Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 22 mar 2011, 17:18

daj jeszcze fote zbiornika,bo pewnie masz zbiornik założony do jazdy na wstecznym
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Fontesen

Post autor: Fontesen » 22 mar 2011, 17:41

Fikus pisze:daj jeszcze fote zbiornika,bo pewnie masz zbiornik założony do jazdy na wstecznym
Sorry, ale nie rozumiem Twojej wypowiedzi kolego.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 22 mar 2011, 17:50

--RaDeK--, chodzi o to, że zawór masz z przodu butli. Czyli. Dajesz gazu, gaz leci do tyłu, zawór jest z przodu i nie masz paliwa :) Nadaje się do jazdy na wstecznym :)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 22 mar 2011, 18:26

-=Rafal=- pisze:--RaDeK--, chodzi o to, że zawór masz z przodu butli. Czyli. Dajesz gazu, gaz leci do tyłu, zawór jest z przodu i nie masz paliwa :) Nadaje się do jazdy na wstecznym :)
jeju, a mozsz mi powiedzieć o który zawór chodzi?? znaczy się że coś jest skopane tak??

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 22 mar 2011, 18:32

Patrzysz na butlę w kole. Jak zawór jest z przodu, to gdy przyspieszasz, to zgodnie z fizyką LPG się cofa do tyłu. Jak się cofa do tyłu, to z przodu go nie masz. A jak go nie masz, to instalka zasysa powietrze, no i daje znak że nie ma LPG, bo się ono cofnęło. By trzeba było przekręcać butlę.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 22 mar 2011, 19:19

-=Rafal=- pisze:Patrzysz na butlę w kole. Jak zawór jest z przodu, to gdy przyspieszasz, to zgodnie z fizyką LPG się cofa do tyłu. Jak się cofa do tyłu, to z przodu go nie masz. A jak go nie masz, to instalka zasysa powietrze, no i daje znak że nie ma LPG, bo się ono cofnęło. By trzeba było przekręcać butlę.
Aha, już rozumiem. Jutro zrobię zdjęcie, ale chyba takiej lipy to by nie było. <mysli>

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 22 mar 2011, 19:25

--RaDeK--, no jak tak miałem :)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 22 mar 2011, 19:34

-=Rafal=- pisze:--RaDeK--, no jak tak miałem :)
A jakie miałeś objawy z pracą silnika??

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 22 mar 2011, 20:05

--RaDeK-- pisze:Aha, już rozumiem. Jutro zrobię zdjęcie, ale chyba takiej lipy to by nie było. <mysli>
to wyobraż sobie ze tak ma założone około 70% instalacji.Ja tez tak miałem.Zakładaja tak bo poprostu łatwiej sie dostać do zaworu.I sytuacja wyglada tak że jak masz w butli przykładowo 8l lpg dodajesz gazu i w tym momencie przełacza cie na pb.Bo płynny gaz zamiast do zaworu trafia do tyłu butli a zawór pobiera tylko gaz w fornie lotnej ;)
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Fontesen

Post autor: Fontesen » 22 mar 2011, 20:11

Fikus pisze:
--RaDeK-- pisze:Aha, już rozumiem. Jutro zrobię zdjęcie, ale chyba takiej lipy to by nie było. <mysli>
to wyobraż sobie ze tak ma założone około 70% instalacji.Ja tez tak miałem.Zakładaja tak bo poprostu łatwiej sie dostać do zaworu.I sytuacja wyglada tak że jak masz w butli przykładowo 8l lpg dodajesz gazu i w tym momencie przełacza cie na pb.Bo płynny gaz zamiast do zaworu trafia do tyłu butli a zawór pobiera tylko gaz w fornie lotnej ;)
Rozumiem. jutro zrobię fotkę to mógłbyś zerknąć? A po za tym jest coś szczególnego w montażu mojej gazowni co jest założone inaczej, niż zgodnie ze sztuką??

