Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8 Quattro] Modyfikacje silnika

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 03 cze 2009, 16:58

bardzo dobrze o tym wiem :) jak zreszt każdy który ma albo widział 2,7T :D:D:D u mnie jeszcze chociaz od spodu coś widac bo mam manualną skrzynke, ale ostatnio jak z maranem siedzielismy przy jego 2,7T z Tipem to tam nawet od spodu nic nie widac <LOL>
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
mastercratorr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 264
Rejestracja: 11 mar 2009, 20:17
Lokalizacja: Warszawa City

Post autor: mastercratorr » 07 cze 2009, 22:25

2,4 2,8 to nie są silniki do modyfikacji można by wiele zrobić ale kosz tak jak MAD MAX powiedział 20 tysi to się mija z celem. Większość ludzi co kupowała ten model silnika chciała uzyskać bez awaryjność ( jest to jeden z mniej awaryjnych silników w miarę mocny na drodze miejskiej czy autostradzie) a poza tym troszkę te autka ważą i są to limuzyny.
Jak to byłby wersja S czy RS i z silnikiem 2,2T 2,7T, 4,2 i 4,2BiTurbo to gra warta świeczki.
Ale jak ktoś ma zwykłą wersję 2,4 lub 2,8 jak ja to się nie opłaca jest to troszkę mocniejszy samochód od zwykłych miejskich samochodów do jeżdżą na ulicach.

Jak ktoś chce mieć dużą moc to silniki które wyżej napisałem to są silniki do dużych modyfikacji praktycznie bez ograniczeń.
Jak MAD MAX napisał nie wystarczy zrobić tylko Tuning silnika ale trzeba wszystko np. HAMULCE przecież trzeba zahamować.

Miałem TRANS AM V8 bez żadnego Turbo standardowo auto posiada coś około 260-280 KM moment około 500Nm.
Kupiłem go od klienta który modyfikował silnik i zrobił z niego 420KM i większy moment obrotowy . Zmieniał wszystko co było chyba możliwe w silniku. Skrzynia musiała być specjalnie wzmacniana na innych gratach ponieważ standard nie wytrzymywał, dodatkowe chłodnice oleju do skrzyni itp. Hamulce musiały być z Corvetty ZR1 i żeby było śmieszniej były z przodu jak i z tyłu takie same.

Mój morał jest taki że można zrobić takie coś ale jest to koszt nie mały może przewyższyć cenę auta. I pytanie czy warto wydać tyle kasy i jeździć autem do usra... śmierci i mieć taką moc niż kupić samochód z lepszymi parametrami np S czy RS.
Większość nas cieszy się autem jak go kupi pojeździ rok czy 2 i myśli o zakupie mocniejszego i nowszego.

Zadajmy sobie także pytanie do czego te auto ma służyć.

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 08 cze 2009, 10:50

MOC JEST NAÂŁOGIEM, TURBO PODSTAWÂĄ, NITRO ZABAWÂĄ :mrgreen:
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
rash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: rash » 25 cze 2009, 20:42

preston296 pisze:nie slyszales 550 kucy w 2.8?
a moze slyszales 810kucy w 2.0,albo w 2,6?
Taa... ja w swoim starym 2.6 pojechałem do Zdzicha i myżem wymienili uszczelku pod głowicom i już ze czydzieści koniów było, a jak dołożylim my turbine z dmuchawy od siana, to takiego kopa panie dostał, że chyba ze 1000 koniów ma.

A tak na poważnie - chłopaku, chyba się grupa Tobie pomyliła.

Swoją drogą to nie wiedziałem, że niepiśmienne drechy na OOOO się przesiadają... ÂŹle się dzieje w państwie Kraka. <smuty>
Ostatnio zmieniony 03 sie 2009, 23:19 przez rash, łącznie zmieniany 1 raz.

djmdp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 03 sie 2009, 19:03
Lokalizacja: Polska/Polska

Post autor: djmdp » 03 sie 2009, 23:14

Heheheh dobry ten gościu od 810koni, nie przypuszczałem, że w Polsce jeszcze takich produkują:P Wiadomo, że nawet jeśli możliwe to i tak nie ma takiego auta:)
Zabójca much.

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 18 lis 2009, 13:34

A wyrzucenie Kata cos daje ??

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 18 lis 2009, 17:21

wiecej koni mniej momentu obrotowego......
probowal ktos pierdnac z kolkiem w d....:D hehehe
tak samo czuje sie silnik :)

zreszta pomyslcie na zdsrowy rozsadek... po co sa katalizatory???? to nie wymysl jakiegos tam projektanta po to zeby silnik lepiej chodzil tylko to sa wymogi ogolnoswiatowe emisji spoalin do atmosfery!!!! wiec to jest zbedne:)

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 04 lut 2010, 21:09

witajcie koledzy. Mam pytanie. Nosze sie z zamiarem zakupi A6 2.8 Q. znalazłem cekawa oferte co prawda silnik uszkodzony (pasek rozrzadu pękł) Na allegro znalazłem silnik 2.7biturbo za 4tys z osprzetem. Czy silnik bedzie pasowac do skrzyni manualnej od 2.8 ?? czy jesli miał bym 2.7 braz ze skrzynia wszystko spasuje sie ???(chodzi mi o wymiary, wał, półosie itp)
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

sikor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
Lokalizacja: wielkopolska/Poznan

Post autor: sikor » 05 lut 2010, 17:13

ja hamowalem auto i az tak duzo koni nie ucieklo jak tu piszecie , co do kolegi od konikow to ...........ma racje z 1.5 mozna i 1500 konikow ale inna sprawa to koszty ,
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8

rewolwer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:44
Lokalizacja: nowy targ

Post autor: rewolwer » 07 kwie 2010, 14:11

Witam wszystkich
mam pytanie dotyczace audi a6 2.8 czy mozna wstawic do niego turbine???? bo czip to tylko pare koni podniesie wiec pytam.

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 07 kwie 2010, 23:12

Koledzy powiedzcie mi czego w vw sharanie 2.8 jest 204 a u nas 193 czym się różnią te silniki?Pozdro

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 08 kwie 2010, 21:02

Czyli silnik 2.8 a vr6 to nie jedno i to samo a koledzy takie pytanie 2.8 ma zmienne fazy rozrządu czy nie

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 09 kwie 2010, 21:34

censored, czy możesz mi jeszcze napisać czy w 2.8 są zmienne fazy rozrządu jak np-honda civic 1.5 v-tec Pozdro

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 09 kwie 2010, 21:48

censored, vr6 jest oznaczeniem takiego wlasnie silnika ktory ma bardzo male rozwarcie cylindrow.jak polacznie rzedowki i v-ki

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 10 kwie 2010, 12:50

a w mojej audiczce pewnie nie ma?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja