[A6 C5 2.8 Quattro] Modyfikacje silnika
Czy ja wiem...Najlepiej by było ,żeby kolektor wymienić, bo on najwięcej może pomóc przy zwiększeniu flow w wydechucensored pisze:Obawiam się kolego , że to chyba trochę za mało , żeby COKOLWIEK stroić

Chodzi Ci o odmulenie auta, które nie zaznało "wysokich obrotów" ?censored pisze:Pierwsza kwestia to odchwaszczenie samego silnika i TO już wystarczy żeby odżywić niektóre zamulone V6tki wolnossące

Montaż kompresora/soft turbo na "dobieranych" gratach w PL też jest zapewne do ogarnięcia. Ale tak czy siak, koszt tego wyniósłby z 3 - 8k zł, albo i lepiej (zależy na jakich gratach).pawel1 pisze:właśnie ja raz znalazłem na ebayu cały zestaw do 2.4 .2.8 .3.0 interkuler turbo i całą resztę złączek rur i wszystkiego do montażu potrzebne za kwotę 2000zł ale przecież nikt tego mi nie zmontuje w polsce
Mnie póki co zastanawia kwestia wyłącznie N/A...
No to policz nawet po swojemu 3k za to i za to co jest ceną zgoła nierealną no ale ok.
Znajdź mi DOBRÂĄ firmę która z kwasiaka zrobi mi kolektor i wydech do 1.8 ( tylko 4 gary w rzędzie) za 3000 zł to jutro u nich jestem i to spawam.
Za chip też zapłacisz 1500 zł ~
A przyrost jaki osiągniesz to około 10 koni i poczucie kasy wywalonej w błoto.
A założenie turbo to osobny kawałek chleba - ponad 10 000 zł nie Twoje na pewno.
Generalnie - po prostu nie warto, chcesz tuningować wolno ssaka i mieć efekty - szykuj worek kasy.
Znajdź mi DOBRÂĄ firmę która z kwasiaka zrobi mi kolektor i wydech do 1.8 ( tylko 4 gary w rzędzie) za 3000 zł to jutro u nich jestem i to spawam.
Za chip też zapłacisz 1500 zł ~
A przyrost jaki osiągniesz to około 10 koni i poczucie kasy wywalonej w błoto.
A założenie turbo to osobny kawałek chleba - ponad 10 000 zł nie Twoje na pewno.
Generalnie - po prostu nie warto, chcesz tuningować wolno ssaka i mieć efekty - szykuj worek kasy.
Poczekaj trochę, bo jestem w trakcie oczekiwania na dokładne informacje.Maver pisze:Znajdź mi DOBRÂĄ firmę która z kwasiaka zrobi mi kolektor i wydech do 1.8 ( tylko 4 gary w rzędzie) za 3000 zł to jutro u nich jestem i to spawam.
Maver pisze:A przyrost jaki osiągniesz to około 10 koni i poczucie kasy wywalonej w błoto.
Jak już pisałem, nie o to mi chodzi, czy warto czy nie, bo takowe zabawy z N/A są już za mną i to w R4 2.2l.Maver pisze:Generalnie - po prostu nie warto, chcesz tuningować wolno ssaka i mieć efekty - szykuj worek kasy.
Interesuje mnie, czy ktoś to już ogarniał i tyle

WIem, jaka jest najprostsza/najtańsza droga do świetnych przyrostów KM/Nm. Ale teraz mi o nią nie chodzi

Maver, firma, która wyspawa kolektor customowo za 1 - 1,2k zł (ile za wydech, to nie wiem...) to Empire Racing Engineering; adres: Stare Babice, ul. Sienkiewicza 156
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Na razie drążę każdy pomysł. Po 1.8T w A4 B5 i 2.2 DOHC w Accordzie CD7 mam cholerne parcie na V6`tkę w końcu...Ale do sprawdzonego 1.8T też mnie ciągnie
Planów na dobrze brzmiące i jeżdżące A6 to ja mam sporo, tylko nie wiem na który się zdecydowaćMaver pisze:ÂŚmiem oczekiwać że jesteś pierwszym który ma plany się tego podjąć
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Na razie drążę każdy pomysł. Po 1.8T w A4 B5 i 2.2 DOHC w Accordzie CD7 mam cholerne parcie na V6`tkę w końcu...Ale do sprawdzonego 1.8T też mnie ciągnie

Hitman pisze:Maver, firma, która wyspawa kolektor customowo za 1 - 1,2k zł (ile za wydech, to nie wiem...) to Empire Racing Engineering; adres: Stare Babice, ul. Sienkiewicza 156
Planów na dobrze brzmiące i jeżdżące A6 to ja mam sporo, tylko nie wiem na który się zdecydowaćMaver pisze:ÂŚmiem oczekiwać że jesteś pierwszym który ma plany się tego podjąć
Na razie drążę każdy pomysł. Po 1.8T w A4 B5 i 2.2 DOHC w Accordzie CD7 mam cholerne parcie na V6`tkę w końcu...Ale do sprawdzonego 1.8T też mnie ciągnie
Nie pisaliśmy o samym kolektorze tylko o kolektor + wydech custom za 3 koła. A to jest drobna różnica.
Wiesz 1.8T jest i nie jest rozwojowe, za kasę którą musisz w niego włożyć kupisz 2,7BiT i zrobisz w nim chipa i masz praktycznie to samo a silnik nie wysilony

Ja dłubię w 1.8 tylko i wyłącznie z powodu opłat... Niestety w moim wieku OC zabija
No to ja już mam potwierdzenie, że za tyle zrobią kompletny układ z kwasa, kolektor i cat-back. Więc da się w 3k zł i koniec kropka.Maver pisze:Nie pisaliśmy o samym kolektorze tylko o kolektor + wydech custom za 3 koła. A to jest drobna różnica.

No wiem, moje 1.8T też było dłubnięte. Fajnie jechało, ale nie dłubnięte 2.7TT to dopiero jedzie jak złoMaver pisze:Wiesz 1.8T jest i nie jest rozwojowe, za kasę którą musisz w niego włożyć kupisz 2,7BiT i zrobisz w nim chipa i masz praktycznie to samo a silnik nie wysilony
Ja dłubię w 1.8 tylko i wyłącznie z powodu opłat... Niestety w moim wieku OC zabija
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Ale żeby tylko opłaty...a spalanie 20l/100km??

Wiesz co...gdybym tak miał liczyć każdą złotówkę na auto i pozliczać na KM/Nm i kalkulować...to bym zapewne kupił Paska z dizlu.
Ale że mam gdzieś opłacalność (jako-tako oczywiście
), to wole dać 3k zł za kompletny układ, dołożyć ok 1 - 1,5k zł za strojenie i cieszyć się faktem posiadania auta mocniejszego od serii, z dobrze ułożonym wykresem oraz robiącego foniczny orgazm nie jednemu amatorowi dźwięków V`ki
W poprzednie auto władowałem, można by powiedzieć, drugie tyle ile ono kosztowało. Nie miało 300KM, nie było młode, sypały mi się nadkola, ale miało w sobie to coś i każdy kto nim się przejechał albo został przez nie objechany
robił tak <szok> i mówił "ładnie zapier*ala".
Ja twierdziłem to samo.
To nie jest modzenie 1.6 SOHC...tylko poprawianie możliwości 2.8 V6 oraz jego "udźwiękowienie" - i to właśnie chciałbym...ewentualnie osiągnąć.

Ale że mam gdzieś opłacalność (jako-tako oczywiście


W poprzednie auto władowałem, można by powiedzieć, drugie tyle ile ono kosztowało. Nie miało 300KM, nie było młode, sypały mi się nadkola, ale miało w sobie to coś i każdy kto nim się przejechał albo został przez nie objechany

Ja twierdziłem to samo.
To nie jest modzenie 1.6 SOHC...tylko poprawianie możliwości 2.8 V6 oraz jego "udźwiękowienie" - i to właśnie chciałbym...ewentualnie osiągnąć.
