Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Upgrade hampli w C5

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 08 wrz 2014, 19:21

tiger30 pisze:
emilzizi pisze:Ciekawe czy ktoś już próbował zaadoptować cały set z S6 ?
Po co z S6?
Po to z S6 bo dostałem cały set z S6 ;)
I w moim przypadku kolego chodzi o tył.
Trochę boję się ceramicznych klocków - dużo jest opinii, że koła ładniej z nimi wyglądają, ale hamulce słabo hamują. Miałeś takie u siebie?
Ja miałem ceramiczne klocki firmy EBC red stuff. Klocki o wiele lepiej hamują,nie piszczą, a co najważniejsze nie pylą :) Później przy zmianie tarcz na nowe założyłem też nowe klocki Textar. Te klocki wcale nie hamują, a przy tym strasznie pylą.

Teraz mam już kupione klocki EBC red stuff.

Wnioski wyciągnij sobie sam :)

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 09 wrz 2014, 14:47

:shock: Rzeczywiście EBC są 4x więcej warte niż textary/ferodo?
Ja brudzenie felg mam w d. hamulce mają hamować. Strraszną kupę forsy kosztują te EBC... <uoee>
Ostatnio zmieniony 24 lis 2014, 11:39 przez mwx, łącznie zmieniany 1 raz.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 12 wrz 2014, 20:16

Klockow jurid nie polecam. Mialem to kiedys na a4 na tarczach ate i sie jezdzic nie dalo. Piszczaly tak ze po 5kkm wylecialy.

Panowie jak to zas bylo. W polifcie jest alu zwrotnica? Chodzi o dobranie jarzma na 312

snoopi21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie

Post autor: snoopi21 » 18 wrz 2014, 23:52

Witam. Nabyłem zestaw hebli z a8 d2 (jarzma, zaciski, tarcze 280mm). Mam pytanie: wysokość standardowej tarczy 255 mm to 54 mm a dla tarcz czy to 269 mm, czy to 280mm wynosi 46 mm. Aby mi to pasowało musiałbym odsunąć jarzmo od piasty o 8mm. Czy jest to do zrobienia i czy jest to bezpieczne. Kolega Irekk odsunął jarzmo o 1 mm i wszystko mu grało. Niech ktoś coś poradzi :( Pozdrawiam Bogdan

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 19 wrz 2014, 00:14

Ty chcesz zmienić offset, czy odsunąć zacisk od piasty żeby wsadzić tarczę o większej średnicy?

snoopi21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie

Post autor: snoopi21 » 19 wrz 2014, 00:43

zmienić ofsset bo teraz brakuje mi 8 mm, taka jest różnica pomiędzy tarczami 255 i 280mm. Zastanawiam się jak to Irekk zmontował. Niby przy zestawie z a8 d2 fl powinno być 1 mm różnicy, ja mam cąły set do tyłu z a8 d2 fl z 2002 roku.

Irekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Irekk » 21 wrz 2014, 20:13

snoopi21 pisze:Witam. Nabyłem zestaw hebli z a8 d2 (jarzma, zaciski, tarcze 280mm). Mam pytanie: wysokość standardowej tarczy 255 mm to 54 mm a dla tarcz czy to 269 mm, czy to 280mm wynosi 46 mm. Aby mi to pasowało musiałbym odsunąć jarzmo od piasty o 8mm. Czy jest to do zrobienia i czy jest to bezpieczne. Kolega Irekk odsunął jarzmo o 1 mm i wszystko mu grało. Niech ktoś coś poradzi :( Pozdrawiam Bogdan
Dokładnie taki zestaw mam założony. Tylko ,że seryjne tarcze miałem 255 o wysokości 48mm, np. http://www.hamulcesklep.pl/o/100.3323.20

Obrazek

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 07 lis 2014, 23:38

Chlopaki ja wszystko rozumiem ale czy ktos mawiecej do powiedzenia o osce?

Chce zalozyc do poliftu (seria 288) 345 - z czego podejdzie P&P? B6/B7/C6?
Co naj wiekszego wejdzie do tylu?

Irekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Irekk » 08 lis 2014, 10:23

viewtopic.php?t=70521

Tu masz temat co możesz założyć na tył.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 10 lis 2014, 19:48

Irekk pisze:viewtopic.php?t=70521

Tu masz temat co możesz założyć na tył.
Dziekowac!!

Ajakz tym przodem? Ktos potwierdzi?

Irekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Irekk » 11 lis 2014, 17:16

Możesz założyć cały set z S6C5 lub A6C5 2.7T. W skład którego wchodzą : zwrotnica, zacisk, tarcze 321mm. Nie mam pewności czy po wymianie zwrotnic nie trzeba także wahaczy dolnych wymienić. Lub zwrotnice wyżej wymienione a zacisk brembo 17z z Tuareg , Q7 , Cayenne pod tarcze 330mm. i felgi 17 cali. Kolejna opcja to brembo 18z pod tarcze 345 ale wtedy nie założysz felg 17 cali.

Moim zdaniem najlepsza opcja to brembo 17z 6-tłoczkowy i tarcze 330mm pod felgi 17 cali.

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 24 lis 2014, 01:14

Oofol
http://olx.pl/oferta/jarzma-312-mm-a3-8 ... 4Gxs3.html
to wystarczy aby zamontować 312ki w polifcie z aluminiową zwrotnicą.Rozstaw śrub mocujących do zwrotnicy aluminiowej 146 mm,żeliwna 94mm.Idealnie pasują jarzma od a4 b6 312mm.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 24 lis 2014, 07:41

RaKo, _link
Warsztat, naprawy Audi A6.

fan_quattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 12 mar 2012, 10:09
Lokalizacja: Puławy

Zmiana hebli w C5 2001 z Q i LPG

Post autor: fan_quattro » 11 gru 2014, 21:03

Witam- podłącze się do dyskusji z pytaniem:
Zanabyłem za grosze kompletne tylne sanki+wahacze+piasty+półosie z S6 C5 (niestety bez hebli). Sanki i zwrotnice Alu. Zamierzam to wszystko odnowić (nowe tulejki itp.) i założyć do siebie. Przy okazji chcę zmienić hamulce na mocniejsze. Tył pewnie pójdzie 269 z S6 bo będzie najłatwiej z racji piast S6 (chyba że tarcza 288 podejdzie P&P do reszty z S6). A co z przodem- pewnie najłatwiej kupić zaciski 320 z S6? Czy muszę zmieniać zwrotnice i piasty z przodu? Z S6 C5 podejdą? No i czy na pewno zmieszczę to w felgi 16 bo takie mam i muszą zostać? Dzięki

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 11 gru 2014, 22:40

16 wejdą, ale nie wszystkie:
viewtopic.php?t=70245

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja