Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.7 biturbo] 2.7biturbo a wysoki koszt utrzymania

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
corel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
Imię: Karol
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: corel » 28 sty 2011, 09:23

artuss811, jak będziesz chciał już zakupić autko najpierw zdiagnozuj je po zdjęciach na serwisach www jak będziesz szukać. Nie wiem jakie kryteria zakupu ustalasz jeśli chodzi o miejsce poszukiwań? Jeśli będzie to w okolicach Gdańska (+50km) to pomogę sprawdzić :)
A jeśli to będą inne miejsca to napisz w temacie regionalnym spoty-zloty-i-grupy-lokalne-vf22.htm może ktoś Ci pomoże <ok>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 28 sty 2011, 09:28

artuss811, mam na myśli zwykły kabelek z programem Vag-Com 3.11
choćby taki http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-vw-a ... 86325.html
Ja mam podobny i to w zupełności wystarcza do sprawdzenia podstawowych rzeczy w aucie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 28 sty 2011, 18:31

Koledzy rozwialiście moje marzenia o 2.7 biturbo dlaczego trzeba wyciągać silnik żeby turbiny wyciągnąć :cry:

artuss811
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 27 sty 2011, 05:06
Lokalizacja: drzewica

Post autor: artuss811 » 28 sty 2011, 19:12

Panowie ja tez nie jestem fachowcem i dlatego zbieram się na odwagę by kupić to 2.7 biturbo a to dlatego ze kolega ma a4 1.8t z 96 jeździ nim już 4 lata lamie wszystkie zasady obchodzenia sie z turbo i nadal cieszy sie dobrym samochodem wiadomo to skaca jego żywotność ale jeśli kupimy 2.7biturbo i będą dobre turbiny i sami będziemy o nie dbać to wydaje mi się ze możemy w ogóle do nich nie zaglądać przez cały okres użytkowania

marpis

Post autor: marpis » 28 sty 2011, 19:14

pawel1 pisze:Koledzy rozwialiście moje marzenia o 2.7 biturbo dlaczego trzeba wyciągać silnik żeby turbiny wyciągnąć :cry:
Turbiny są w takim miejscu, że nie ma do nich dostępu. W wersji 2.7T silnik i całe oprzyrządowanie jest tak upchane, że palucha ciężko gdziekolwiek wcisnąć. Jak wymieniałem sondy przed katem, to mechanik musiał robić specjalny klucz, bo również groziło wyciąganie silnika ;-)

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 28 sty 2011, 19:44

to jak tam jeszcze podłączyć LPG to już wogóle palca nigdzie nie wciśnie ale teraz bardzo poważnie zastanowie się nad biturbo :cry:

marpis

Post autor: marpis » 28 sty 2011, 20:04

2.7 Biturbo to bardzo przyjemny silniczek - dobre osiągi i umiarkowane spalanie. Nie chciałbym nikogo do niego zniechęcać, trzeba sobie tylko zdawać sprawę z tego, że jak coś się sypnie, to koszty będą raczej spore...
Ja jak kupowałem auto, to mimo zapewnień sprzedawcy, że wszystko jest na "100 %" sprawne i tak zakładałem, że będę musiał dołożyć ;-)

Co do gazu, to gazują goście te silniki, więc się da.

artuss811
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 27 sty 2011, 05:06
Lokalizacja: drzewica

Post autor: artuss811 » 28 sty 2011, 20:16

kupując jaki kol wiek samochód używany i tu już nie ma znaczenia czy to audi bmw VW opel lancia itp trzeba sie liczyć z wydatkami i tu nie ma reguły i one potrafią być duże nie tylko w audi prosze sobie wyobrazic ze mamy passata B5 1.9tdi ten model teoretycznie ma bardzo dobre opinie i jest wytrzymały mało awaryjny a co jak posypie się turbo wtryski i pompa jednym słowem MASAKRA nie wiem czy w 5 tys się zmieścisz z naprawa tak wiec duze koszty eksploatacji zawsze cie mogą spotkać bez względu jaką markę i silnik wybierzesz

marcin_LLU
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 02 lis 2010, 16:37
Lokalizacja: Łuków

Post autor: marcin_LLU » 28 sty 2011, 20:33

Kolego ja ze swojej strony polecam gorąco 3.0 V6 ASN. Nie jest o wiele słabszy od 2.7BiT, a z pewnością mniej kosztowny "w razie co". Spalanie na poziomie 2.8,a zdecydowanie bardziej dopracowana jednostka. Problem może tylko w tym, że na aukcjach parę sztuk tylko. Bardzo ładnie się zachowuje ten silnik. Osobiście jeżdżę swoim autkiem od końca października i póki co jestem bardzo zadowolony. Pilnować oleju i wsio gra. Myślę, że powinieneś o tym pomyśleć. A i ważna sprawa: ponoć"świetnie" znosi instalację gazową, więc można w razie potrzeby obniżyc sobie koszty użytkowania na co dzień.... bez stresu o silnik.

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 29 sty 2011, 19:54

marcin_LLU, wiem że to dobry silnik też myślałem o takie ale bez turbo nie ma tuningu a 220km znudzi mi się po 3 miesiącach a ja już miałem 3 wolnossaki i teraz myślę o turbo lub jeszcze a4 1.8t 190km i chip to też będzie w miare pomykało :mrgreen: <ok>

marcin_LLU
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 02 lis 2010, 16:37
Lokalizacja: Łuków

Post autor: marcin_LLU » 29 sty 2011, 20:38

[quote="pawel1"]Zgadzam się z Tobą co do możliwości tuningu w 100%. Tyle, że nie każdy chce coś modzić. Niemniej, jeżeli chodzi o mnie, tu już dziś wiem, że następne autko będzie mocniejsze. Jak los pozwoli będzie to c6 S6... moc uzależnia, a dodam że przesiadłem się z Jetty z 89 która miała 90koni, więc i tak mam ogromną radochę z jazdy:)

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 29 sty 2011, 21:03

kupuj co chcesz co bedzie to bedzie aby gaz pod noga był spory hi hi hi a koledzy ze swoimi wypowiedz.....mi nie koniecznie awarie moga wystapic kupuj duzy silnik benzyne taki trudniej zajechac i ciesz sie jazdą tylko jec po auto z kims kto ma pojecie ;-)

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 29 sty 2011, 21:26

123Marcin123, a jak kiedyś dożyję Bozia da to takie jak ty 3.0tdi tylko 233km i na 300km nie na jak moc Pozdro koledzy nie robię już ot <ok>

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 29 sty 2011, 21:35

zycze powodzenia :mrgreen:

[ Dodano: 2011-01-29, 21:37 ]
ja juz przesiadam na 4.2 tdi ale jeszcze chwile pojezdze na 3.0tdi pozdo

[ Dodano: 2011-01-29, 21:39 ]
dasz rade audi to nie polonez nie przejmuj sie wszelkimi negatywami co do silnikow to normalne przewaznie pada jedno a nie wszystko na raz dasz rade 8-)

artuss811
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 27 sty 2011, 05:06
Lokalizacja: drzewica

Post autor: artuss811 » 30 sty 2011, 00:24

Wiec w końcu warto zaryzykować i kupić 2.7 czy raczej mniej koni i 2.8 ewentualnie 3.0

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja