[A6 C5 2,5 TDI] Kolejny problem z odpalaniem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
A jak kolego wygląda sprawa u ciebie z samodiagnozowaniem. Troszeczke tam mechanikujesz ? Albo czy lubisz trochę się pobawić w małe diagnozy? Może byś sam spróbował coś tam popatrzeć. Jeżeli pojedziesz do mechanika to zdiagnozowanie często trwa ileś tam dni a przez ten czas to mozna dostać do głowy. Jeżeli sam byś się zdecydował to poczytaj ze trzy tematy(są na pierwszej stronie) które są niezbyt obszerne na temat zapowietrzania i to co koledzy doradzają. Może obejdzie się bez długotrwałych wizyt. Pozdrawiamma_pok pisze:ja mam podobny problem z odpaleniem rano i poszukuje dobrego mechanika zeby konkretnie zdiagnozowac w okolicach leborka, wejherowa, trojmiasta
- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
juz go odpowietrzalem i dalej to samo. u mnie oprocz ciezkiego odpalania tez jest problem z moca na zimnym silniku. jak sie rozgrzeje moc wraca ale momentami rowniez wystepuje zanik. widac na pompie przy wyjsciu na jeden wtryskiwacz mokry przewod wysokiego cisnienia. czy to moze byc przyczyna moich bolaczek????
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Jeżeli po dokręceniu nadal bedą podobne objawy lub bedzie się sonczyć to prawdopodobnie bez wymiany się nie obejdzie.ma_pok pisze:a moze wymienic na nowy??
Nie moje słowa tylko naszego Piotra z forum brzmiały na jednym z tematów: można tak dokrecać aby znaleźć takie miejsce w którym bedzie 100%szczelności. Bardzo mozolna praca bo nawet obrót nakrętki 0,1mm może to zapewnić. Próbuj.
Po dokręceniu odtłuść to np: benzynka na szmatce aby ewentualne wycieki były lepiej zauważalne. Pozdrawiam
- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
wiekie dzieki. dzisiaj jest ladna pogoda wiec napewno bede walczyl i dam znac jak efekty
[ Dodano: 2009-12-03, 17:12 ]
witam ponownie.
niestety nie dalo rady dojsc kluczem do nakretki. trzeba bedzie sciagnac przynajmniej 3 przewody wysokiego cisnienia
wyczyscilem go dokladnie, pojezdze troche i zobaczymy czy dalej bedzie sie pocil. zauwazylem rowniez ze jeden wtrysk mi sie poci tzn wyglada jakby slimaczylo si e spod pokrywy przez uszczelke dookola wtrysku.
Chyba jednak nie obejdzie sie bez wizyty u jakos dobrego mechaniora zeby zdiagnowowal.
Jakies jeszcze pomysly??
[ Dodano: 2009-12-03, 17:12 ]
witam ponownie.
niestety nie dalo rady dojsc kluczem do nakretki. trzeba bedzie sciagnac przynajmniej 3 przewody wysokiego cisnienia

Chyba jednak nie obejdzie sie bez wizyty u jakos dobrego mechaniora zeby zdiagnowowal.
Jakies jeszcze pomysly??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Kurcze, uszczelnić musisz bo wizualnie musi być dobrze, a jak to nie pomoże wtedy można coś dalej myśleć. Jak się sączy pod wtryskiem to tu masz numer katalogowy uszczelnienia pod wtrysk 046 130 219A do twojego auta. A może się sączy spod króćca przy wtrysku odprowadzającego nadmiar paliwa(wężyki powrotu). Tam przychodzi podkładka miedziana 2 szt na jeden wtrysk A6x10 dostaniesz je w każdym sklepie motoryzacyjnym-one by wyjaśniały problemy z odpaleniem,długim kręceniem. Wymień je profilaktycznie. U mnie kiedyś także walczyłem z tym i miałem tak jakby pękniętą,z jakimś wżerem podkładkę miedzianą pod króćcem powrotu (ten z zaworkiem zwrotnym-Kulka w środku) z pompy wtryskowej i tam łapał "fałszywkę" . To także powinieneś wymienić. Pod króciec powrotu-śrubę, potrzebujesz 2szt podkładki miedzianej A14x20 a pod króciec zasilania-śrubę, 2szt A12x18 .Do dzieła i pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 cze 2009, 22:57
- Lokalizacja: barlinek PL Fredericia DK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Kolego Mareczku, w tym przypadku bez VAG się nie obejdzie. Musisz kogoś znaleźć kto by ci kompem zdiagnozował lub sam mechanik. Mysle ze zapisał się jakiś błąd. A wizualnie popatrzyłeś pod pokrywę,nic nie wisi,jakiś kabelek,kostka przy pompie wtryskowej itd. Przynajmniej zawsze warto popatrzeć jak to wygląda.ktos co to możne być proszę o rade pozdrawiam
- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
wielkie dzieki citrin. uszczelki przy wezykach odprowadzajacych nadmniar paliwa wymienie profilaktycznie. moglbys na jakims zdjeciu pokazac ktore to te pozostałe "Pod króciec powrotu-śrubę, potrzebujesz 2szt podkładki miedzianej A14x20 a pod króciec zasilania-śrubę, 2szt A12x18 "
bede bardzo wdzieczny
[ Dodano: 2009-12-05, 16:45 ]
dodam ze podczas odpalania w przewodach paliwowych nie widac powietrza. dopiero po odpaleniu co jakis czas cos sie pojawi ale bez dramatu

bede bardzo wdzieczny
[ Dodano: 2009-12-05, 16:45 ]
dodam ze podczas odpalania w przewodach paliwowych nie widac powietrza. dopiero po odpaleniu co jakis czas cos sie pojawi ale bez dramatu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 cze 2009, 22:57
- Lokalizacja: barlinek PL Fredericia DK
kolego Citrin
Zagladalem pod pokrywe i wszystkie kostki i kabelki sa na miejscu.Bylem u jednego mechanika podpiol kompa i i pokasowal bledy dalej nic, z tego co ja wiem to najpierw trzeba odczytac te bledy on tego nie zrobil tylko wykasowal zabralem auto do drugiego mechaniora ktory mam nadzieje ze ma pojecie. Jest to problem jak sa wykasowane bledy

Zagladalem pod pokrywe i wszystkie kostki i kabelki sa na miejscu.Bylem u jednego mechanika podpiol kompa i i pokasowal bledy dalej nic, z tego co ja wiem to najpierw trzeba odczytac te bledy on tego nie zrobil tylko wykasowal zabralem auto do drugiego mechaniora ktory mam nadzieje ze ma pojecie. Jest to problem jak sa wykasowane bledy

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
tzn podkładki miedziane-zebysmy sie zrozumieli, przy wtryskach A6x10 razem 12szt bo po 2 na wtrysk.ma_pok pisze:uszczelki przy wezykach odprowadzajacych nadmniar paliwa
Masz zdjecie bo nie moge coś zainstalować etki na której byłby to czrno na białym.ma_pok pisze:potrzebujesz 2szt podkładki miedzianej A14x20 a pod króciec zasilania-śrubę, 2szt A12x18 "![]()
To są króćce przy pompie z lewej strony.Jak widzisz jedna jest większa a druga mniejsza A14 i A12
[ Dodano: 2009-12-05, 17:32 ]
Niewątpliwie te podkładki na wtryskach i przy pompie mogą być przyczyną pęcherzykówma_pok pisze:dodam ze podczas odpalania w przewodach paliwowych nie widac powietrza. dopiero po odpaleniu co jakis czas cos sie pojawi ale bez dramatu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
No wiesz,jest to taki problem ze nic nie wiadomo,a przecież przez odczyt ewentualnych błędów przybliżamy się,albo możemy przybliżyć do szczęśliwego finału. Ale z tego co piszesz po wykasowaniu odpaliłeś? Bo pojechałeś do innego? Czyż nie? Bo jeżeli narazie po wykasowaniu jest ok to trza jeździć niestety do czasu aż coś znowu się zacznie dziać albo stety ze nic się nie dzieje.mareczek8341 pisze:Jest to problem jak sa wykasowane bledy
[ Dodano: 2009-12-05, 17:45 ]
Ma pok
oczywiście zapowietrzy się i trza będzie odpowietrzyć, ale to chyba juz przerabiałeś i wiesz jak to zrobić,poradzisz sobie??