Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 165 KM] Odpalanie na mrozie

Silniki wysokoprężne
MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 31 sty 2012, 20:13

U mnie aku jeszcze nie wymieniane, dzisiaj po południu wsiadłem do auta po dwóch dniach - 100% Może faktycznie warto strzelić podmiankę regulatora.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 31 sty 2012, 20:22

Aron codziennie jeżdżę (odwożę dzieci do szkoły)
auto postoi do jutra rana
choć też do koĂąca pewien czy to regulator - na razie testuję :)
szukając rozwiązania problemu z akumulatorem wklepałem w wyszukiwarkę low battery
i u jednego usera naszego forum był podobny problem jak nasz
u niego usterka była na linii alternator - sterownik (w podszybiu), podpowiedział mu to któryś modów
także poczekam zobaczę co się będzie działo i dam znać

kochinur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 02 maja 2011, 16:39
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kochinur » 31 sty 2012, 23:02

Panowie!
mam pytanie; w jakich granicach mieści się napięcie akumulatora w waszych autach. Czy poniżej 12V jest ok?
U mnie jak postoi trochę spada na 11,7 i pali bez problemu, wskaźnik pokazuje 100% ale czy to normalne?

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 01 lut 2012, 01:07

akumulator w stanie spoczynku powinien mieć około 12v czyli u Ciebie jest ok :)

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 01 lut 2012, 07:52

Dzis maly test. Auto zostawione na mrozie -19 w nocy bylo teraz jest -18. zoabczymy czy odpali. Podziele sie info po poludniu.

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 01 lut 2012, 09:34

Aron

Bez urazy po prostu nic nie wspomniałeś o kodowaniu.Dziś u mnie -19 ale auto w garażu i w nim -8 więc nie podzielę się z wami na temat zapalenia ,a aku pokazuje 100%.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 01 lut 2012, 09:47

Odpalilo, 2 razy podgrzalem i podpalił wiadomo ze nie tak jak latem ale bez problemow

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 01 lut 2012, 10:42

fenomenalny, długo kręcił, przydusił się?

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 01 lut 2012, 10:54

Hmmm no ciut dłużej kręcił, ale nieprzydusil sie. A dlaczego?

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 01 lut 2012, 11:07

pytam, bo jak swojego wczoraj paliłem to zakręcił dłużej niż zwykle i jeszcze jakby się przydusił zanim odpalił, no ale ja mam świeczki do wymiany :)

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 01 lut 2012, 12:05

Hmmm zobaczę jutro, ale test to w górach będzie. -24 ma byc mrozu! Masakra

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 01 lut 2012, 12:21

fenomenalny pisze:Hmmm zobaczę jutro, ale test to w górach będzie. -24 ma byc mrozu! Masakra
W Bieszczadach ponoć prognozuj -30 ;)

Po 1 nocce to raczej odpali (co najwyżej będzie kręci dłużej), nie odpalaj przez 3 nocki - zobaczymy czy wówczas da radę <radocha>

Ja na wszelki wypadek wyłączyłem w podsufitce zapalanie świateł wewnętrznych przy otwieraniu drzwi oraz zmniejszyłem leaving home do 10sek. Dziś rano odpalił przy -17 (w garażu - 11) z dłuższym kręceniem (ale to chyba norma i po sprawdzeniu w MMI pokazało 30% aku. Czemu aż 30%, skoro poprzednio 10%? Może dlatego, że wczoraj auto dłużej jeździło, nie tylko po mieście, ale też trasa i bardziej się podładował (?)

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 01 lut 2012, 12:41

No niebede go odpalac od czwartku do niedzieli. Nawet film nakręce jak niezapomne:-)

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 01 lut 2012, 13:56

Aron Zmierz gęstość elektrolitu i jak masz dostęp do prostownika ale takiego z regulacją prądu bo te automaty to o kant d**y rozbić, to weź podłącz go i daj mu amperaż 1/10 pojemności i obserwuj a pod koniec ładowania zmniejsz o połowę. I ładuj go tak do oznak pełnego naładowania. A i bym zapomniał gęstość elektrolitu bardzo ważny parametr ma wynosić 1,28g/cm3. w temperaturze ok 25stopni

Poziom naładowania akumulatora:
100% - 1,28g/cm3
75% - 1,24g/cm3
50% - 1,19g/cm3
25% - 1,14g/cm3
0% - 1,10g/cm3

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 01 lut 2012, 14:47

mkfryzjer pisze:Aron Zmierz gęstość elektrolitu i jak masz dostęp do prostownika ale takiego z regulacją prądu bo te automaty to o kant d**y rozbić[...]
fakt - boschem c3 ładowałem varte 110 prawie dwie doby <uoee>

ale auto dziś rano odpaliło bez problemu na centrze 100, którą miałem już wyrzucić
czyli chyba u mnie był problem z regulatorem a nie aku :[

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja