[A6 C5 2.7 biturbo] 2.7biturbo a wysoki koszt utrzymania
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: PODKARPACIE
Kolego jak masz kasę to kupuj 2.7 ja bym tak zrobił kupisz tak jak ja 2.8 i po pół roku będzie już słaby i ja myślę jak mu tu podnieść moc ale za bardzo nic nie wymyśle a jak bym miał 2.7 już wiadomo o co chodzi /chip/ i dalej radość z jazdy kupuj jak większość ci mówi 2.7 pozdro dla maniaków audi i mocy 

nie podsiadam takiej wiedzy, wiadomo podstawę zobaczę czy silnik równo pracuje bez żadnych dziwnych dźwięków czy równo przyspiesza na tych turbinach, czy zbytnio nie świszczą, ale to tyle żadnych szczegółów raczej nie zobaczę jak ktoś kto jeździ taka 2.7bit
ale tak reasumując oprócz tych turbin które są kosztowne (lecz w dieslu chyba są droższe), tych zaworków co obsługują turbiny i przewodów od ciśnieni to chyba tyle co może ulec awarii. I żebyśmy się zrozumieli ze mi chodzi tylko o to co najwcześniej może się wsypać bo wiadomo ze awarii może ulec wszystko.
ale tak reasumując oprócz tych turbin które są kosztowne (lecz w dieslu chyba są droższe), tych zaworków co obsługują turbiny i przewodów od ciśnieni to chyba tyle co może ulec awarii. I żebyśmy się zrozumieli ze mi chodzi tylko o to co najwcześniej może się wsypać bo wiadomo ze awarii może ulec wszystko.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 10:14 przez artuss811, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
artuss811, jeśli nie masz żadnego znajomego który zna ten silnik,
to podjedź do ASO na sprawdzenie, lepiej dać te 300zł za sprawdzenie niż potem żałować.
Bo ktoś kto nie miał nigdy do czynienia z takim autem nie będzie potrafił go dobrze ocenić.
A jak Cie interesuje jakis egzemplarz to wklej linka, i może ktoś z klubowiczów miałby blisko żeby go zobaczyć w twoim imieniu
to podjedź do ASO na sprawdzenie, lepiej dać te 300zł za sprawdzenie niż potem żałować.
Bo ktoś kto nie miał nigdy do czynienia z takim autem nie będzie potrafił go dobrze ocenić.
A jak Cie interesuje jakis egzemplarz to wklej linka, i może ktoś z klubowiczów miałby blisko żeby go zobaczyć w twoim imieniu

sebastian855 masz racje można jechać na serwis i tu się zgadzam, jeśli chodzi o jakaś osobę tez pomysł dobry lecz już nie do końca nie lobię obarczać kogoś odpowiedzialnością za czyjś samochód bo jak nie daj borze coś by się stało to człowiek zawsze potem podświadomie ma pretensje właśnie do tego fachowca co nie znalazł lub nie wyczuł usterki
123Marcin123 z tymi linkami i zdjęciami to taki troszkę średnio dobry pomysł nie oddają prawdy, bo podejrzewam ze już nie jeden z was oglądał zdjęcie auta i byl samochód fajny, a jak pojechaliście oglądać to taka trolowania ze szok, i są przypadki ze auto ze zdjęć nie ciekawe a na żywo całkiem całkiem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
pojezdzij troche autem sam popatrz wzrokiem co i jak i jedz do aso podłaczenie po vaga to jedno z wielu co powinni zrobic zawieszenie lakier cały układ jezdy klocki tarcze elektryka wew czyli to co znajduje sie na pulpicie kontrolki sprawdzenie wszystkich płynów w jakim są stanie stan oleju kiedy był wymieniany jezeli ktos cos przy silniku grzebał wyciagał itd to tez nie przejdzie im koło nosa warto pojechac powodzenia 
