Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 lut 2013, 11:24

slg pisze:Usunałem wykres , nie sądziłem że będzie wzbudzał tyle jadu i polaczkowosci
No i po co? :(

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 07 lut 2013, 11:27

0x4B25A, jak mozna byc takim ignorantem i napisać ze hamownia maha przekłamuje ? , nie poswiecajac nawet odrobiny czasu na sprawdzeniu ze takich rolek uzywa nawet producent naszych aut. A juz zagladanie wewnatrz programu widzac sam wykres i zgadywania jakie są dawki , nawet nie skomentuje...

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 lut 2013, 11:29

slg, rozumiem Cię Kolego, ale wydaje mi się, że nie ma się co tak bardzo tym przejmować... ważne jest, że Twoje autko dało akurat taki wynik... poza tym, poczekajmy może co blady99 powie i co miał na myśli...

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 07 lut 2013, 11:32

Dobrze niech się wypowie jeśli ma jakieś merytoryczne podstawy ,a nie tylko takie że u niego wyszło mniej , więc tu musi byc hardcore soft i hamownia przekłamuje :)

Z BMK po mniejszym przebiegu niż mój , widziałem już wiele razy ~290km , wystaczy poszperać w sieci.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 07 lut 2013, 11:47

Przeprosiny za moj blad poszly na pw

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 07 lut 2013, 11:57

spoko nie ma sprawy :)

[ Dodano: 2013-02-07, 12:00 ]
poproszę moderatora o pokasowanie tych bzdurnych postów o hardcorowych dawkach i przeklamanich hamowni maha , wrzucę wykres jeszcze raz.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 07 lut 2013, 13:38

Pytanie z innej beczki. Wczoraj jak wiecie byłem umówiony na soft. Jak już dotarłem do tej "firmy" gość otworzył mi garaż i kazał wjechać. Po wjechaniu nie widziałem żadnych rolek itp. Stały tylko ze dwa kompy, jakieś kable, boxy. Ostro typ mówi, że sczyta mi dane czy autko już nie jest po jakimś wirusie. Po chwili mówi, że jest stock i możemy wgrywać. Ja do niego : A gdzie są rolki by pomiary zrobić itp. On mi odpowiada, że oni nie stawiają na rolki auta tylko piszą program pod to co wyczytał ten ich sprzęt z mojego ECU.


Czy wiecie co może się stać jak bym wgrał taki soft? On nawet nie potrafi powiedzieć ile koni by przybyło, bo nie wie w jakim stanie jest kompresja mojego silnika... Firma niby działa 15lat i ludzie niby chwalą ją...

Awatar użytkownika
jacek528
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 363
Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
Imię: Jacek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie - Żary

Post autor: jacek528 » 07 lut 2013, 14:22

Wiele razy ten temat był poruszany.
Ci którzy posiadają hamownie, będą wypowiadać się, że tylko w taki sposób można dobrze dopasować program. Natomiast Ci, którzy jej nie posiadają, będą obstawać przy swoim, że można odpowiednio dopasować wg. odczytów.

Uzasadnione oczywiście jest to, że posiadacze hamowni bronią swego gdyż inwestują znacznie więcej ale również i za swoją usługę adekwatnie inkasują.

Z drugiej strony jednak dobry tuner jest w stanie zrobić dobry program bez hamowni.

Zresztą jest na forum kilku ludzi, którzy mają wiedzę na ten temat znacznie większą niż ja, zatem może poczekaj aż ktoś z doświadczeniem się wypowie. Może "Piotruś" rzuci okiem na ten temat i doda coś od siebie.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 07 lut 2013, 14:56

Dzięki Jacek za Twoją odpowiedź. No poczekam jeszcze na reakcję i wiedze innych na forum. Bo już sam nie wiem co robić. Niby ta firma ->

Kod: Zaznacz cały

www.dmtuning.nl
działa już ponad 15 lat i cała Holandia ma softy u niej

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 08 lut 2013, 17:26

Nie bede sie wypowiadal bo po co... A pisanie ze wyrzucilem wykres bo cos tam to dziecinne. <rotfl> <rotfl>

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 09 lut 2013, 12:00

czyli znowu zabłysnąłeś :) , to może chociaż napisz jakie mam ustawione w programie ćisnienie na listwie i czas wtrysku ? <rotfl>

wykres wrzucam ponownie , nie ma się rzeczywiście co przejmować jednym forumowiczem , który z wykresu widzi wartosci w mapach programu.



Obrazek


Mogę dodać tylko , że wykres jest po kilku pomiarach , więc już się troche zgrzało. Na zimno pewnie byłoby ciut lepiej. Teraz tylko trzeba dbać o tipa , bo ZF by się za głowę złapali jakby zobaczyli prawie 600nm w 6HP19A :)

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 09 lut 2013, 12:54

. Na zimno pewnie byłoby ciut lepiej. Teraz tylko trzeba dbać o tipa , bo ZF by się za głowę złapali jakby zobaczyli prawie 600nm w 6HP19A :)[/quote]

Hehe... Mi mowisz ze nie mam racji a sam piszesz ze ZF by sie zlapal za glowe... To sie zdecyduj w koncu czy masz light soft czy nie

Ssmile
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
Imię: Michał
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ssmile » 09 lut 2013, 13:02

Normalny wynik 280PS to żadne koksowanie. Jeszcze jak kolega piszę że ma nowe pompki dolot itp.

Obrazek

tu jest ostro, z tym że robiony intercooler i wydech. Reszta w serii, ale będzie pewnie więcej jak się kolega zdecyduje ruszyć turbo i wtryski. Wynik bajka po wydechu i colerze

blady99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 19 cze 2009, 08:43
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 09 lut 2013, 16:03

no ale wynik dotyczy ASB a nie BMK.

Ssmile
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
Imię: Michał
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ssmile » 09 lut 2013, 17:11

W BMK wychodziło bez problemu po 280-285PS natomiast ASB pozwalało przechylić 290PS.
Dlatego ten program na 280 to taki normalny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl