[ A6 C5] Wymiana hamulcow na wieksze
Dzięki ale 2 lata temu wymieniłem,operacja bardzo prosta,większe tarcze i jarzma od przed lifta z 312mi i to wszystko pasuje do polifta z aluminiową zwrotnicą,albo jarzma od a4 b6 2,5tdi.Zacisk został mój,poszły nowe klocki.Efekt hmm bez szału jest ciut mocniej ale nie to czego się spodziewałem.Teraz brembo 17z albo 18z i przewody w metalowym oplocie.
Chociaż chodzi mi po głowie kolejne auto A8 d3 po lifcie.Ale to z czasem....
Chociaż chodzi mi po głowie kolejne auto A8 d3 po lifcie.Ale to z czasem....
RaKo, Swap z S6 już robi robotę mam u siebie takie założone i różnica jest dość odczuwalna
przód dwu tłoczkowy 320/321 tył 269
Co do tyłu potrzebny jest adapter jeżeli masz FWD jeżeli masz quattro jest P&P


Widzę że masz przedlifta więc tak zaciski, jarzma od S6 C5 przód dwu tłoczkowy, tył posiada większy tłoczek. Tarcze i klocki przód od 2.7 i w 2.5 tdi chyba były 320 tarcze, tarcze i klocki tył 269 od S6. Zwrotnice też o ile dobrze pamiętam trzeba wymienić przy tym zestawie na poliftową, wahacze zostają bez zmianmaciek1209 pisze:Witam Panowie. Chciałbym się dowiedzieć co dokładnie bym potrzebował do zmiany hebli na większe bo jedni mówią tak inni inaczej i sam już nie wiem. Myślę na przód założyć 320 a na tył 269 i tu prosiłbym was o pomoc czego potrzebuję dokładnie żeby założyć taki zestaw? Wiadomo że tarcze klocki ale od czego zaciski jarzma zwrotnice i czy wahacze tez trzeba wymieniać? I co z tyłem czy tam nie trzeba nic zmieniać żeby to założyć. Pytam bo niedługo czeka mnie wymiana całego przodu i tyłu i dlatego chcialbym założyć juz coś wiekszego. Z góry dzięki za info.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 02 cze 2013, 17:00
- Imię: Maciej
- Rocznik: 1999
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Furmany