[A6 C5 2.7 biturbo] 2.7biturbo a wysoki koszt utrzymania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
- Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn
Witaj jak najbardziej polecam ci a6 2.7 Biturbo , w S3 nie masz tego komfortu i luksusu powiedzmy co w a6 jeździłem normalną A3 z 2005 roku i moją A6 jeździ sie o wiele lepiej. A kosztów sie nie obawiaj jak będziesz dbał o auto, to auto będzie dbało o ciebie. Ważne tylko żebyś przed kupnem pojechał do serwisu i go obejrzał no i zależy jaka skrzynia jak automat to sprawdź jego stan, bo koszty nie są małe. Tak jak już pisałem wystarczy dobrze sprawdzić, kupić, LAć, i dowoli jeździć. I uwierz mi A6 jest o niebo lepsze pozdrawiam. ;D;D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
- Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn
tak w Q to podstawa jest uciecha ja akurat wole tu automat. Ale uwierz mi wyprzedzanie jest najlepsze
naprawde fajna zabawka w którą watro lać benzynke lepszą też V-power
;d no bo też mało nie pali. Najgorsze jest odpalanie tylko po to żeby przejechać sie do sklepu czy coś 3L nie twoje na rozgrzanie silnika duzo zżera paliwa


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
- Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn
ale w trasie pali normalnie nawet na dobrym paliwie tym V-power zeszedłem do 10.7 lecz w mieście jak by człowiek chciał się łapać za każdym to wir w baku i 20 owali <sam sprawdziłem> lecz tak jak pisze w trasie juz te 10-20 km ja mam do pracy 33 i cały czas trasa w lesie to jak mi sie nieraz nie chce to poprostu te 130 wrzuce tempomat i jade małe spalanie ale jednak korci trochę żeby wyprzedzać. Nawet jak ktoś jedzie ta samą predkością co ty to i tak korci zeby tylko być pierwszym, nie patrzysz czy zakret nie zakręt bo i tak zdążysz
;d polecam jeszcze raz.
[ Dodano: 2011-01-30, 18:40 ]
A i to 1.8t to raczej nie robienie bawienie sie w te różne dziwne rzeczy to dla mnie porażka najlepiej kupisz serie i bedziesz jezdził do woli i objedziesz kolesia od 1.8t gwarantuje

[ Dodano: 2011-01-30, 18:40 ]
A i to 1.8t to raczej nie robienie bawienie sie w te różne dziwne rzeczy to dla mnie porażka najlepiej kupisz serie i bedziesz jezdził do woli i objedziesz kolesia od 1.8t gwarantuje

Witam wtrącając dwa słowa do tematu cięzko porównac ewentualne koszty napraw obu aut bo to dwa różne silniki, dla przykładu: ja mam jak widać 2.7 bita
a mój kolega 2.5tdi i praktycznie razem wymienialiśmy rozrządy nie oszczędzając na częściach i mnie wyszło taniej. Natomiast co do kosztów utrzymania ja w swojej A6 (2 lata użytkowania) wymieniam co 10tys. olej oraz części eksploatacyjne, nie ma z tym autem żadnych problemów, nigdy mnie nie zawiodło, silnik jest godny polecenia 


my za szybko nie jeździmy, my poprostu nisko latamy!!!
a jak kolego u ciebie z tym turbo dobrze smiga i nie ma żadnych problemów tez miałeś obawy jak kupowałeś auto z tym silnikiem z moich znajomych nikt nie ma takiego silnika i nie mam się kogo poradzić a jak czytamna forum ze to silnik bardzo kosztowny w utrzymaniu i zamiast bi turbo polecają 2.8 lub 3.0 to już sam nie wie co mam myśleć i co robićrallyeman pisze:Witam wtrącając dwa słowa do tematu cięzko porównac ewentualne koszty napraw obu aut bo to dwa różne silniki, dla przykładu: ja mam jak widać 2.7 bitaa mój kolega 2.5tdi i praktycznie razem wymienialiśmy rozrządy nie oszczędzając na częściach i mnie wyszło taniej. Natomiast co do kosztów utrzymania ja w swojej A6 (2 lata użytkowania) wymieniam co 10tys. olej oraz części eksploatacyjne, nie ma z tym autem żadnych problemów, nigdy mnie nie zawiodło, silnik jest godny polecenia
Tak jak napisałem powyżej nie miałem i nie mam żadnych problemów z tym silnikiem, nie zgodzę się z tym, że to bardzo kosztowny silnik w utrzymaniu. Spalanie ma na prawdę umiarkowane jak na osiągi, jest to jednostka napędowa bardzo podatna na wszelkiego rodzaju modyfikacje (jak Ci się znudzi 230/250KM - a przędzej czy później to nastąpi- zaszczepiasz wirusa :mrgreen: ). Przy zakupie A6 z takim serduchem trzeba wypytać sprzedającego jakim olejem jest zalana (tylko pełny syntetyk), co ile wymieniał oliwę, itd., a jak już kupisz ważne jest użytkowanie tzn. po ostrej jeździe trzeba aby silnik chwilę popracował w spokoju, nie butować samochodziny zaraz po uruchomieniu, niech olej nabierze odp. temp. i będziesz się cieszył takim autem bardzo długo
Ja kupując swoją A6 nie miałem żadnych obaw ponieważ: poprzedni właściciel nie ściemniał powiedział, że mam do wymiany rozrząd, na jakim oleju jeździ i co mam do zrobienia, więc kupiłem wersję w manualu, która daje sporo radości i mnie nie zawodzi. Teraz jestem na etapie mozolnego zbierania kasiory na RS6 czyli 4.2 V8 BITURBO, tak więc, ja osobicie polecam bita i nie zamieniłbym swojej 2.7 na żadne 2.8 czy 3.0 pozdrawiam!!!

my za szybko nie jeździmy, my poprostu nisko latamy!!!
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
artuss811, poczytaj tutaj
a6-allroad-27bt-lancuszki-rozrzadu-vt29805.htm
Jeżeli nie klepią to wymieniać nie musisz,
bo ich zużycie objawia sie klekotaniem, i silnik chodzi jak diesel.
a6-allroad-27bt-lancuszki-rozrzadu-vt29805.htm
Jeżeli nie klepią to wymieniać nie musisz,
bo ich zużycie objawia sie klekotaniem, i silnik chodzi jak diesel.