
[A6 C5] poprawienie dźwięku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
dawid, nikogo nie namawiałem na zmianę średnicy, pisałem o sobie że tak bym zrobił. też nie jestem za wstawianiem stożka za 5 dych. temat ciekawy, mówić o takich różnych przeróbkach, czy to sensownych i bez druciarstwa czy też przeciwnie to tak jak by wsadzić kij w mrowisko
, ale kolego dzięki za poradę jak i opinie. Z końcowym tłumikiem coś można porobić? ja mam końcówkę wygiętą do dołu i nie mam wycięcia w zderzaku więc raczej odpada wspawania jakiejś fajnej prostej końcówki ( są takowe i cena takich bardziej profesjonalnych też raczej nie jest mała), która poprawiła by wygląd i przy okazji dźwięk. albo odwrotnie bo temat o poprawieniu dźwięku a nie wyglądu 


Witam
Dobry temat.
Mam c5 z silnikiem 2.8 i też zastanawiałem się nad tym jak by tu troszkę "ożywić " dźwięk. Kilka podpowiedzi tutaj znalazłem.Niestety nie mam możliwości ani też chęci bawić się w przeróbkę układu wydechowego.Czy można gdzieś kupić gotowy zestaw?
Możecie coś polecić? Na allegro widziałem końcowe tłumiki od rs6 c5 za 1800zł.
Czy to ma jakikolwiek sens...?
Dobry temat.
Mam c5 z silnikiem 2.8 i też zastanawiałem się nad tym jak by tu troszkę "ożywić " dźwięk. Kilka podpowiedzi tutaj znalazłem.Niestety nie mam możliwości ani też chęci bawić się w przeróbkę układu wydechowego.Czy można gdzieś kupić gotowy zestaw?
Możecie coś polecić? Na allegro widziałem końcowe tłumiki od rs6 c5 za 1800zł.
Czy to ma jakikolwiek sens...?

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
radą na to jest zderzak z polifta.też będe u siebie taki zakładał wraz z ładną podwójną końcówką.krzysiek-lex pisze: ja mam końcówkę wygiętą do dołu i nie mam wycięcia w zderzaku więc raczej odpada wspawania jakiejś fajnej prostej końcówki
wojo pisze:Na allegro widziałem końcowe tłumiki od rs6 c5 za 1800zł
za nie wiele większe pieniądze uspawasz cały wydech z kwasówki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
dawid dobre lekarstwo (zmiana zderzaka) ale do tanich się nie zalicza, z drugiej strony ładny tyłeczek jest tego wart
środkowy sportowy? nie lepiej by było środkowy wywalić i zmienić końcowy o większym przelocie? dźwięk powinien się zmienić bez skutków ubocznych, chyba...
wcześniej była mowa o nawiercaniu puchy od filtra ale ja u siebie odpiąłem i podniosłem górną część razem z wkładem i nie zauważyłem żadnej różnicy, ciekawe czemu

środkowy sportowy? nie lepiej by było środkowy wywalić i zmienić końcowy o większym przelocie? dźwięk powinien się zmienić bez skutków ubocznych, chyba...
wcześniej była mowa o nawiercaniu puchy od filtra ale ja u siebie odpiąłem i podniosłem górną część razem z wkładem i nie zauważyłem żadnej różnicy, ciekawe czemu

- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
a czy w 1.8T Q coś idzie poprawić dźwięka na bardziej jak z rs-a lub w12? czy touarega 5litrowego... ostatni taki touareg troche jak by przyspieszał salonem nie za szybko ale jednak żwawo po dogonieniu w12 na klapie a dźwięk marzenie. chcodzi mi o sam wydech tzn na wieksze srednice nie bede zmienial ale jak by teoretycznie prfzełożyć cały z tego co fajnie brzmi to miał by tle wiatru zeby dzwiek byl taki jak w ryginalnym aucie?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
najszybsze i najbardziej skuteczne i najlepiej odzwierciedlajace dzwiek jakiego pragniesz to zakup jednego z samochodu o ktorych wspominaszzarzyk pisze:a czy w 1.8T Q coś idzie poprawić dźwięka na bardziej jak z rs-a lub w12? czy touarega 5litrowego... ostatni taki touareg troche jak by przyspieszał salonem nie za szybko ale jednak żwawo po dogonieniu w12 na klapie a dźwięk marzenie. chcodzi mi o sam wydech tzn na wieksze srednice nie bede zmienial ale jak by teoretycznie prfzełożyć cały z tego co fajnie brzmi to miał by tle wiatru zeby dzwiek byl taki jak w ryginalnym aucie?
...mozesz tez zainwestowac w porzadne naglosnienie i dzwiek odtwarzac np. z ipod'a....
nie wyobrazam sobie jak z rzedowej 4 cylindrowki wydobyc rasowy dzwiek v8/v10/v12 czy tez w12.
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
czytalem rozmowe i nie mialem na mysli zadnej prowokacji. poprostu zapytalem czy idzie wydobyc jakis fajny dzwiek z r4 cos ala jakas porządna Vka. no nic cos pomysle a narazie przepraszam za pytanie.metyoo pisze:zarzyk, jakaś prowokacja?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
no dobra...
szkoda myslalem ze jak hondy 1.3 zakladaja mugeny po 100zł to basuja a nie jada
gdzies na yt widziałem film co prawda kosztowalo to kupe kasy w hondzie VI calkowicie nowy wydech i wyszlo podobnie do V-ki Dzieki za info a co do W12 lub V8 to po C5 bedzie A5 lub A7 ale angol bo tanszy a różnicy nie widać
i nie bedzie to maly silnik bo w spalaniu różnicy aż tak dużej nie ma a gaz
tani 





Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Jeśli liczysz na to, że będzie można rejestrować auta z kierownicą po prawej stronie to nie zdziw się jak wprowadzą ubezpieczenia zaporowe. Jeździłem angolem po polsce i europejczykiem po anglii i uwierz mi żadnej frajdy na krajówce nie ma, więcej stresu, bo po mieście to wsio ryba.
Ale jak już pisałem prędzej domyślam się, że wprowadzą taki stawki, że się odechce rejestracji takiego auta...
Ale jak już pisałem prędzej domyślam się, że wprowadzą taki stawki, że się odechce rejestracji takiego auta...