Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,5 180 KM] niebieski dym na zimnym silniku

Silniki wysokoprężne
siwy85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2010, 07:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: siwy85 » 04 mar 2011, 16:24

kurcze nie kleje :) mozesz krok po kroku ?? czy lepiej do mechanika jakiegos ?
Audi - spelnienie marzen ?? :>

Awatar użytkownika
KWACHU
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 16 mar 2009, 07:44
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: KWACHU » 04 mar 2011, 16:49

Pojawiło się jush, ale jeszcze występuje tesh...też fajnie wygląda <lol> <lol> <lol> . Prof. Miodek dostałby palpitacji serca.
Jeszcze się nie spotkałem na forum z takimi hasłami.



Sorki za mały OT.
----- 1.9 TDI ... 160 KM i 370 Nm------

siwy85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2010, 07:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: siwy85 » 04 mar 2011, 18:17

dobra :P postaram sie dla Was koledzy ju"z" nie motec wyrazow z "sh" lol :)
- a moze to taki znak rozpoznawczy by bylo <lol>
pozdrawiam

ps

ktos ma moze jakis pomysl co do mojego autka ?? - moze mi polecicie jakiegos super mechanika we Wrocku ?? zeby sie z tym zglosic ? w przyszlym tygodniu sciagne pompe wtryskowa i oddam do regeneracji . ... hmmmm a moze on powinien sie tylko przepalic ??
jak popa3ylem na EGR z gory to widac ze to oryginal i nikt jeszcze go nigdy nie odkrecal (tak mi sie wydaje) czekam koledzy na propozycje :) z gory dzieki
Audi - spelnienie marzen ?? :>

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 04 mar 2011, 19:32

Miałeś zalogować i wkleić na forum, to po pierwsze. Po drugie "cholernie zadbane" przepraszam najmocniej... kupowałeś 2,5TDI patrząc na fotele ? <wysmiewacz> normalnie opad szczeny do kwadratu x10 <lol>
Zanim wymienisz, kupisz, zregenerujesz czy rozkręcisz bez sensu kolejny raz... weź do siebie początek mojej wypowiedzi, bo jak żyje nie widziałem jeszcze takiego szpeca żeby po kolorze dymu na odległość wystawił diagnozę :|

p.s. gratuluje pomysłu sprawdzenia auta po VIN po zakupie :] <rotfl>
Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 19:38 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

siwy85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2010, 07:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: siwy85 » 04 mar 2011, 19:37

dlaczego kolego uwazasz ze bez sensu ??
wtrysku sciagnalem oddalem do chlopakow na kontrole i wyszlo ze leja :) wiec wymienilem
turbina poszla sie walic - wymieniona :)
podelse logi :)

[ Dodano: 2011-03-04, 19:39 ]
ps nie nie dla foteli kolego :) czy tapicerki :)
samochod przy zakupie sprawdzony na jettroniku na opolskiej :) i bylo ok :) ponoc ...

[ Dodano: 2011-03-04, 19:40 ]
ahhh ale ja mam zawsze pecha :) jak kupuje auto :P
golfa IV jak bralem tesh nic nie bylo a po miesiacu poszla przekladnia i turbo :)
Audi - spelnienie marzen ?? :>

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 04 mar 2011, 19:42

siwy85 pisze:samochod przy zakupie sprawdzony na jettroniku na opolskiej i bylo ok ponoc ...
no to własnie masz tą "cholerną okazje" w garażu :] kto wie, może oni też lecą na stan foteli ? <zalamka> ale nie w tym rzecz... zaloguj i wklej logi do oceny, nie ma obecnie innej opcji w temacie Twojego "siwego dymu".

p.s. jest taka restauracja na Zakopiance z tego co pamiętam <lol> (to tak w ramach rozluźnienia) :) normalnie poprawiłem sobie humor tym tematem.
Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 19:46 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

siwy85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2010, 07:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: siwy85 » 04 mar 2011, 19:44

lol :) mam nadzieje ze w ponia odbiore kompa to odrazu zloguje nie no az taka okazja to teraz mi sie wydaje ze nie byla 28 tysi dalem - zadna tajemnica :)
o jetroniku mowia ze dobra stajnia :) ile w tym prawdy?? nie wiem:) zawsze milo i z kultura :)
Audi - spelnienie marzen ?? :>

Johanes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 21 mar 2010, 18:28
Imię: Sebastian
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Johanes » 04 mar 2011, 20:44

Może to banał ale... Napisałeś, że wymieniłeś 6 wtryskiwaczy ("chłopacy" ci wymienili), rozumiemiem, że w tym komplecie wymienili ci też wtrysk sterujący (koszt zdecydowanie większy od pozostałych zwykłych wtrysków)? Zastanawiam się tylko, czy oby nie dostałeś gołego wtrysku w miejsce sterującego <uoee>

siwy85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2010, 07:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: siwy85 » 04 mar 2011, 20:48

ojjj nie nie :)
JA - wymienilem :) tak kolego wtrysk sterujacy 2400 mnie kosztowal :) W boshu we wrocku - no ju"z" nie robcie ze mnie lesera jeba...go :)

[ Dodano: 2011-03-04, 20:49 ]
ps
numery wtryskiwaczy sie zgadzaly ( samych koncowek nie odkrecalem) uznalem ze jak kupuje ori to musi byc to - myle sie ?

[ Dodano: 2011-03-04, 21:05 ]
tak siedzac w robocie zastanawiam sie czy jest mozliwosc sciagniecie pompy wtryskowej bez sciagania zderzaka ?? dam rady obudowe od rozrzadu poluzowac jakos ?? zeby wyciagnac pompe ? czy nawet nie probowac ? jak myslicie ?
Audi - spelnienie marzen ?? :>

siwy85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2010, 07:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: siwy85 » 04 mar 2011, 21:40

ooooo .... cennne :) to za pieknie wyglada :) hehe bylo by super :) dzieki za info :) rozumiem ze pompa na tych 4 srubach sie 3yma tylko ?? czy moze cos powinienem jeszcze wiedziec - wielkie dzieki za wszelkie info :)
Audi - spelnienie marzen ?? :>

mateuszsta20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa/Utrecht

Post autor: mateuszsta20 » 05 mar 2011, 03:41

VP44 trzyma sie na czterech imbusach od gory. Musisz najpierw poluzowac napinacz paska od pompy zdjac pasek, (w moim odczuciu najlepiej jak bedziesz robil to sam, ustaw pompe w neutralnym punkcie, czyli potocznie mowiac musisz ja zblokowac takim specjalistycznym bolcem do blokowania pompy lub zwyklym srubowkretakiem) wtedy jak bedziesz zakladal zregenerowana pompe usatawisz sobie ja w tej samej pozycji jak w momecie wyciagania i nie powinienes miec problemu z pierwszym odpaleniem samochodu. Wiadomo ze pozniej bedziesz musial ustawic kat wtrysku, ale po zamontowaniu pompy powinien odpalic bez problemowo.


Ale zanim do tego dojdziesz najpierw postepuj wedlug intrukcji jaka podal Ci kolego wyzej.


LOGI powiedza nam wszystko ...

siwy85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2010, 07:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: siwy85 » 05 mar 2011, 05:13

dzieki
tak jak mowie dostane kompa robie logi
bede cholernie wdzieczny za wasze sugestie !
Audi - spelnienie marzen ?? :>

Awatar użytkownika
Quattrorulezz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
Imię: Przemek
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Quattrorulezz » 12 mar 2011, 10:26

Witaj kolego

Na pewno nie spieszylbym sie z regeneracją pompy. Mam bardzo podobny problem, tyle tylko że dymienie ustępuje chwilke (ok 5sek) po rozruchu.
Jestem już po wymianie pompy (zresztą poczytaj a6-c5-ake-25tdi-2003r-quattro-ciezko-pa ... htm#342921 ) i nie dalo to prawie żadnej poprawy moze troszke szybciej chcwyta ale kopci dalej.

Zastanawia mnie bardzo ten czujnik temp. Też mialem i mam z nim historie. Na poczatku wskazowka lezala na 60 st potem po rozgrzaniu na 90 st skok. Komp notowal usterke przemijającą czujnika temp. Wiec wymienilem na oriyginal. Auto dalej przykapca przy rozruchu i pali nie równo. Dzisiaj przy zimnym silniku wskazowka od temp. poleciala na 120st, wyskoczyl czerwony komunikat o temperaturze i wrocila na 60st. Gdzie szukać usterki? Moze zegary cos kantują. Tylko pytanie czy komunikat o za wysokiej temp generuje sterownik silnika czy zegar na podstawie wskaźnika?

czekam na jakieś dalsze pomysly...bo wstyd palic auto z taką chmurą dymu...
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga