Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C5 1.8T (150 KM - 192 KM!!!)

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 09 lut 2010, 23:26

co do cen to nie mam pojecia, ale znajac jego fazy to pare PLN'ow
(moge zapytac konkretnie jak chcesz)
wszystko oryginalne z ASO (lacznie z turbina)
wiec ceny wyjda kosmiczne.
A przebieg ok 150 tysi (ale nie pamietam dokladnie)

mart73301

Post autor: mart73301 » 10 lut 2010, 22:11

BartG60 pisze:(moge zapytac konkretnie jak chcesz)
Pewnie, że chcę. Zapytaj jeśli możesz. Będę wdzięczny. Pzdr.

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 12 lut 2010, 22:05

turbina 4.500, wydech 2.500, strojenie 1600 PLN. <ok>
I przy tej opcji dymasz naprade porzadne fury,
a jak jestes hardcorem to mozesz dmuchnac 1 bara i 230KM
wyskoczy jak nic.
<ok>

mart73301

Post autor: mart73301 » 13 lut 2010, 14:21

BartG60 pisze:turbina 4.500, wydech 2.500, strojenie 1600 PLN.
A sprzęgła nie wymieniał ?? Nie było takiej potrzeby ?? I jak zawieszenie ori ma się do tych modów ??

mart73301

Post autor: mart73301 » 14 lut 2010, 20:17

Ja na jego miejscu popytałbym w firmie takiej jak np. ta:

http://www.sprzegla.com/

i zastanowił się nad przeróbką sprzęgła bądź kupnem sportowego.

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 15 lut 2010, 11:50

co do sprzegla to rowniez bylo wymienione
(jakis oryginal ale nie pamietam jaki dokladnie)
i wcale nie dlatego ze stare sie posypalo.
Zmienione byly rowniez zaciski na wieksze, klocki, tarcze zimmermann,
nowe felgi, opony Bridgestone Potenza RE070.....
i full innych (czasami bez powodu) wymienionych rzeczy,
wszystkie nowe i oryginalne, zadnych zamiennikow i czesci z allegro !

zawieszenie zostalo seryjne 1BE (wahacze itd. rowniez nowe)
i calkowicie daje sobie rade, przeciez to nadal zwykle audi, ma tylko
pare KM wiecej.

Mowimy tu o aucie ktore mialo byc w jak najwiekszym stopniu
autem cywilnym, sprawiajacym duzo satysfakcji z jazdy, <ok>
Zadne, spojlery, znaczki s-line, ciemne szyby i wyscigi na 1/4 itd.... <smuty>

Poprostu zwykle audi z fajnym przyspieszeniem
zrobione z duza dbaloscia o detale.

mart73301

Post autor: mart73301 » 15 lut 2010, 22:30

BartG60, a może kilka fotek tej furki zapodasz ?? ;)

eddi83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 25 sie 2009, 17:20
Lokalizacja: Żagań,Żary

Post autor: eddi83 » 16 lut 2010, 17:16

BartG60, no to z tego co piszesz to jestem pod wrażeniem, a mówiąc ze mam pare zł...nie iałem na mysli 7000 . :-/ niestety..tak kolo 2000 powiedzmy...dzieki za opis i cenki..bede sie zastanawiał...

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 16 lut 2010, 23:39

eddi83 pisze:BartG60, no to z tego co piszesz to jestem pod wrażeniem, a mówiąc ze mam pare zł...nie iałem na mysli 7000 . :-/ niestety..tak kolo 2000 powiedzmy...dzieki za opis i cenki..bede sie zastanawiał...
sluchaj eddi, ceny czesci np. turbiny to ceny z ASO, wiec tym sie nie sugeruj,
moj szwagier to taki pozytywnie zakrecony swir i dlatego tak to wyglada.
Jezeli chcesz cos zrobic w miare mozliwosci to cos pokombinuj,
np. sprzedaj swoja turbine, dorzuc pare PLN i kup cos wiekszego,
np. K03s albo jakas hybryde,
do tego strojenie i tez bedzie niezle a kasy nie wydaz az tyle !! <ok>
Wystarczy ok 180-190KM i bedzie juz dosyc zwawy <piwo>
(moja A6 seria )

P.S.
mart73301. zdjec auta nie mam....
ewentualnie strojenie na YT:
A tak na marginesie omawiane audi (A4 2001r. avant)
bedzie do sprzedania bo zakup nowej szostki sie szykuje.

eddi83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 25 sie 2009, 17:20
Lokalizacja: Żagań,Żary

Post autor: eddi83 » 19 lut 2010, 18:37

BartG60, jeszcze raz dzieki za podpowiedź, muszę podumać..troche sie tego oczytałem i martwie sie czy nie bedzie tak ze włoże 2k w tunig silnika a nagle sie okaże ze sie cos popieprzy, jakiesz przepływki..sprzęgła..juz sa nie wiem..szkoda mi autka bo pewniak i tylko jeździc..niby nic do rooty nie ma..[ drobiazgi które po zimie zostały..ślizg do naprawy w drzwiach pasażera, i mikroprocesor w radioo..] ale tym sie zajme jak bedzie ciut cieplaej...

..ale jednak pomyśle..w co te 2k włożyc...choc korci mnie sprzedac i kupic 2.8.....też C5....

nie wiem;/

Awatar użytkownika
sebos17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 lip 2009, 21:56
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 19 lut 2010, 21:12

eddi83 pisze:choc korci mnie sprzedac i kupic 2.8.....też C5....

nie wiem;/
jeżeli kupisz PEWNE c5 2.8 to może i ma to jakiś sens. Jednak, jeżeli masz doinwestowane auto i kupisz coś w ciemno to lepiej pobawić się w "tuning". Nawet jeżeli wysypie się przepływka czy sprzęgło, to po wymianie wiesz co masz i latasz dalej. Po zakupie innego C5 mogą wyjść inne koszty, które mogą pociągnąć też nie małą kasę. Oczywiście, to tylko moje zdanie ;-) Gdybyś stał przed wyborem zakupu 1.8T czy 2.8 to można jeszcze się zastanawiać, jednak jak już masz fajną niunię to raczej nie ma sensu

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 19 lut 2010, 22:43

mi bierze 10 w mieście przy bardzo delikatnej jeździe a 13 normalnie także to wynik ok wydaje mi się. i chyba zmienię sobie przepływomierz bo tez muli mi na 1 biegu czasem i na innych na niskich obrotach. teraz zmieniam filtry i oleje to przepływomierz też jak znalazł za miecha gdzieś tak tylko czemu tyle kosztuje ;D:D :D

eddi83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 25 sie 2009, 17:20
Lokalizacja: Żagań,Żary

Post autor: eddi83 » 20 lut 2010, 19:43

seboes17 - własnie o to chodzi ze mam pewniaka.i cięzka bedzie mi znaleźć taka wersje(a zawsze mam ciemnie autko z jasną skórka) chyba jednak sie wstrzyma ze zmiana autka..szkoda...sie pozbywać, jak wiem ze jest git//
najgorsze jest to ze mam możliwość kupienia CLK 230 z 2001r w kompresorze 194km w skórkach,xenony oryginalne..6 bieg.manual....ah korci...

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 20 lut 2010, 21:34

w tym się boisz o spalanie :D a w KOMPRESORKU o którym mówisz spalanie wali jak chce i to grubo ponad 17
takiego kompresorka wymiotłem moja 150 konna bryczką :D

eddi83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 152
Rejestracja: 25 sie 2009, 17:20
Lokalizacja: Żagań,Żary

Post autor: eddi83 » 02 wrz 2010, 00:49

czy moze przez lato ktos podkęrcił cos w 1.8t ?
prosze o wypowiedzenie sie, ceny/jaki odczucia/co wymienił....i czy warto było?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja