[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.
Aha, już rozumiem. Jutro zrobię zdjęcie, ale chyba takiej lipy to by nie było.-=Rafal=- pisze:Patrzysz na butlę w kole. Jak zawór jest z przodu, to gdy przyspieszasz, to zgodnie z fizyką LPG się cofa do tyłu. Jak się cofa do tyłu, to z przodu go nie masz. A jak go nie masz, to instalka zasysa powietrze, no i daje znak że nie ma LPG, bo się ono cofnęło. By trzeba było przekręcać butlę.
to wyobraż sobie ze tak ma założone około 70% instalacji.Ja tez tak miałem.Zakładaja tak bo poprostu łatwiej sie dostać do zaworu.I sytuacja wyglada tak że jak masz w butli przykładowo 8l lpg dodajesz gazu i w tym momencie przełacza cie na pb.Bo płynny gaz zamiast do zaworu trafia do tyłu butli a zawór pobiera tylko gaz w fornie lotnej--RaDeK-- pisze:Aha, już rozumiem. Jutro zrobię zdjęcie, ale chyba takiej lipy to by nie było.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
Rozumiem. jutro zrobię fotkę to mógłbyś zerknąć? A po za tym jest coś szczególnego w montażu mojej gazowni co jest założone inaczej, niż zgodnie ze sztuką??Fikus pisze:to wyobraż sobie ze tak ma założone około 70% instalacji.Ja tez tak miałem.Zakładaja tak bo poprostu łatwiej sie dostać do zaworu.I sytuacja wyglada tak że jak masz w butli przykładowo 8l lpg dodajesz gazu i w tym momencie przełacza cie na pb.Bo płynny gaz zamiast do zaworu trafia do tyłu butli a zawór pobiera tylko gaz w fornie lotnej--RaDeK-- pisze:Aha, już rozumiem. Jutro zrobię zdjęcie, ale chyba takiej lipy to by nie było.
wiesz ,ja tez jestem lejek w tych sprawach,ale wydaje mi sie ze masz duzo dłuższy przewód do prawej głowicy niz do lewej,i jesli nie masz kompensacji ,to przynajmniej powinienes mieć wydłuzony czas wtrysku na prawej głowicy.Ja tak miałem,ale zakładam kompensacje.Poza tym miałem niby reduktor do 270KM według producenta,a pod obciażeniem ciśnienie spadało do 0.2 bara z 13.Teraz mam założony reduktor gold według producenta do 350KM i teraz jest dobrze.A pali tyle samo co na słabszym silverze.Dam ci stronke do forum gazowników,oni cie ulecza.Szczególnie szukaj pAdama Rogowskiego,caniggia, niejakiego Nikodema.Według mnie to chyba jedni z lepszych fachowców.Musisz tylko wiedziec dokładnie co masz,jakie czasy i tego typu rzeczy,i napewno cie poprowadza w dobrym kierunku.A i musisz sie najpierw zalogowac,ale zapewniam cie ze warto.Poprostu kopalnia wiedzy
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=138803#138803
i jesli masz tak załozone to masz doi jazdy na wstecznym hehehehe
kliknij fote
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=138803#138803
i jesli masz tak załozone to masz doi jazdy na wstecznym hehehehe
kliknij fote
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
Jutro sprawdzę. Dziękuję.Fikus pisze:wiesz ,ja tez jestem lejek w tych sprawach,ale wydaje mi sie ze masz duzo dłuższy przewód do prawej głowicy niz do lewej,i jesli nie masz kompensacji ,to przynajmniej powinienes mieć wydłuzony czas wtrysku na prawej głowicy.Ja tak miałem,ale zakładam kompensacje.Poza tym miałem niby reduktor do 270KM według producenta,a pod obciażeniem ciśnienie spadało do 0.2 bara z 13.Teraz mam założony reduktor gold według producenta do 350KM i teraz jest dobrze.A pali tyle samo co na słabszym silverze.Dam ci stronke do forum gazowników,oni cie ulecza.Szczególnie szukaj pAdama Rogowskiego,caniggia, niejakiego Nikodema.Według mnie to chyba jedni z lepszych fachowców.Musisz tylko wiedziec dokładnie co masz,jakie czasy i tego typu rzeczy,i napewno cie poprowadza w dobrym kierunku.A i musisz sie najpierw zalogowac,ale zapewniam cie ze warto.Poprostu kopalnia wiedzy
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=138803#138803
i jesli masz tak załozone to masz doi jazdy na wstecznym hehehehe
[url=http://images39.fotosik.pl/737/000ff4a0826166a3m.jpg]Obrazek[/URL] kliknij fote
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
ÂŻadne wydłużenie czasu wtrysku na jednej stronie.
Kompensacja może być zrobiona i z niej pobrane ciśnienie gazu.
Ciśnienie na listwach jest raczej równe bo za filtrem rozchodzi się trójnikiem.
Wężyki od wtryskiwaczy do kolektora powinny być równe i jak najkrótsze.
Fakt zbiornik zamontowany nie tak jak powinien być.
Jak chcesz podjechać do Warszawy do Nikodema to on Landi renzo na 100% Ci ogarnie.
Odezwij się od niego na pw.
Kompensacja może być zrobiona i z niej pobrane ciśnienie gazu.
Ciśnienie na listwach jest raczej równe bo za filtrem rozchodzi się trójnikiem.
Wężyki od wtryskiwaczy do kolektora powinny być równe i jak najkrótsze.
Fakt zbiornik zamontowany nie tak jak powinien być.
Jak chcesz podjechać do Warszawy do Nikodema to on Landi renzo na 100% Ci ogarnie.
Odezwij się od niego na pw.
widzisz i nowej rzeczy sie dowiedziałem,CZyli kompensacja i wtedy nie bedzie strat na dłuższym wężu?Bo jak już pisałem mam golda i z niego wychodzą 2 rury.Jedna jest sporo dłuzsza,Wtryski mam pojedyncze MJ. A węzyki do kolektora już raczej sie chyba krótszych nie da,bo praktycznie dysze sie zchodzą z wkrętkami.Jest miedzy nimi około 0.5 cm przestrzeni,no i śa MJ pionowofassi1 pisze:ÂŻadne wydłużenie czasu wtrysku na jednej stronie.
Kompensacja może być zrobiona i z niej pobrane ciśnienie gazu.
Ciśnienie na listwach jest raczej równe bo za filtrem rozchodzi się trójnikiem
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli są dwa wyjścia z reduktora lub dwa reduktory to musi być kompensacja gdzieś za filtrami gazu. Jeśli zasilanie gazu za filtrem lub filtrami jest z jednego króćca jak w tym przypadku z trójnika to kompensacji być nie musi, ale ja dałbym węże od trójnika do listw wtryskowych tej samej długości i w tym silniku puściłbym je tyłem, wtedy ich nie widac i nie sterczą na pokrywie.
Długości węży nie kompensuje się czasem wtrysku.
Długości węży nie kompensuje się czasem wtrysku.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga