Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Stukanie podczas jazdy na wprost

Zawieszenie
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2958
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 27 gru 2017, 13:16

Aha ja ci wysłałem numer gum stabilizatora
Jest, dzięki. ;) Guma stabilizatora 4D0 411 327 H.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2958
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 27 gru 2017, 16:33

Poleciałem do Inter Carsu i kupiłem.
Koszt był od 6 zł do max 10 zł. Wziąłem 2 szt. LEMFÖRDER za 20 zł.

Dalej przejechałem się do warsztatów.
p. Piotr: "Oj p. Andrzeju... nie wiem kiedy. Proszę zadzwonić w piątek. Może uda się na sobotę"
Dalej... p. Paweł (2 warsztat).
"p. Andrzeju... to nie ma nic do tego. To na pewno nie to. Waliłoby non-stop. Będę dostępny po Sylwestrze. Jaki koszt? Jeszcze nie wiem. Musiałbym dokładnie zobaczyć z tą tuleją gumową" Zaraz zamykam warsztat."

<stres>

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 27 gru 2017, 17:22

Chodzi o tuleje stabilizatora? Wymiana max 20 min.

[ Dodano: 2017-12-27, 17:22 ]
Widzisz jakie podejście. Dobrze że te tuleje nie drogie to nie będzie szkoda jak nie będzie efektu. Kurcze jeszcze ta zawieche by trzeba było sprawdzić dokładnie sworzeń po sworzniu ale na rozpiętym zawieszeniu.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2958
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 27 gru 2017, 23:11

repek92 pisze:sworzeń po sworzniu
Wklej mi zdjęcie plis. Będę wiedział.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 27 gru 2017, 23:22

A jeszcze zapytam. To ci stuka tylko podczas ruszania? Czy jadąc na wprost z prędkością też stuknie?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 27 gru 2017, 23:32

Obrazek

Te sworznie na zdjęciu niech mechanik sprawdzi. I nie breszka metrową bo to nie jest żuk. Musi rozczepic całe zawieszenie żeby wyczuć każdy sworzeń osobno gdy jest spięte ciężko to zrobić, wiem po swoim zawieszeniu. Niby było ok ale jak rozkręciłem było czuć luz na sworzniu. Na stronie ma ich 4 łącznie 8.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2958
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 27 gru 2017, 23:58

Rozumiem, dzięki.
repek92 pisze:To ci stuka tylko podczas ruszania? Czy jadąc na wprost z prędkością też stuknie?
Podczas ruszania, tylko wprost. Jak dam kierownice sporo w lewo lub w prawo i ruszam... cisza.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 28 gru 2017, 00:02

Kurcze być może faktycznie z tymi sworzniami coś jest bo gdy skręcisz koła na nich też się skręca i może coś się usztywnia i dlatego nie słychać
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2958
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 28 gru 2017, 00:05

No dokładnie. Kierownica w lewo... ruszanie, hamowanie jest OK. Jeśli jest prosto... to coraz więcej stuka, trykocze, ale nie wali. To nie jest walenie z aluminium np. Jedno z drugim... dwa młotki. Nie ma tego dźwięku.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2017, 00:09 przez Doc, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 28 gru 2017, 00:07

Kurde naprawdę chciałbym ci pomóc ale tak to możemy gdybać co może być. Musi być dobra diagnoza inaczej tego nie widzę. Jeszcze możesz sprawdzić jadąc na wprost takie impulsowe hamowanie. Czy coś będzie słychać
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2958
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 28 gru 2017, 00:11

Wydaje mi się, że jednak któraś poduszka. Niby nie widać patrząc na warsztatowca, szukaniem przyczyn z pukaniem. Wiesz... poduszka nie rozwalona całkowicie.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 28 gru 2017, 00:16

Rozumiem ale czemu na skręcie tego nie ma? Poduszka wydaje mi się że nie miałoby wplywu na to czy koła skręcone czy nie. Skrecasz koła zawieszenie się naciąga bo wahacze też skręcają. I może się usztywnia. Ja tak to rozumuję. Ale gdy się tego nie sprawdzi to nie będzie wiadome
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2958
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 28 gru 2017, 00:24

Wiesz co Marcinie... może gadam głupoty. Niby była cisza, ale nie sprawdzałem dobrze podczas skręcania i jechania. Jutro na 100% będę wiedział. Dam Ci znaka.

ps.
Aaa i jeszcze jedno.
Zadzwoniłem do Sebka... ( jego warsztat http://www.carseb.com.pl/ ). Również powiedział mi, że bardziej może być w sankach, poduszkach. Mam zadzwonić do niego po Sylwestrze bo nie jest dostępny.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 28 gru 2017, 00:35

Tak też może być poduszki sanek lemforder około 60-65 zł kupywalem do swojej. Przednie inne i tylne inne. W ASO koszt około 120 zł za sztukę
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2958
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 28 gru 2017, 00:45

Dzisiaj również była kolejna moja próbka. Pewnie głupia, ale... sam wiesz. ;)
Kierownica prosto, skrzynia włączona jako jedynka, silnik wyłączony, maska otwarta i pcham auto w te i z powrotem... ile mogę... wiadomo że lekko ciężko. Widzę że silnik lata niby ok 3cm. Troszkę dziwne.

Tak jak mówię, może przesadzam, ale... sam wiesz. Oczywiście nie słyszałem stuku bo skąd. To inna "beczka". Patrzyłem tylko na silnik, poduszki.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2017, 00:51 przez Doc, łącznie zmieniany 3 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja