naprawdę z czystym sumieniem polecam
Rotinger
a tul ink
http://unionparts.pl/
Rotinger
a tul ink
http://unionparts.pl/
BRAX TEAM
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
MISTRZ POLSKI 2011 SQL EASCA
MISTRZ EUROPY 2010 SQL EASCA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
chciałem ostrzec kolegów z forum przed podróbkami firmy ferrodo i brembo...
Jestem jednym z ofiar tego chiĂąskiego shitu... kupiłem niby ori klocki ferrodo (czerwone) oraz tarcze brembo... o dziwo po 4 tygodniach używania podczas deszczowych dni tarcze zaczęły pokrywać się rdzą... felgi brudziły się strasznie i leciał syn... to nic... kiedy tylko przyszły ciepłe dni moje auto podczas hamowania wydawało odgłosy jakby pociąg hamował... szczerze... te reklamy co wiozą na przyczepie i mówią przez megafon to nic w porównaniu z moją popularnością wśród pieszych...
naciąłem się strasznie... nie polecam sklepów motoryzacyjnych w łodzi na bałutach, nie dość że drogo to szajs wciskają
pzdr
Jestem jednym z ofiar tego chiĂąskiego shitu... kupiłem niby ori klocki ferrodo (czerwone) oraz tarcze brembo... o dziwo po 4 tygodniach używania podczas deszczowych dni tarcze zaczęły pokrywać się rdzą... felgi brudziły się strasznie i leciał syn... to nic... kiedy tylko przyszły ciepłe dni moje auto podczas hamowania wydawało odgłosy jakby pociąg hamował... szczerze... te reklamy co wiozą na przyczepie i mówią przez megafon to nic w porównaniu z moją popularnością wśród pieszych...
naciąłem się strasznie... nie polecam sklepów motoryzacyjnych w łodzi na bałutach, nie dość że drogo to szajs wciskają
pzdr
marcin_lechu, Ja cały czas powtarzam wszystkim na forum, że po co kupować i brembo i ferrodo i Ate i Boscha skoro oryginaly mozna kupic w tych samych pieniadzach a oryginal robiony np przez ATE to co innego niz ATE.Klocki i tarcze tylko oryginal! Przy ostrej jezdzie nie smierdza tak jak ATE czy Bosch czy Textar i nie bija. I jeszcze jedna najwazniejsza rzecz! Starczaja na dłużej!!!!!!!!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
może i masz rację ale ori kojarzy mi się automatem z opróżniającą kieszeĂą bądź portfel kwotą... dzięki za radę... zerknęfenomenalny pisze:marcin_lechu, Ja cały czas powtarzam wszystkim na forum, że po co kupować i brembo i ferrodo i Ate i Boscha skoro oryginaly mozna kupic w tych samych pieniadzach a oryginal robiony np przez ATE to co innego niz ATE.Klocki i tarcze tylko oryginal! Przy ostrej jezdzie nie smierdza tak jak ATE czy Bosch czy Textar i nie bija. I jeszcze jedna najwazniejsza rzecz! Starczaja na dłużej!!!!!!!!!!
pzdr
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
marcin_lechu, hmmmm no wlasnie tak samo i ja mialem" stereotypowe myslenie"
Podam przyklad klocki ATE LUB TRW za przod do mojego auta to wydatek okolo 245zl. Klocki oryginalne kupione w grudniu czyli 2 miesiace temu to koszt 199zl+ wyslka 25zl. A oryginal to oryginal. Na klockach ATE i innych temu podobnych przejezdzalem okolo 10tys km( rekord to 7tys) - naprawde ostro jezdze, a na klockach oryginalnych AUDI robionych chyba tez przez ATE przejezdzam 15-18 tys. - róznica jest ogromna. Dodam ze po trasie z duza iloscia hamowan czuc bylo smrod spalonych klockow i slychac bylo " strzelajace od goraca" taracze. W przypadku oryginalow tego nie bylo. Gdyby co duzo jest frm u ktorych kupis zoryginal nie tylko ASO
Podam przyklad klocki ATE LUB TRW za przod do mojego auta to wydatek okolo 245zl. Klocki oryginalne kupione w grudniu czyli 2 miesiace temu to koszt 199zl+ wyslka 25zl. A oryginal to oryginal. Na klockach ATE i innych temu podobnych przejezdzalem okolo 10tys km( rekord to 7tys) - naprawde ostro jezdze, a na klockach oryginalnych AUDI robionych chyba tez przez ATE przejezdzam 15-18 tys. - róznica jest ogromna. Dodam ze po trasie z duza iloscia hamowan czuc bylo smrod spalonych klockow i slychac bylo " strzelajace od goraca" taracze. W przypadku oryginalow tego nie bylo. Gdyby co duzo jest frm u ktorych kupis zoryginal nie tylko ASO
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 03 lut 2010, 10:08
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
powiedzcie mi jeszcze co oznacza w tym przypadku "oryginał".
klocki ATE są o wiele droższe niż TRW. Więc ile kosztuje oryginał? jakiej marki są oryginalne klocki bo w sumie się jeszcze z tym nie spotkałem?
wiadomo np że wahacze też są oryginalne i można je kupić w serwisie za 2200 PLN ale po co skoro FEBI czy LEM można kupić w prawie każdym sklepie i to za pół ceny
pzdr
klocki ATE są o wiele droższe niż TRW. Więc ile kosztuje oryginał? jakiej marki są oryginalne klocki bo w sumie się jeszcze z tym nie spotkałem?
wiadomo np że wahacze też są oryginalne i można je kupić w serwisie za 2200 PLN ale po co skoro FEBI czy LEM można kupić w prawie każdym sklepie i to za pół ceny

pzdr