Kolega ma rację sterownik nie emuluje sygnału z sond w sekwencji. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem nowego LPG KME Diego G3 z adapterem OBD2, który wszystko szczytuje ze sterownika benzyny. :lol:
Próbowałem oszukać ECU i wkręciłem dystans aby odsunąć strumień spalin od sondy, ale niestety to nic nie dało. Pozostaje chyba tylko włożyć używany katalizator :roll:
Chciałbym jeszcze raz się zapytać, czy nie można przekodować sterownika silnika, tak aby myślał, że nie ma katalizatora?
Mam jeszcze jedno pytanie czy Audi A6 z katalizatorami pali mniej czy więcej?
Co podaje producent?
[ Dodano: 2010-12-22, 20:56 ]
Ja jestem właśnie po wymianie katalizatorów na zamienniki. Koszt operacji 800zł brutto.
Gwarancja 18 miesięcy. Teoretyczny czas prawidłowego działania 100-200 tyś km.
Moje odczucia:
Autko dużo ładniej brzmi. Nie ma pogłosu metalicznego. Wszystkie błędy jakie wyskakiwały po 600km nie pojawiły się, czyli:
17547 P1139 Long Term Fuel Trim Add.Fuel,Bank2 System too Rich
17545 P1137 Long Term Fuel Trim Add.Fuel,Bank1 System too Rich
16839 P0455 System kontroli emisji wydechu (EVAP) - wykryto przeciek (duży)
16806 P0422 Main Catalyst,Bank1 Below Threshold
Po przejechaniu 600km trasy pojawił się błąd:
16541 (P0157) O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 2 - Sensor 2) INTERMITTENT
Został już wykasowany zobaczymy, co będzie.
Najważniejsze!! Spalanie spadło o 1L. Na trasie 600km, średnia prędkość 76km/h 13.5L/100km LPG!! :lol: Uważam za bardzo dobry wynik
Zobaczymy co będzie w mieście, wcześniej nie udało mi się zejść po niżej 18L

Dynamika jazdy również się zwiększyła. Zauważyłem również, że tip przestał tak bardzo przeciągać zmianę między 3/4 biegiem.