[ BMK 3.0 165 KM] Odpalanie na mrozie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
Aron codziennie jeżdżę (odwożę dzieci do szkoły)
auto postoi do jutra rana
choć też do koĂąca pewien czy to regulator - na razie testuję
szukając rozwiązania problemu z akumulatorem wklepałem w wyszukiwarkę low battery
i u jednego usera naszego forum był podobny problem jak nasz
u niego usterka była na linii alternator - sterownik (w podszybiu), podpowiedział mu to któryś modów
także poczekam zobaczę co się będzie działo i dam znać
auto postoi do jutra rana
choć też do koĂąca pewien czy to regulator - na razie testuję

szukając rozwiązania problemu z akumulatorem wklepałem w wyszukiwarkę low battery
i u jednego usera naszego forum był podobny problem jak nasz
u niego usterka była na linii alternator - sterownik (w podszybiu), podpowiedział mu to któryś modów
także poczekam zobaczę co się będzie działo i dam znać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
W Bieszczadach ponoć prognozuj -30fenomenalny pisze:Hmmm zobaczę jutro, ale test to w górach będzie. -24 ma byc mrozu! Masakra

Po 1 nocce to raczej odpali (co najwyżej będzie kręci dłużej), nie odpalaj przez 3 nocki - zobaczymy czy wówczas da radę

Ja na wszelki wypadek wyłączyłem w podsufitce zapalanie świateł wewnętrznych przy otwieraniu drzwi oraz zmniejszyłem leaving home do 10sek. Dziś rano odpalił przy -17 (w garażu - 11) z dłuższym kręceniem (ale to chyba norma i po sprawdzeniu w MMI pokazało 30% aku. Czemu aż 30%, skoro poprzednio 10%? Może dlatego, że wczoraj auto dłużej jeździło, nie tylko po mieście, ale też trasa i bardziej się podładował (?)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 154
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
- Lokalizacja: Zachodnipomorskie
Aron Zmierz gęstość elektrolitu i jak masz dostęp do prostownika ale takiego z regulacją prądu bo te automaty to o kant d**y rozbić, to weź podłącz go i daj mu amperaż 1/10 pojemności i obserwuj a pod koniec ładowania zmniejsz o połowę. I ładuj go tak do oznak pełnego naładowania. A i bym zapomniał gęstość elektrolitu bardzo ważny parametr ma wynosić 1,28g/cm3. w temperaturze ok 25stopni
Poziom naładowania akumulatora:
100% - 1,28g/cm3
75% - 1,24g/cm3
50% - 1,19g/cm3
25% - 1,14g/cm3
0% - 1,10g/cm3
Poziom naładowania akumulatora:
100% - 1,28g/cm3
75% - 1,24g/cm3
50% - 1,19g/cm3
25% - 1,14g/cm3
0% - 1,10g/cm3
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
fakt - boschem c3 ładowałem varte 110 prawie dwie dobymkfryzjer pisze:Aron Zmierz gęstość elektrolitu i jak masz dostęp do prostownika ale takiego z regulacją prądu bo te automaty to o kant d**y rozbić[...]

ale auto dziś rano odpaliło bez problemu na centrze 100, którą miałem już wyrzucić
czyli chyba u mnie był problem z regulatorem a nie aku