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 22 mar 2011, 20:38

wiesz ,ja tez jestem lejek w tych sprawach,ale wydaje mi sie ze masz duzo dłuższy przewód do prawej głowicy niz do lewej,i jesli nie masz kompensacji ,to przynajmniej powinienes mieć wydłuzony czas wtrysku na prawej głowicy.Ja tak miałem,ale zakładam kompensacje.Poza tym miałem niby reduktor do 270KM według producenta,a pod obciażeniem ciśnienie spadało do 0.2 bara z 13.Teraz mam założony reduktor gold według producenta do 350KM i teraz jest dobrze.A pali tyle samo co na słabszym silverze.Dam ci stronke do forum gazowników,oni cie ulecza.Szczególnie szukaj pAdama Rogowskiego,caniggia, niejakiego Nikodema.Według mnie to chyba jedni z lepszych fachowców.Musisz tylko wiedziec dokładnie co masz,jakie czasy i tego typu rzeczy,i napewno cie poprowadza w dobrym kierunku.A i musisz sie najpierw zalogowac,ale zapewniam cie ze warto.Poprostu kopalnia wiedzy

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=138803#138803

i jesli masz tak załozone to masz doi jazdy na wstecznym hehehehe

Obrazek kliknij fote
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Fontesen

Post autor: Fontesen » 22 mar 2011, 20:51

Fikus pisze:wiesz ,ja tez jestem lejek w tych sprawach,ale wydaje mi sie ze masz duzo dłuższy przewód do prawej głowicy niz do lewej,i jesli nie masz kompensacji ,to przynajmniej powinienes mieć wydłuzony czas wtrysku na prawej głowicy.Ja tak miałem,ale zakładam kompensacje.Poza tym miałem niby reduktor do 270KM według producenta,a pod obciażeniem ciśnienie spadało do 0.2 bara z 13.Teraz mam założony reduktor gold według producenta do 350KM i teraz jest dobrze.A pali tyle samo co na słabszym silverze.Dam ci stronke do forum gazowników,oni cie ulecza.Szczególnie szukaj pAdama Rogowskiego,caniggia, niejakiego Nikodema.Według mnie to chyba jedni z lepszych fachowców.Musisz tylko wiedziec dokładnie co masz,jakie czasy i tego typu rzeczy,i napewno cie poprowadza w dobrym kierunku.A i musisz sie najpierw zalogowac,ale zapewniam cie ze warto.Poprostu kopalnia wiedzy

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=138803#138803

i jesli masz tak załozone to masz doi jazdy na wstecznym hehehehe

[url=http://images39.fotosik.pl/737/000ff4a0826166a3m.jpg]Obrazek[/URL] kliknij fote
Jutro sprawdzę. Dziękuję.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 23 mar 2011, 00:26

ÂŻadne wydłużenie czasu wtrysku na jednej stronie.
Kompensacja może być zrobiona i z niej pobrane ciśnienie gazu.
Ciśnienie na listwach jest raczej równe bo za filtrem rozchodzi się trójnikiem.
Wężyki od wtryskiwaczy do kolektora powinny być równe i jak najkrótsze.
Fakt zbiornik zamontowany nie tak jak powinien być.
Jak chcesz podjechać do Warszawy do Nikodema to on Landi renzo na 100% Ci ogarnie.
Odezwij się od niego na pw.

Awatar użytkownika
Fikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 26 sty 2011, 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus » 23 mar 2011, 04:18

fassi1 pisze:ÂŻadne wydłużenie czasu wtrysku na jednej stronie.
Kompensacja może być zrobiona i z niej pobrane ciśnienie gazu.
Ciśnienie na listwach jest raczej równe bo za filtrem rozchodzi się trójnikiem
widzisz i nowej rzeczy sie dowiedziałem,CZyli kompensacja i wtedy nie bedzie strat na dłuższym wężu?Bo jak już pisałem mam golda i z niego wychodzą 2 rury.Jedna jest sporo dłuzsza,Wtryski mam pojedyncze MJ. A węzyki do kolektora już raczej sie chyba krótszych nie da,bo praktycznie dysze sie zchodzą z wkrętkami.Jest miedzy nimi około 0.5 cm przestrzeni,no i śa MJ pionowo
sprawiedliwie,nie znaczy po równo

było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 23 mar 2011, 07:34

Jeśli są dwa wyjścia z reduktora lub dwa reduktory to musi być kompensacja gdzieś za filtrami gazu. Jeśli zasilanie gazu za filtrem lub filtrami jest z jednego króćca jak w tym przypadku z trójnika to kompensacji być nie musi, ale ja dałbym węże od trójnika do listw wtryskowych tej samej długości i w tym silniku puściłbym je tyłem, wtedy ich nie widac i nie sterczą na pokrywie.
Długości węży nie kompensuje się czasem wtrysku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga