[A6 C5 2.8 Quattro] Modyfikacje silnika
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: PODKARPACIE
Ja zakupie sobie na dniach filtr sportowy czyli wkład stożka nie chce bo kolega ma w hondzie i mi odradza gdyż po dłuższej jeździe zaczyna głowa boleć od huku też szukam alternatywy na ładny głos bo ja mam wydech z jednej strony a nie jak w quattro po obu i myślę o wycięciu katów a to na pewno daje ładniejszy głos bo wyciąłem kiedyś w a4 i ładniej było go słychać
- mirrson
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
- Lokalizacja: Elblag - Bristol UK
Jeśli chodzi o "furkot" ja u siebie mam zamiast katów strumiennice i naprawde jest inny dzwięk bo nawet moj kuzyn w a8 wymienil katy na strumiennice i jest o niebo lepiej, co do stożka złe dobranie powoduje wyższe spalanie. Przykład. mój kuzyn wstawił drogi stożek do a8 i z Elbląga do Gdyni nie dojechał spalanie komputer pokazywał 50l a co prawda to z E-ga do Gdyni jest jakieś 120 km a kuzyn w Sopocie musiał tankować bo zjarał mu cały bak (100l bak).
Powodzenia
Powodzenia

MiRSoN
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
- mirrson
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 06 gru 2008, 14:45
- Lokalizacja: Elblag - Bristol UK
Ja nie mam katow tylko strumiennice i powiem że dźwięk jest bardzo fajny lekkie buczenie a nie jak w wiejskich tuningach ryczenie na odległość
MiRSoN
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
P.L.A.N.Y.
LED tył - Wykonane
Polerowane felgi - na aucie
Remap do 200 KM i 489 NM
DRL Lampy przód - wykonane
tylnie zawiasy klapy ze sprezynkami - wykonane
wydech cat back - 2016/2017
remap stage 2
Fakt , coś w tym jest , bo ja na razie mam cały wydech oryginalny a dźwięk jest nawet przyjemnypawel1 pisze:Koledzy wy macie quattro czyli dwa wydechy po obu stronach a to naprawdę ładnie brzmi bez wycinania katów a mój to słychać jak 1.8 pozdro

- LuQas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
- Imię: Janek ASO Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: RS6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląskie
- Kontakt:
Przegrodę termiczną żeby silnik nie dostawał ciepłego powietrza od silnika co ujemnie wpływa na przepływkę oraz zadbać o dobry dolot zimnego powietrza do stożka!!
Mniej wiecej coś takiego >> http://www.ls1tech.com/forums/attachmen ... mg1579.jpg
Mniej wiecej coś takiego >> http://www.ls1tech.com/forums/attachmen ... mg1579.jpg
Pozwólcie, że odgrzeję kotleta... <co?>
Przeszukuję forum, ale jeszcze nie natrafiłem na osobę, która to coś dłubnęła w 2.8 V6
Oczywiste jest, że każdy z Was dłubanie tegoż silnika odradza, bo do tego są lepsze jednostki (1.8T, 2.7TT i inne...).
Powodem rzeczonego odradzania jest nieadekwatność przyrostów KM/Nm wobec wydanych $. Nie podlega to dyskusji.
Ale czy jednak ktokolwiek z tutaj obecnych przeprowadził takowe działania, jak:
- odetkanie wydechu, czyli kompletny wydech co najmniej 2,5" plus ewentualne kolektory,
- wymiana wkładu filtra w celu wydobycia dźwięku
V6`tki oraz jakiejś tam poprawy reakcji silnika na gaz,
- po wszystkim strojenie na hamowni.
Zanim ktokolwiek napisze, że z N/A nie warto, to uprzedzę, że już mam za sobą takowe dłubanie w nie VAG`owskich silnikach, które pomimo tego, że również nie było zrealizowanie w super opłacalnym przeliczniku KM/Nm do $, to jednak sprawiło niesamowitą frajdę oraz dawało satysfakcję posiadania czegoś oryginalnego![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Przeszukuję forum, ale jeszcze nie natrafiłem na osobę, która to coś dłubnęła w 2.8 V6
Oczywiste jest, że każdy z Was dłubanie tegoż silnika odradza, bo do tego są lepsze jednostki (1.8T, 2.7TT i inne...).
Powodem rzeczonego odradzania jest nieadekwatność przyrostów KM/Nm wobec wydanych $. Nie podlega to dyskusji.
Ale czy jednak ktokolwiek z tutaj obecnych przeprowadził takowe działania, jak:
- odetkanie wydechu, czyli kompletny wydech co najmniej 2,5" plus ewentualne kolektory,
- wymiana wkładu filtra w celu wydobycia dźwięku

- po wszystkim strojenie na hamowni.
Zanim ktokolwiek napisze, że z N/A nie warto, to uprzedzę, że już mam za sobą takowe dłubanie w nie VAG`owskich silnikach, które pomimo tego, że również nie było zrealizowanie w super opłacalnym przeliczniku KM/Nm do $, to jednak sprawiło niesamowitą frajdę oraz dawało satysfakcję posiadania czegoś oryginalnego
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)