A jeśli to będą inne miejsca to napisz w temacie regionalnym spoty-zloty-i-grupy-lokalne-vf22.htm może ktoś Ci pomoże
[A6 C5 2.7 biturbo] 2.7biturbo a wysoki koszt utrzymania
- corel
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 346
- Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
- Imię: Karol
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Trójmiasto
artuss811, jak będziesz chciał już zakupić autko najpierw zdiagnozuj je po zdjęciach na serwisach www jak będziesz szukać. Nie wiem jakie kryteria zakupu ustalasz jeśli chodzi o miejsce poszukiwań? Jeśli będzie to w okolicach Gdańska (+50km) to pomogę sprawdzić 
A jeśli to będą inne miejsca to napisz w temacie regionalnym spoty-zloty-i-grupy-lokalne-vf22.htm może ktoś Ci pomoże
A jeśli to będą inne miejsca to napisz w temacie regionalnym spoty-zloty-i-grupy-lokalne-vf22.htm może ktoś Ci pomoże
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
artuss811, mam na myśli zwykły kabelek z programem Vag-Com 3.11
choćby taki http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-vw-a ... 86325.html
Ja mam podobny i to w zupełności wystarcza do sprawdzenia podstawowych rzeczy w aucie.
Pozdrawiam
choćby taki http://allegro.pl/vag-com-kkl-obd2-vw-a ... 86325.html
Ja mam podobny i to w zupełności wystarcza do sprawdzenia podstawowych rzeczy w aucie.
Pozdrawiam
Panowie ja tez nie jestem fachowcem i dlatego zbieram się na odwagę by kupić to 2.7 biturbo a to dlatego ze kolega ma a4 1.8t z 96 jeździ nim już 4 lata lamie wszystkie zasady obchodzenia sie z turbo i nadal cieszy sie dobrym samochodem wiadomo to skaca jego żywotność ale jeśli kupimy 2.7biturbo i będą dobre turbiny i sami będziemy o nie dbać to wydaje mi się ze możemy w ogóle do nich nie zaglądać przez cały okres użytkowania
-
marpis
Turbiny są w takim miejscu, że nie ma do nich dostępu. W wersji 2.7T silnik i całe oprzyrządowanie jest tak upchane, że palucha ciężko gdziekolwiek wcisnąć. Jak wymieniałem sondy przed katem, to mechanik musiał robić specjalny klucz, bo również groziło wyciąganie silnikapawel1 pisze:Koledzy rozwialiście moje marzenia o 2.7 biturbo dlaczego trzeba wyciągać silnik żeby turbiny wyciągnąć
-
marpis
2.7 Biturbo to bardzo przyjemny silniczek - dobre osiągi i umiarkowane spalanie. Nie chciałbym nikogo do niego zniechęcać, trzeba sobie tylko zdawać sprawę z tego, że jak coś się sypnie, to koszty będą raczej spore...
Ja jak kupowałem auto, to mimo zapewnień sprzedawcy, że wszystko jest na "100 %" sprawne i tak zakładałem, że będę musiał dołożyć
Co do gazu, to gazują goście te silniki, więc się da.
Ja jak kupowałem auto, to mimo zapewnień sprzedawcy, że wszystko jest na "100 %" sprawne i tak zakładałem, że będę musiał dołożyć
Co do gazu, to gazują goście te silniki, więc się da.
kupując jaki kol wiek samochód używany i tu już nie ma znaczenia czy to audi bmw VW opel lancia itp trzeba sie liczyć z wydatkami i tu nie ma reguły i one potrafią być duże nie tylko w audi prosze sobie wyobrazic ze mamy passata B5 1.9tdi ten model teoretycznie ma bardzo dobre opinie i jest wytrzymały mało awaryjny a co jak posypie się turbo wtryski i pompa jednym słowem MASAKRA nie wiem czy w 5 tys się zmieścisz z naprawa tak wiec duze koszty eksploatacji zawsze cie mogą spotkać bez względu jaką markę i silnik wybierzesz
-
marcin_LLU
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 24
- Rejestracja: 02 lis 2010, 16:37
- Lokalizacja: Łuków
Kolego ja ze swojej strony polecam gorąco 3.0 V6 ASN. Nie jest o wiele słabszy od 2.7BiT, a z pewnością mniej kosztowny "w razie co". Spalanie na poziomie 2.8,a zdecydowanie bardziej dopracowana jednostka. Problem może tylko w tym, że na aukcjach parę sztuk tylko. Bardzo ładnie się zachowuje ten silnik. Osobiście jeżdżę swoim autkiem od końca października i póki co jestem bardzo zadowolony. Pilnować oleju i wsio gra. Myślę, że powinieneś o tym pomyśleć. A i ważna sprawa: ponoć"świetnie" znosi instalację gazową, więc można w razie potrzeby obniżyc sobie koszty użytkowania na co dzień.... bez stresu o silnik.
-
marcin_LLU
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 24
- Rejestracja: 02 lis 2010, 16:37
- Lokalizacja: Łuków
[quote="pawel1"]Zgadzam się z Tobą co do możliwości tuningu w 100%. Tyle, że nie każdy chce coś modzić. Niemniej, jeżeli chodzi o mnie, tu już dziś wiem, że następne autko będzie mocniejsze. Jak los pozwoli będzie to c6 S6... moc uzależnia, a dodam że przesiadłem się z Jetty z 89 która miała 90koni, więc i tak mam ogromną radochę z jazdy:)
-
123Marcin123
-
123Marcin123
zycze powodzenia :mrgreen:
[ Dodano: 2011-01-29, 21:37 ]
ja juz przesiadam na 4.2 tdi ale jeszcze chwile pojezdze na 3.0tdi pozdo
[ Dodano: 2011-01-29, 21:39 ]
dasz rade audi to nie polonez nie przejmuj sie wszelkimi negatywami co do silnikow to normalne przewaznie pada jedno a nie wszystko na raz dasz rade 8-)
[ Dodano: 2011-01-29, 21:37 ]
ja juz przesiadam na 4.2 tdi ale jeszcze chwile pojezdze na 3.0tdi pozdo
[ Dodano: 2011-01-29, 21:39 ]
dasz rade audi to nie polonez nie przejmuj sie wszelkimi negatywami co do silnikow to normalne przewaznie pada jedno a nie wszystko na raz dasz rade 8-)









