[ A6 C5] Wymiana hamulcow na wieksze
[ A6 C5] Wymiana hamulcow na wieksze
Od dluzszego czasu nosze sie z wymiana tarcz i klockow na wieksze gdyz seryjne nie spelniaja moich oczekiwan
Mysle o zestawie 320mm/288mm na a4 klub jest pelno takich zestawikow, niestety nie podejda one do a6 ze wzgledu na inna zwrotnice(tak slyszalem)
czy ktos wie z jakiego modelu musialbym szukac zestawu?
Mysle o zestawie 320mm/288mm na a4 klub jest pelno takich zestawikow, niestety nie podejda one do a6 ze wzgledu na inna zwrotnice(tak slyszalem)
czy ktos wie z jakiego modelu musialbym szukac zestawu?
a po co Ci zmieniać tył, przecież jak ręczny zaciągniesz to i tak koła zablokujesz na ori, a przy hamowaniu i tak koła z tyłu nie moga się zablokować, więc nie bardzo rozumiem jakie dodatnie korzyści ma mieć zmiana hebli na tyle, chyba tylko ze względów estetycznych i wypełnienia wnętrza felgi. IMHO zmiana na tyle jest trochę na wyrost.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
myślę żebyś przód dał 320/321 a tył 245(fwd)/255(quattro)
ja mam taki ori zestaw w quattro i spełnia rolę,
następnie to myślę ze celuj w zestaw z s6 bądź rs6 ale ja bym właśnie wymieniał kompletem p+t tylko ze tu juz grubszą $ trzeba mieć
ja mam taki ori zestaw w quattro i spełnia rolę,
następnie to myślę ze celuj w zestaw z s6 bądź rs6 ale ja bym właśnie wymieniał kompletem p+t tylko ze tu juz grubszą $ trzeba mieć
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
zwiekszanie hamulców prawidłowo powinno sie odbywac proporcionalnie
wiekszy przód to i wiekszy tył
auto podczas hamowania powinno "siadac" a nie "nurkowac''
w A4-ach poczynając od B6 sprawa jest prosta jak drut, zmienia sie tarcze klocki zaciski osłony, czasami linki hamulcowe i jazda,
w bardzo łatwy sposób mozna przejsc z zestawu 288/245 na nawet 345/300mm
w A6 problem jest z tyłem nie wszystko idzie P&P
wiekszy przód to i wiekszy tył
auto podczas hamowania powinno "siadac" a nie "nurkowac''
w A4-ach poczynając od B6 sprawa jest prosta jak drut, zmienia sie tarcze klocki zaciski osłony, czasami linki hamulcowe i jazda,
w bardzo łatwy sposób mozna przejsc z zestawu 288/245 na nawet 345/300mm
w A6 problem jest z tyłem nie wszystko idzie P&P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Podłączę się do tematu,mam s6 i mam możliwośc kupić hamulce tj. tarcze,zaciski(są nawet jeszcze klocki) od rs6.Tarcze są grube,mają lekki próg(trzeba by przetoczyć).I stąd moje pytanie czy warto je zakładać?Dodam,że w swojej i tak mam tarcze do wymiany.Gostek chce 1000zł za komplet.A propo ma też zawieszenie gwintowane,ale do kombi,a ja mam sedana.Jak by ktoś chciał mogę dać namiary.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
tak 312mm powinny p&p
320/1 juz trzeba zwrotnice i wahacze wymieniac
320/1 juz trzeba zwrotnice i wahacze wymieniac
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
ok 312, jarzmo kupilem od 2.5tdi i nie pasuje rozstaw srob jarzma do zwrotnicy, w jarzmie od 312 sa otwory nagwintowane zeby przykrecic je do zwrotnicy, u mnie jarzmo ma otwory przelotowe i otworry gwintowane w zwrotnicy, rozstaw otworow w zwrotnicy to okolo 95mm, z tego co znalazlem w etce ogolnie 1.8T maja inne zwrotnice od np 2.5tdi, czy jest mozliwosc wcisniecia 312 do 1.8T bez zmiany zwrotnicy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
kupiles jarzma z 2,5tdi polifta czy z sprzed lifta ?
bo roznica jest wlasnie po lifcie i wtedy na poliftowe lub z s6 lub 2.7biT mozna zakladac 320 lub 321
ja za ok 3-4msc bede zmienial z 312 na 321 mysle i wiem ze czeka mnie wymiana kompletu zwrotnice/wachacze/jarzma zaciski/klocek/tarcza
bo roznica jest wlasnie po lifcie i wtedy na poliftowe lub z s6 lub 2.7biT mozna zakladac 320 lub 321
ja za ok 3-4msc bede zmienial z 312 na 321 mysle i wiem ze czeka mnie wymiana kompletu zwrotnice/wachacze/jarzma zaciski/klocek/tarcza
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga