[A6 C5 2,5TDI AKN 150km] Zapowietrzanie układu paliwowego?
zlociutki, mialem podobne problemy rok temu, opisywalem w tym temacie. Tez niby uklad sie zapowietrzal, wymienione mialem wszystkie przewody, filtr i zaworek, a ostatecznie okazalo sie, ze przyczyna bylo co innego. Moja rada: odzaluj pare PLN i podjedz do pompiarza, ktory zrobi ci probe szczelnosci ukladu paliwowego. Owszem, mozesz wymieniac wszystko na chybil trafil, tylko co jezeli po wymianie nie bedzie poprawy? Kata wtrysku bez VASa raczej nie wyregulujesz, sciaganie zbiornika paliwa zeby dostac sie do pompki to tez kupa roboty, byc moze niepotrzebnej.
ok jak cos sie zmieni to dam znac co i jak narazie wymienie przewody od filtra do VP i zbiornika i sie zobaczy w ktora strone spada;/ bedzie wiadomo gdzie szukac
[ Dodano: 2010-12-12, 07:51 ]
sprawdzilem sobie te przewody przy filtrze i jednak sa szczelne i ok z kumplem doszlismy do tego ze ta pompka ci jest w zbiorniku nie ma sily pchnac paliwa jak jest wiekszy spadek paliwa do zbiornika bo nie wiem jakim cudem ale paliwo mi sie cofa do zbiornika i powiedz mi czy tam w zbiorniku jest cos takiego co powinno trzymac to paliwo czy ona prawidlowo powinno sie cofnac
bo jesli tak to pomka nie ma sily pchnac a i jeszcze czy ta pomka sie juz zalancza przy zaplonie czy dopiero jak silnik odpali ?? i jeszcze jedno jak sprawdzilismy szczelnosc to jak powietrze dostalo sie do zbiornika to bylo takie syczenie slychac ale to w gornej czesci zbiornika czy tam jest cos co odpowietrza zbiornik czy jest on w takim razie dziurawy ?? hmmm troszke dalem Ci pytan ale mam nadzieje ze zdolasz mi pomuc;/
[ Dodano: 2010-12-12, 07:51 ]
sprawdzilem sobie te przewody przy filtrze i jednak sa szczelne i ok z kumplem doszlismy do tego ze ta pompka ci jest w zbiorniku nie ma sily pchnac paliwa jak jest wiekszy spadek paliwa do zbiornika bo nie wiem jakim cudem ale paliwo mi sie cofa do zbiornika i powiedz mi czy tam w zbiorniku jest cos takiego co powinno trzymac to paliwo czy ona prawidlowo powinno sie cofnac
bo jesli tak to pomka nie ma sily pchnac a i jeszcze czy ta pomka sie juz zalancza przy zaplonie czy dopiero jak silnik odpali ?? i jeszcze jedno jak sprawdzilismy szczelnosc to jak powietrze dostalo sie do zbiornika to bylo takie syczenie slychac ale to w gornej czesci zbiornika czy tam jest cos co odpowietrza zbiornik czy jest on w takim razie dziurawy ?? hmmm troszke dalem Ci pytan ale mam nadzieje ze zdolasz mi pomuc;/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Witajcie. Kledzy, pomóżmy koledze zlociutki, bo do końca nie wiem co to poniższe oznacza , a nie chcę wprowadzić w błąd. Kolega tak jak pisze ma problemy z porannym odpalaniem. Pozwolę sobie zamieścić jego wiadomość z PW.
jak rano to nie chce odpalac i jak machne go z plaka to nie gasnie ladnie rowniutko chodzi i wiesz co podpiolem sobie sam pod kompa i takie bledy mielem
1117 Sygnał obciążenia zacisku alternatora DF
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
przekroczona wartość kontrolna - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
550 Regulacja początku wtrysku
różnica dorególowania - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
1441 Nie znany kod błędu
nieprawidłowy sygnał Czujnik poziomu paliwa
628 Kontrola parametrów nastawczych
nieprawidłowy sygnał
588 Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95
zbyt duża oporność - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
i nie wiem czy top nie wina tego czujnika paliwa jak jest zimny czy co to moze szwankuje i cos mu nie radzi i ten kat wtrysku mnie niepokoi
co ty na to o te wezyki spoko moge dla siebie wymienic z podkladkami
Co wy na to
jak rano to nie chce odpalac i jak machne go z plaka to nie gasnie ladnie rowniutko chodzi i wiesz co podpiolem sobie sam pod kompa i takie bledy mielem
1117 Sygnał obciążenia zacisku alternatora DF
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
przekroczona wartość kontrolna - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
nieprawidłowy sygnał - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
550 Regulacja początku wtrysku
różnica dorególowania - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
1441 Nie znany kod błędu
nieprawidłowy sygnał Czujnik poziomu paliwa
628 Kontrola parametrów nastawczych
nieprawidłowy sygnał
588 Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95
zbyt duża oporność - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
i nie wiem czy top nie wina tego czujnika paliwa jak jest zimny czy co to moze szwankuje i cos mu nie radzi i ten kat wtrysku mnie niepokoi
co ty na to o te wezyki spoko moge dla siebie wymienic z podkladkami
Co wy na to
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 paź 2011, 20:12
- Lokalizacja: Dolnoslaskie/Głogów
Witam ,Panowie w drugim moim aucie (2.5 tdi 150 ) rowniez zaczely sie takie problemy jak wyzej a mianowice po nocy kreci i nieodpala , uklad jest zapowietrzony . Jesli go odpowietrze auto zapala jest wszystko ok ,auto postoi kilka godz lub noc i znowu to samo . Juz brak mi sil wszystko sprawdzone jak koledzy wyzej opisuja i nic
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga