[A6 C6] -chip - dwa pytania ;)
- stifii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Szymeniu jeszcze jedno pytanko, bo gadałem dzis z Goodhopem i wspominałem właśnie ze robiłeś w poniedzialek u Niego bryke i coś wspominał o ABT i Twojej furce..?
Dankan filmiki fajne ale jak byś mógł to dodaj jeszcze filmik gdzie widoczny jest licznik przy przyspieszaniu co będzie w miare jakis pogląd jak wskazówka wędruje..
P.S. Najpierw robiłeś program a potem wydech stąd tez pytanie planujesz korekte softu?
Dankan filmiki fajne ale jak byś mógł to dodaj jeszcze filmik gdzie widoczny jest licznik przy przyspieszaniu co będzie w miare jakis pogląd jak wskazówka wędruje..
P.S. Najpierw robiłeś program a potem wydech stąd tez pytanie planujesz korekte softu?
Tak tak planuje dalsze korekty w tym roku tak jak pisałem wyżej jeszcze raz podbije mapystifii pisze:Szymeniu jeszcze jedno pytanko, bo gadałem dzis z Goodhopem i wspominałem właśnie ze robiłeś w poniedzialek u Niego bryke i coś wspominał o ABT i Twojej furce..?
Dankan filmiki fajne ale jak byś mógł to dodaj jeszcze filmik gdzie widoczny jest licznik przy przyspieszaniu co będzie w miare jakis pogląd jak wskazówka wędruje..
P.S. Najpierw robiłeś program a potem wydech stąd tez pytanie planujesz korekte softu?
następnie wymiana turbiny i intercooler i co wiąże się zawsze z modyfikacja mapy silnika na nowo na razie mam jak mam moc i moment i umawiam się na wymianę turbo obecnie.
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
A to będzie kwestia ustalenia ile chce osiągnąć mocy z auta i pod ten parametr dobierzemy turbo na razie mam kilka wypowiedzi na nic jeszcze się nie zdecydowałem muszę więcej wiedzieć na temat turbin.stifii pisze:A turbo jakie ładujesz?dankan pisze:Tak tak planuje dalsze korekty w tym roku tak jak pisałem wyżej jeszcze raz podbije mapy
następnie wymiana turbiny i intercooler i co wiąże się zawsze z modyfikacja mapy silnika na nowo na razie mam jak mam moc i moment i umawiam się na wymianę turbo obecnie.
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 mar 2010, 21:29
- Lokalizacja: Wrocław
Wysłałem Ci na PW info, nie chciałem się chwalić bo wyszłoby że się panoszę, owszem miałem u siebie oryginalnego softa ABT, z naklejką na sterowniku, itp. itd.
Nic o tym nie wiedziałem wcześniej, a przy okazji jak będziesz w Goodhope to niech ci pokaże jak to robi ABT
[ Dodano: 2011-01-12, 17:59 ]
Co do Turbo, to z wypowiedzi pewnego jegomościa wiem iż w naszych C6 jest cholernie mało miejsca na modyfikacje tego elementu trzeba sie napocić żeby wstawić pod nasze maski większy wiatrak
Nic o tym nie wiedziałem wcześniej, a przy okazji jak będziesz w Goodhope to niech ci pokaże jak to robi ABT
[ Dodano: 2011-01-12, 17:59 ]
Co do Turbo, to z wypowiedzi pewnego jegomościa wiem iż w naszych C6 jest cholernie mało miejsca na modyfikacje tego elementu trzeba sie napocić żeby wstawić pod nasze maski większy wiatrak
o właśnie o tym też myślałem ale muszę takie dwie turbiny obejrzećZelvaBOi pisze:dankan, przyznam, ze reszta modow to kicha (joke oczywiscie) ale to brzmienie wydechu rozwala.Nie martwi Cie, ze po tym modzie nie dostaniesz zielonej naklejki na wjazd do miasta w DE? hehehehe :D
szymeniu, wiatrak nie musi byc wiekszy - czasami turbiawa w zblizonej obudowie ma wieksza wydajnosc bo inna jest w srodku - ciekawi mnie skoro jest TDI 3.0 i 4.2 w A8 a tam miejsca pewnie na oba motory podobna ilosc to moze taka turbiawa podejdzie?
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
na pewno tak jest i ta od 4.2 będzie pasować
haa w 4,2 są dwie turbiny wiec to nie tedy droga
mogą to być takie same turbiny jak u mnie jedna to tam dwie
haa w 4,2 są dwie turbiny wiec to nie tedy droga
mogą to być takie same turbiny jak u mnie jedna to tam dwie
Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 23:10 przez dankan, łącznie zmieniany 1 raz.
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
Witam.
Mam takie pytanie, uwagę to powyższej dyskusji a właściwie w odniesieniu "wyników" kolegów szymenia i dankana.
Z czego wynikają niewątpliwie istotne różnice w osiągniętych parametrach na nowym sofcie?
Przyrost mocy to jeszcze jakoś podobny, ale moment to przepaść.
Dankan specjalnie jakoś prosiłeś o słabszy program czy fachowcy sami moment ograniczyli do takich wartości i już, czy po prostu "tak wyszło"?
Szymeniu w miarę opisałeś procedurę osiągnięcia podawanych parametrów, więc wiemy, że wychodziło nawet więcej...
Ogólnie chodzi mi o to które z prezentowanych tu wyników zmiany softu przyjąć za bardziej "standardowe" dla tego silnika?
Szczerze moje doświadczenie z chiptuningiem jest mizerne a jeśli chodzi o wiedzę teoretyczna jeszcze mniejsze. Ot w poprzedniej furze (E46 320d) dałem auto do Rogala na Mineralną, odebrałem po kilku godzinach i tyle. Wiedziałem z wykresu, że wyszło pod 190KM i 400Nm z groszami, czułem, że się fajniej jeździ.
A6 planuje pojeździć jednak jakieś 3lata zastanawiam się co i jak zrobić przy silniku, z pełną tego świadomością.
Mam takie pytanie, uwagę to powyższej dyskusji a właściwie w odniesieniu "wyników" kolegów szymenia i dankana.
Z czego wynikają niewątpliwie istotne różnice w osiągniętych parametrach na nowym sofcie?
Przyrost mocy to jeszcze jakoś podobny, ale moment to przepaść.
Dankan specjalnie jakoś prosiłeś o słabszy program czy fachowcy sami moment ograniczyli do takich wartości i już, czy po prostu "tak wyszło"?
Szymeniu w miarę opisałeś procedurę osiągnięcia podawanych parametrów, więc wiemy, że wychodziło nawet więcej...
Ogólnie chodzi mi o to które z prezentowanych tu wyników zmiany softu przyjąć za bardziej "standardowe" dla tego silnika?
Szczerze moje doświadczenie z chiptuningiem jest mizerne a jeśli chodzi o wiedzę teoretyczna jeszcze mniejsze. Ot w poprzedniej furze (E46 320d) dałem auto do Rogala na Mineralną, odebrałem po kilku godzinach i tyle. Wiedziałem z wykresu, że wyszło pod 190KM i 400Nm z groszami, czułem, że się fajniej jeździ.
A6 planuje pojeździć jednak jakieś 3lata zastanawiam się co i jak zrobić przy silniku, z pełną tego świadomością.
pozdrawiam
Michał
A6 4F5 3.0TDI @ 285,5KM/569,3Nm
Michał
A6 4F5 3.0TDI @ 285,5KM/569,3Nm
- stifii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Mi w serii wyszlo okolo 236km i 467nm wiec to sa parametry zblizone do serii. A po sofcie duuuzo wiecejsampek pisze:Witam.
Mam takie pytanie, uwagę to powyższej dyskusji a właściwie w odniesieniu "wyników" kolegów szymenia i dankana.
Z czego wynikają niewątpliwie istotne różnice w osiągniętych parametrach na nowym sofcie?
Przyrost mocy to jeszcze jakoś podobny, ale moment to przepaść.
Dankan specjalnie jakoś prosiłeś o słabszy program czy fachowcy sami moment ograniczyli do takich wartości i już, czy po prostu "tak wyszło"?
Szymeniu w miarę opisałeś procedurę osiągnięcia podawanych parametrów, więc wiemy, że wychodziło nawet więcej...
Ogólnie chodzi mi o to które z prezentowanych tu wyników zmiany softu przyjąć za bardziej "standardowe" dla tego silnika?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Różnice wynikają z bardzo wielu czynników. Poczynając od stanu samego silnika poprzez widzi mi się użytkownika auta a kończąc na tym że mają oni dwa różna auta.sampek pisze:Witam.
Mam takie pytanie, uwagę to powyższej dyskusji a właściwie w odniesieniu "wyników" kolegów szymenia i dankana.
Z czego wynikają niewątpliwie istotne różnice w osiągniętych parametrach na nowym sofcie?
Przyrost mocy to jeszcze jakoś podobny, ale moment to przepaść.
Dankan specjalnie jakoś prosiłeś o słabszy program czy fachowcy sami moment ograniczyli do takich wartości i już, czy po prostu "tak wyszło"?
Szymeniu w miarę opisałeś procedurę osiągnięcia podawanych parametrów, więc wiemy, że wychodziło nawet więcej...
Ogólnie chodzi mi o to które z prezentowanych tu wyników zmiany softu przyjąć za bardziej "standardowe" dla tego silnika?
Szczerze moje doświadczenie z chiptuningiem jest mizerne a jeśli chodzi o wiedzę teoretyczna jeszcze mniejsze. Ot w poprzedniej furze (E46 320d) dałem auto do Rogala na Mineralną, odebrałem po kilku godzinach i tyle. Wiedziałem z wykresu, że wyszło pod 190KM i 400Nm z groszami, czułem, że się fajniej jeździ.
A6 planuje pojeździć jednak jakieś 3lata zastanawiam się co i jak zrobić przy silniku, z pełną tego świadomością.
Już wiem że coś lepszego od standardowej turbiny to turbina firmy ABT z tytanowym wirnikiem tylko ze w ABT nie chcą sprzedać samej turbiny tylko pakiet za 15800PLNZelvaBOi pisze:dankan, daj koniecznie - ten temat jest ciekawy. Nie wiedzialem przy tym, ze 4.2 jest Biturbo. Swoja droga jakby ETKA dzialala normalnie to szloby wiecej pokombinowac a, ze nie rozpoznaje VIN to jest kapa troche zeby szybko cos dobrac.
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
A oto odpowiedz a ABT POLSKA :
Proszę Pana
W cenie zawiera się: nowa turbosprężarka Abt o innej geometrii łopatek wirnika, która ma większą wydajność od seryjnej turbiny. Wymiana programu sterującego w ECU na wersję przygotowaną dla takiej turbiny, usługa wymiany turbiny. Nie modyfikujemy ani wydechu ani skrzyni biegów, nie ma takiej potrzeby.
Proszę Pana
W cenie zawiera się: nowa turbosprężarka Abt o innej geometrii łopatek wirnika, która ma większą wydajność od seryjnej turbiny. Wymiana programu sterującego w ECU na wersję przygotowaną dla takiej turbiny, usługa wymiany turbiny. Nie modyfikujemy ani wydechu ani skrzyni biegów, nie ma takiej potrzeby.
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM