[A6 C6] dylemat przed kupnem 2.0 140ps
[A6 C6] dylemat przed kupnem 2.0 140ps
witam, naczytałem się o awaryjności 2.0 nie wiem czy to przypadki odosobnione , czy są wogóle jakieś silniki 2.0 mniej awaryjne bo z tego co czytam najgorszy jest blb. mam na oku 2.0 tdi z 2008 160k przebiegu. 
o 2.7 też sie naczytałem i multitroniku, 3.0 też ma swoje, mam mętlik i sam nie wiem co wybrać ,
			
			
									
									
						o 2.7 też sie naczytałem i multitroniku, 3.0 też ma swoje, mam mętlik i sam nie wiem co wybrać ,
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: dylemat przed kupnem 2.0 140ps
Witaj, już Ci pisałem, przy Twoim przelocie, nie zastanawiaj się na gnojowozem, bierz 4.2 Pb i ciesz się, tylko szukaj motoru bez FSI (335KM).estor pisze:witam, naczytałem się o awaryjności 2.0 nie wiem czy to przypadki odosobnione , czy są wogóle jakieś silniki 2.0 mniej awaryjne bo z tego co czytam najgorszy jest blb. mam na oku 2.0 tdi z 2008 160k przebiegu.
o 2.7 też sie naczytałem i multitroniku, 3.0 też ma swoje, mam mętlik i sam nie wiem co wybrać ,
- 
				
				0x4B25A
Ale pieszczotliwe określeniaZagór pisze:Witaj, już Ci pisałem, przy Twoim przelocie, nie zastanawiaj się na gnojowozem, bierz 4.2 Pb i ciesz się, tylko szukaj motoru bez FSI (335KM).
 Zaraz właściciele TDI obrażą się... pamiętam taki temat jak goście się pokłócili bo jeden nazwał samochód drugiego 'kiblem'.
 Zaraz właściciele TDI obrażą się... pamiętam taki temat jak goście się pokłócili bo jeden nazwał samochód drugiego 'kiblem'.miałem chryslera 3.8 od tego czasu powiedziałem ze mam dość spalania na poziomie 20l. bo w moim przypadku czest przejazdy ale małe czyli 2-3 km stop po 1h znowu to samo tam mi nawet wychodziło 25l. 
pytanie czy to domena forum ze jest natłok tych złych spraw bo gdzie nie jade widze vw w 2.0tdi i to najbardziej popularny silnik. sznurek do mechaników powinien być wnioskując jak go źle oceniacie duży.
Mam rozumieć ze nie ważne czy z 2006 czy z 2008 2.0tdi nie są poprawione i nie ma symbolu mniej awaryjnego ?
czy BRE jest tak samo awaryjny ? bo taki mam okazje zobaczyć .
			
			
									
									
						pytanie czy to domena forum ze jest natłok tych złych spraw bo gdzie nie jade widze vw w 2.0tdi i to najbardziej popularny silnik. sznurek do mechaników powinien być wnioskując jak go źle oceniacie duży.
Mam rozumieć ze nie ważne czy z 2006 czy z 2008 2.0tdi nie są poprawione i nie ma symbolu mniej awaryjnego ?
czy BRE jest tak samo awaryjny ? bo taki mam okazje zobaczyć .
- 
				
				coolmen77
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
kolega ma bre nalatane niecałe 140 tyś i mnóstwo problemów:
- popmpowtryskiwacze
- kolektor
- rolka napinająca od paska rozrządu urwana
- napęd pompy. który już wymienił
ogólnie lipa
ale wbrew temu co pisali inni, silnik całkiem daje radę w tej budzie
niestety nie ma silników, które nie sprawiają problemów w tej budzie
może te najnowsze ale o tym na żadnym forum się nie dowiesz
			
			
									
									
						- popmpowtryskiwacze
- kolektor
- rolka napinająca od paska rozrządu urwana
- napęd pompy. który już wymienił
ogólnie lipa
ale wbrew temu co pisali inni, silnik całkiem daje radę w tej budzie
niestety nie ma silników, które nie sprawiają problemów w tej budzie
może te najnowsze ale o tym na żadnym forum się nie dowiesz
ale ogólnie wychodzi na to że 2.0 jest gorsze niż 3.0 czy 2.7 ?
cz każde 2.7 quatro jest w tipie ? z tego co poczytałem tip bedzie lepszy niż multi .
bo mam takie coś do zobaczenia
http://otomoto.pl/audi-a6-2-7-tdi-quatt ... 73897.html
			
			
									
									
						cz każde 2.7 quatro jest w tipie ? z tego co poczytałem tip bedzie lepszy niż multi .
bo mam takie coś do zobaczenia
http://otomoto.pl/audi-a6-2-7-tdi-quatt ... 73897.html
ok tylko ciężko dostępny . 
a te 2.7 quatro to silnik w miarę niezawodny z tej gamy ? na co największą uwagę zwrócić , bo przebieg na polskie warunki duży 193k a na forumowe warunki to pewnie za mały
czy takie autko jesli było serwisowane i uzytkowane jak trzeba pośmiga spokojnie jeszcze , mowa o silniku skrzyni
			
			
									
									
						a te 2.7 quatro to silnik w miarę niezawodny z tej gamy ? na co największą uwagę zwrócić , bo przebieg na polskie warunki duży 193k a na forumowe warunki to pewnie za mały

czy takie autko jesli było serwisowane i uzytkowane jak trzeba pośmiga spokojnie jeszcze , mowa o silniku skrzyni
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
estor pisze:ale ogólnie wychodzi na to że 2.0 jest gorsze niż 3.0 czy 2.7 ?
cz każde 2.7 quatro jest w tipie ? z tego co poczytałem tip bedzie lepszy niż multi .
bo mam takie coś do zobaczenia
http://otomoto.pl/audi-a6-2-7-tdi-quatt ... 73897.html
Przeglądy niby są ale co 45 000 km, czy to jakiś nowy serwis LongLongService? Czy ja o czymś nie wiem?
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No to przy takich ruchach, to ci wyjdzie w 12-13 ON przy 2.0Tdi, jak kupisz 2.7/3.0 to będziesz miał wynik na poziomie 15-16 litrów, i do tego problem z DPF, i do tego masę problemów z racji tego że to TDi, a policz sobie też przeglądy co 5tyskm, bo nie wierzę, że olej wytrzyma dłużej przy takich przelotachestor pisze:miałem chryslera 3.8 od tego czasu powiedziałem ze mam dość spalania na poziomie 20l. bo w moim przypadku czest przejazdy ale małe czyli 2-3 km stop po 1h znowu to samo tam mi nawet wychodziło 25l.
 słowem totalnie nietrafiona decyzja
 słowem totalnie nietrafiona decyzja 
Z Pb, też niekolorowo ale dużo będzie lepiej, ale przez te 3-5km takie V6, czy V8 (moje V8 ma 90st po ok 1,5km) złapie już normalną temperaturę pracy, a diesel - będzie chodził cały czas na dawce rozruchowej
 i mało tego że lał ile wlezie, to jeszcze część tego będzie w oleju - masakra
 i mało tego że lał ile wlezie, to jeszcze część tego będzie w oleju - masakra 
Moim zdaniem brniesz w g..., ale to Twoja kasa i Twoje przysżłe auto, przecież to nawet nie będzie miało się gdzie przedmuchać przy takich jazdach
 !
!- Zagór
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
TFSI - ogólnie motor fajny, miał pewne problemy, ale chyba już zażegnane.estor pisze:hmm , przez ostanie 2 lata jeździłem s-max 2.0 tdi masakry nie było spalanie ok 7,8 l , dpf sie odzywał oczywiście
to moze kompletnie nie trafiona markamoże jakiego suva lub jeepa trzeba kupić sam juz nie wiem
ps. a 2.0 tfi 170 km automatto tez pewnie nie za bardzo
Ale z manualem to chyba nie ma, a multitronic, to masakra

Jeśli A6 C6 to 2.4, albo 3,2 Pb quattro - bedziesz jeździł i cieszył mordę (jakt to mówią) - owszem, te silniki również nie są wolne od wad, ale aut się już nie robi po to by jeździły bezawaryjnie, ostatnie takie wyszły w latach 80
 , Stoi u mnie B3 '83 1.8s - na szafie 670k km - nie wiem czy pierwszy przebieg, śladów korozji brak, pali z dotyku, pracuje miód malina w zeszłym roku zakulała się nad Adriatyk
, Stoi u mnie B3 '83 1.8s - na szafie 670k km - nie wiem czy pierwszy przebieg, śladów korozji brak, pali z dotyku, pracuje miód malina w zeszłym roku zakulała się nad Adriatyk  :) - czeka na lepsze czasy, będzie może przeszczep 2.2t, a może zółte blachy
:) - czeka na lepsze czasy, będzie może przeszczep 2.2t, a może zółte blachy 
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Przeglądy co 365 dni lub 15 000/30 000 km.estor pisze:tez na to zwróciłem uwage ze co roku , pytanie jak to jest co roku ale nie wiecej niz ile km ?
co do samego przebiegu jesli by taki było to jest do przyjęcia ?
ah i co mnie czeka na dzien dobryoleje filtry co trzeba zrobić przy takim silniku i skrzyni i wiecie jakie to koszta
Najlepiej sprawdzić historię serwisową, przeskanować auto VCDS'em (odczytać przebieg ze sterownika silnika - jeśli się da).
A co Cię czeka na dzień dobry - to zależy czy auto było faktycznie serwisowane.
 
							











 
 
