Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Wymiana hamulcow na wieksze

Układ hamulcowy
maly81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 291
Rejestracja: 07 lis 2013, 08:55
Imię: Janek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bałystok
Kontakt:

Post autor: maly81 » 12 mar 2017, 07:48

RaKo, mam caly komplet z polifta 312mm

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 12 mar 2017, 17:56

Dzięki ale 2 lata temu wymieniłem,operacja bardzo prosta,większe tarcze i jarzma od przed lifta z 312mi i to wszystko pasuje do polifta z aluminiową zwrotnicą,albo jarzma od a4 b6 2,5tdi.Zacisk został mój,poszły nowe klocki.Efekt hmm bez szału jest ciut mocniej ale nie to czego się spodziewałem.Teraz brembo 17z albo 18z i przewody w metalowym oplocie.
Chociaż chodzi mi po głowie kolejne auto A8 d3 po lifcie.Ale to z czasem....

wysota
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 06 sty 2013, 02:46
Lokalizacja: konin

Post autor: wysota » 13 mar 2017, 22:01

RaKo, Swap z S6 już robi robotę mam u siebie takie założone i różnica jest dość odczuwalna ;) przód dwu tłoczkowy 320/321 tył 269 <okok>
maciek1209 pisze:Witam Panowie. Chciałbym się dowiedzieć co dokładnie bym potrzebował do zmiany hebli na większe bo jedni mówią tak inni inaczej i sam już nie wiem. Myślę na przód założyć 320 a na tył 269 i tu prosiłbym was o pomoc czego potrzebuję dokładnie żeby założyć taki zestaw? Wiadomo że tarcze klocki ale od czego zaciski jarzma zwrotnice i czy wahacze tez trzeba wymieniać? I co z tyłem czy tam nie trzeba nic zmieniać żeby to założyć. Pytam bo niedługo czeka mnie wymiana całego przodu i tyłu i dlatego chcialbym założyć juz coś wiekszego. Z góry dzięki za info.
Widzę że masz przedlifta więc tak zaciski, jarzma od S6 C5 przód dwu tłoczkowy, tył posiada większy tłoczek. Tarcze i klocki przód od 2.7 i w 2.5 tdi chyba były 320 tarcze, tarcze i klocki tył 269 od S6. Zwrotnice też o ile dobrze pamiętam trzeba wymienić przy tym zestawie na poliftową, wahacze zostają bez zmian ;) Co do tyłu potrzebny jest adapter jeżeli masz FWD jeżeli masz quattro jest P&P

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 13 mar 2017, 22:07

dolny prosty wahacz jest do wymiany - przy alu zwrotnicy inny rozmiar sworznia
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

wysota
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 06 sty 2013, 02:46
Lokalizacja: konin

Post autor: wysota » 13 mar 2017, 22:52

bendzji, a to nie wiedziałem :D byłem pewny że są te same sworznie ;)

maciek1209
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 02 cze 2013, 17:00
Imię: Maciej
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Furmany

Post autor: maciek1209 » 14 mar 2017, 17:29

A moglibyście mi powiedzieć o jaki adapter chodzi? :)

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 16 mar 2017, 09:43

Jak wkładać większe heble to 347 mm z C6 - wtedy hamuje to jak trzeba. Moim zdaniem przy budzie C5 to minimum 320 mm.

Sebubu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 27 cze 2013, 16:17
Lokalizacja: Dolnyśląsk/DE

Post autor: Sebubu » 23 kwie 2017, 23:27

Czy zwrotnice w 2.7 biTurbo przedlift były żeliwne i pod mały sworzen prostego wahacza?
Pytam ponieważ chcę zmienić zaciski i tarcze z 288mm na 321mm co wiąże się u mnie ze zmianą zwrotnic i chcę wiedzieć jakich najlepiej szukać.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 24 kwie 2017, 07:59

Raczej na 99% alu
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Konrado93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 12 mar 2017, 17:06
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Konrado93 » 05 paź 2017, 21:44

Panowie zakupiłem jarzma od a4 b6 2.5TDI z oznazeniem 569 pod tarcze 312mm pod aluminiowa zwrotnice, czyli tak jak do mojej C5, bo mam 2003r. Dobrze mowie czy się mylę?
Żebyś zawsze miał gdzie, z kim i za co !

omzig
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 14 gru 2013, 14:49
Imię: Michał
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: omzig » 17 paź 2017, 00:41

Ja to juz zglupialem...
To wreszcie heble tył z S6 C5 są p&p np do 2.7biT AJK quattro, czy jednak trzeba coś zmieniać? <bezradny>
REGULAMIN

Luboniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Luboniak » 18 paź 2017, 21:28

P&P mam tak u siebie, odkręciłem stare i przykręciłem nowe bez żadnego grzebania. W allroad z silnikiem 2.7 i tym samym silnikiem w a6 zwrotnice są żeliwne. Sprawdzone na aucie.

omzig
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 14 gru 2013, 14:49
Imię: Michał
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: omzig » 21 paź 2017, 18:50

Piszesz o tyle? <mysli>
REGULAMIN

Luboniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Luboniak » 21 paź 2017, 23:37

tył podchodzi bez problemu p&p, przód musisz mieć zwrotnice z polifta aluminiowe lub żeliwne ale z 2.7 TT

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 19 lis 2017, 15:33

Hej, gdzieś wyczytałem, że zwrotnice żeliwne z allroad na hamulce 321mm podejdą do mojej przedliftowej A6 czy to prawda?
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga