[A6 C5 2,5 180 KM] niebieski dym na zimnym silniku
dobra :P postaram sie dla Was koledzy ju"z" nie motec wyrazow z "sh"
- a moze to taki znak rozpoznawczy by bylo
pozdrawiam
ps
ktos ma moze jakis pomysl co do mojego autka - moze mi polecicie jakiegos super mechanika we Wrocku zeby sie z tym zglosic ? w przyszlym tygodniu sciagne pompe wtryskowa i oddam do regeneracji . ... hmmmm a moze on powinien sie tylko przepalic
jak popa3ylem na EGR z gory to widac ze to oryginal i nikt jeszcze go nigdy nie odkrecal (tak mi sie wydaje) czekam koledzy na propozycje z gory dzieki
- a moze to taki znak rozpoznawczy by bylo
pozdrawiam
ps
ktos ma moze jakis pomysl co do mojego autka - moze mi polecicie jakiegos super mechanika we Wrocku zeby sie z tym zglosic ? w przyszlym tygodniu sciagne pompe wtryskowa i oddam do regeneracji . ... hmmmm a moze on powinien sie tylko przepalic
jak popa3ylem na EGR z gory to widac ze to oryginal i nikt jeszcze go nigdy nie odkrecal (tak mi sie wydaje) czekam koledzy na propozycje z gory dzieki
Audi - spelnienie marzen
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Miałeś zalogować i wkleić na forum, to po pierwsze. Po drugie "cholernie zadbane" przepraszam najmocniej... kupowałeś 2,5TDI patrząc na fotele ? normalnie opad szczeny do kwadratu x10
Zanim wymienisz, kupisz, zregenerujesz czy rozkręcisz bez sensu kolejny raz... weź do siebie początek mojej wypowiedzi, bo jak żyje nie widziałem jeszcze takiego szpeca żeby po kolorze dymu na odległość wystawił diagnozę
p.s. gratuluje pomysłu sprawdzenia auta po VIN po zakupie
Zanim wymienisz, kupisz, zregenerujesz czy rozkręcisz bez sensu kolejny raz... weź do siebie początek mojej wypowiedzi, bo jak żyje nie widziałem jeszcze takiego szpeca żeby po kolorze dymu na odległość wystawił diagnozę
p.s. gratuluje pomysłu sprawdzenia auta po VIN po zakupie
Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 19:38 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
dlaczego kolego uwazasz ze bez sensu
wtrysku sciagnalem oddalem do chlopakow na kontrole i wyszlo ze leja wiec wymienilem
turbina poszla sie walic - wymieniona
podelse logi
[ Dodano: 2011-03-04, 19:39 ]
ps nie nie dla foteli kolego czy tapicerki
samochod przy zakupie sprawdzony na jettroniku na opolskiej i bylo ok ponoc ...
[ Dodano: 2011-03-04, 19:40 ]
ahhh ale ja mam zawsze pecha jak kupuje auto :P
golfa IV jak bralem tesh nic nie bylo a po miesiacu poszla przekladnia i turbo
wtrysku sciagnalem oddalem do chlopakow na kontrole i wyszlo ze leja wiec wymienilem
turbina poszla sie walic - wymieniona
podelse logi
[ Dodano: 2011-03-04, 19:39 ]
ps nie nie dla foteli kolego czy tapicerki
samochod przy zakupie sprawdzony na jettroniku na opolskiej i bylo ok ponoc ...
[ Dodano: 2011-03-04, 19:40 ]
ahhh ale ja mam zawsze pecha jak kupuje auto :P
golfa IV jak bralem tesh nic nie bylo a po miesiacu poszla przekladnia i turbo
Audi - spelnienie marzen
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
no to własnie masz tą "cholerną okazje" w garażu kto wie, może oni też lecą na stan foteli ? ale nie w tym rzecz... zaloguj i wklej logi do oceny, nie ma obecnie innej opcji w temacie Twojego "siwego dymu".siwy85 pisze:samochod przy zakupie sprawdzony na jettroniku na opolskiej i bylo ok ponoc ...
p.s. jest taka restauracja na Zakopiance z tego co pamiętam (to tak w ramach rozluźnienia) normalnie poprawiłem sobie humor tym tematem.
Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 19:46 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
ojjj nie nie
JA - wymienilem tak kolego wtrysk sterujacy 2400 mnie kosztowal W boshu we wrocku - no ju"z" nie robcie ze mnie lesera jeba...go
[ Dodano: 2011-03-04, 20:49 ]
ps
numery wtryskiwaczy sie zgadzaly ( samych koncowek nie odkrecalem) uznalem ze jak kupuje ori to musi byc to - myle sie ?
[ Dodano: 2011-03-04, 21:05 ]
tak siedzac w robocie zastanawiam sie czy jest mozliwosc sciagniecie pompy wtryskowej bez sciagania zderzaka dam rady obudowe od rozrzadu poluzowac jakos zeby wyciagnac pompe ? czy nawet nie probowac ? jak myslicie ?
JA - wymienilem tak kolego wtrysk sterujacy 2400 mnie kosztowal W boshu we wrocku - no ju"z" nie robcie ze mnie lesera jeba...go
[ Dodano: 2011-03-04, 20:49 ]
ps
numery wtryskiwaczy sie zgadzaly ( samych koncowek nie odkrecalem) uznalem ze jak kupuje ori to musi byc to - myle sie ?
[ Dodano: 2011-03-04, 21:05 ]
tak siedzac w robocie zastanawiam sie czy jest mozliwosc sciagniecie pompy wtryskowej bez sciagania zderzaka dam rady obudowe od rozrzadu poluzowac jakos zeby wyciagnac pompe ? czy nawet nie probowac ? jak myslicie ?
Audi - spelnienie marzen
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
VP44 trzyma sie na czterech imbusach od gory. Musisz najpierw poluzowac napinacz paska od pompy zdjac pasek, (w moim odczuciu najlepiej jak bedziesz robil to sam, ustaw pompe w neutralnym punkcie, czyli potocznie mowiac musisz ja zblokowac takim specjalistycznym bolcem do blokowania pompy lub zwyklym srubowkretakiem) wtedy jak bedziesz zakladal zregenerowana pompe usatawisz sobie ja w tej samej pozycji jak w momecie wyciagania i nie powinienes miec problemu z pierwszym odpaleniem samochodu. Wiadomo ze pozniej bedziesz musial ustawic kat wtrysku, ale po zamontowaniu pompy powinien odpalic bez problemowo.
Ale zanim do tego dojdziesz najpierw postepuj wedlug intrukcji jaka podal Ci kolego wyzej.
LOGI powiedza nam wszystko ...
Ale zanim do tego dojdziesz najpierw postepuj wedlug intrukcji jaka podal Ci kolego wyzej.
LOGI powiedza nam wszystko ...
- Quattrorulezz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
- Imię: Przemek
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witaj kolego
Na pewno nie spieszylbym sie z regeneracją pompy. Mam bardzo podobny problem, tyle tylko że dymienie ustępuje chwilke (ok 5sek) po rozruchu.
Jestem już po wymianie pompy (zresztą poczytaj a6-c5-ake-25tdi-2003r-quattro-ciezko-pa ... htm#342921 ) i nie dalo to prawie żadnej poprawy moze troszke szybciej chcwyta ale kopci dalej.
Zastanawia mnie bardzo ten czujnik temp. Też mialem i mam z nim historie. Na poczatku wskazowka lezala na 60 st potem po rozgrzaniu na 90 st skok. Komp notowal usterke przemijającą czujnika temp. Wiec wymienilem na oriyginal. Auto dalej przykapca przy rozruchu i pali nie równo. Dzisiaj przy zimnym silniku wskazowka od temp. poleciala na 120st, wyskoczyl czerwony komunikat o temperaturze i wrocila na 60st. Gdzie szukać usterki? Moze zegary cos kantują. Tylko pytanie czy komunikat o za wysokiej temp generuje sterownik silnika czy zegar na podstawie wskaźnika?
czekam na jakieś dalsze pomysly...bo wstyd palic auto z taką chmurą dymu...
Na pewno nie spieszylbym sie z regeneracją pompy. Mam bardzo podobny problem, tyle tylko że dymienie ustępuje chwilke (ok 5sek) po rozruchu.
Jestem już po wymianie pompy (zresztą poczytaj a6-c5-ake-25tdi-2003r-quattro-ciezko-pa ... htm#342921 ) i nie dalo to prawie żadnej poprawy moze troszke szybciej chcwyta ale kopci dalej.
Zastanawia mnie bardzo ten czujnik temp. Też mialem i mam z nim historie. Na poczatku wskazowka lezala na 60 st potem po rozgrzaniu na 90 st skok. Komp notowal usterke przemijającą czujnika temp. Wiec wymienilem na oriyginal. Auto dalej przykapca przy rozruchu i pali nie równo. Dzisiaj przy zimnym silniku wskazowka od temp. poleciala na 120st, wyskoczyl czerwony komunikat o temperaturze i wrocila na 60st. Gdzie szukać usterki? Moze zegary cos kantują. Tylko pytanie czy komunikat o za wysokiej temp generuje sterownik silnika czy zegar na podstawie wskaźnika?
czekam na jakieś dalsze pomysly...bo wstyd palic auto z taką chmurą dymu...
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga