[a6c6] tylne hamulce- za mocno sie grzeja
fenomenalny, ja myślę, że ręczny Ci do końca nie odpuszcza i dlatego się grzeje Zdejmij koło, przeczyść, poruszaj linką od ręcznego i powinno być git. Mam tak samo w a4- raz na jakiś czas muszę przeczyścić, bo do końca nie odpuszcza i koło się grzeje. Jeśli koło cały czas trzyma, to powinieneś czuć przy ruszaniu. Myślę, że po prostu nie zwracasz na to uwagi, bo masz dobry motor i żadne to obciążenie dla niego. Sprawdź moją teorię
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
cameleon741, ale każda chęć pomocy się liczy.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
Dzis po powrocie z Poznania. Dosc szybkiej jazdy:-), bogatej w przyspieszenia, i czeste hamowania pod domem zmierzylem pirometrem temperature i z przodu tarcze mialy temperature rzedu 100-120stopni a te z tylu mialy temperature rzedu 130-160stopni zalezy w jakim meijscu. czy tak ma byc? Czy to dlaetgo ze prod wentylowany jest? Czy tez cos niepokojacego sie dzieje! Ale gdyby ktorees kolo leko by blokowalo to bym slyszal chociaz szum jak auto na luzie zostawie z goreczi delikatnej. a tu ciszaa!
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
fenomenalny, przy twoich trasach opfitujących w wysoką średnią , gdyby coś blokowało , tarło , to wtedy tarcze miałbyś czewone z radości , a już napewno przypalone no i dymek tez byś poczuł..
Tyle tylko że takie zjawiska nie dzieją się w opisanych przez ciebie temperaturach...
_____________________________
<quattro>
Tyle tylko że takie zjawiska nie dzieją się w opisanych przez ciebie temperaturach...
_____________________________
<quattro>
Witam Kolegow ponownie! Dzis odgrzewam stary temat. Autem przejchalem rowne 21 tys i juz 3 raz wymieniam klocki hamulcowe tylne!!!!!!!!!!!!! Koledzy co jest grane!!!!!!!!!>????????????????? Juz sam jestem glupi! Mechanik rozklada rece! Jak juz wspominalem z punktu technicznego z hamulcami jest wszytko ok! zostaly sprawdzone zaciski czy czasami nie blokuja klockow . Ale klocuszki chodza jak w masle przesuwaja sie swobodnie i w momencie odpuszczenia hamulca sa luzniutkie i nie przylegaja do tarcz. Auto po odpuszczenia hamulca mozna jedna reka na luzie przepchnac. Klocki sa starte rownomiernie do 0!!!! nie sa przegrzane, poporstu zjechnae i tyle.! Juz ktos mi podsunal pomysl ze moze to wina tego ze Podczas jazdy w deszczu lub przy opadach
śniegu klocki hamulcowe są co 185
sekund dociskane niewielkim ciśnieniem
(0,5 -1,5 bar) do tarczy hamulcowej. Docisk trwa
ok. 2,5 sekundy. Oczyszcza to klocki i tarcze
hamulcowe, poprawiając skuteczność hamulców.a
Warunkiem działania tej funkcji są włączone
przednie wycieraczki i jazda z prędkością powyzej 70KM/H
Ale po przeczytaniu zeszytow serwisowych mowa jest tytlko o klockach przednich! A one sa dobre i tylko raz je wymienialem zaraz po zakupie auta!
Wiem ze jezdze mega szybko, ale przeciez to przod powinien sie zuzywac szybciej!
Czy macie jakies rady?
śniegu klocki hamulcowe są co 185
sekund dociskane niewielkim ciśnieniem
(0,5 -1,5 bar) do tarczy hamulcowej. Docisk trwa
ok. 2,5 sekundy. Oczyszcza to klocki i tarcze
hamulcowe, poprawiając skuteczność hamulców.a
Warunkiem działania tej funkcji są włączone
przednie wycieraczki i jazda z prędkością powyzej 70KM/H
Ale po przeczytaniu zeszytow serwisowych mowa jest tytlko o klockach przednich! A one sa dobre i tylko raz je wymienialem zaraz po zakupie auta!
Wiem ze jezdze mega szybko, ale przeciez to przod powinien sie zuzywac szybciej!
Czy macie jakies rady?
Fenomenalny, sa dwa wyjscia:fenomenalny pisze:Witam Kolegow ponownie! Dzis odgrzewam stary temat. Autem przejchalem rowne 21 tys i juz 3 raz wymieniam klocki hamulcowe tylne!!!!!!!!!!!!! Koledzy co jest grane!!!!!!!!!>????????????????? Juz sam jestem glupi! Mechanik rozklada rece! Jak juz wspominalem z punktu technicznego z hamulcami jest wszytko ok! zostaly sprawdzone
Wiem ze jezdze mega szybko, ale przeciez to przod powinien sie zuzywac szybciej!
Czy macie jakies rady?
Albo uzywasz nieoryginalnych klockow i nawiercanych tarcz?
albo cos jest nie tak z regulatorem sily hamowania
Jedz do ASO albo na badanie techniczne niech sprawdza sile hamowania na osiach
Napisz nam jak wrocisz
Skad wiesz ze masz zjechane klocki jak nie ma na nich czujnika?
Obciera cos nie hamuje czy jak?
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
skad wiem? bo wczoraj wyminilem, zjechane do zera do blach! tarcze mam ATE KLOCKI ATE wiec wszytko oryginalne . jutro jade na stacje diagnostyczna.
[ Dodano: 2011-02-17, 13:26 ]
Bylem na hamowni! Wszytkoz hamuclami jest ok! Przod hamuje prawie 2 razy mocniej niz tyl nie bralem wydruku ale o ile pamietam z przodu bylo ponad 4,6 a tyl 2,7
[ Dodano: 2011-02-17, 13:26 ]
Bylem na hamowni! Wszytkoz hamuclami jest ok! Przod hamuje prawie 2 razy mocniej niz tyl nie bralem wydruku ale o ile pamietam z przodu bylo ponad 4,6 a tyl 2,7
Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, 10:59 przez Społeczność Audi A6, łącznie zmieniany 1 raz.
- Masta
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 352
- Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
- Kontakt:
Kolego... kilka postów wyżej było już o tym pisanecoolmen77 pisze:a nie jest tak, że w c6 co jakiś czas klocki same są lekko podczas jazdy docisakne do tarcz
fenomenalny pisze:Juz ktos mi podsunal pomysl ze moze to wina tego ze Podczas jazdy w deszczu lub przy opadach
śniegu klocki hamulcowe są co 185
sekund dociskane niewielkim ciśnieniem
(0,5 -1,5 bar) do tarczy hamulcowej. Docisk trwa
ok. 2,5 sekundy. Oczyszcza to klocki i tarcze
hamulcowe, poprawiając skuteczność hamulców.a
Jest - Volvo C70 II 2.5T