No i po co?slg pisze:Usunałem wykres , nie sądziłem że będzie wzbudzał tyle jadu i polaczkowosci
[A6 C6] 3.0 TDI Chiptuning czy warto?
-
0x4B25A
-
0x4B25A
-
Audi A7 Klub
Pytanie z innej beczki. Wczoraj jak wiecie byłem umówiony na soft. Jak już dotarłem do tej "firmy" gość otworzył mi garaż i kazał wjechać. Po wjechaniu nie widziałem żadnych rolek itp. Stały tylko ze dwa kompy, jakieś kable, boxy. Ostro typ mówi, że sczyta mi dane czy autko już nie jest po jakimś wirusie. Po chwili mówi, że jest stock i możemy wgrywać. Ja do niego : A gdzie są rolki by pomiary zrobić itp. On mi odpowiada, że oni nie stawiają na rolki auta tylko piszą program pod to co wyczytał ten ich sprzęt z mojego ECU.
Czy wiecie co może się stać jak bym wgrał taki soft? On nawet nie potrafi powiedzieć ile koni by przybyło, bo nie wie w jakim stanie jest kompresja mojego silnika... Firma niby działa 15lat i ludzie niby chwalą ją...
Czy wiecie co może się stać jak bym wgrał taki soft? On nawet nie potrafi powiedzieć ile koni by przybyło, bo nie wie w jakim stanie jest kompresja mojego silnika... Firma niby działa 15lat i ludzie niby chwalą ją...
- jacek528
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 363
- Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie - Żary
Wiele razy ten temat był poruszany.
Ci którzy posiadają hamownie, będą wypowiadać się, że tylko w taki sposób można dobrze dopasować program. Natomiast Ci, którzy jej nie posiadają, będą obstawać przy swoim, że można odpowiednio dopasować wg. odczytów.
Uzasadnione oczywiście jest to, że posiadacze hamowni bronią swego gdyż inwestują znacznie więcej ale również i za swoją usługę adekwatnie inkasują.
Z drugiej strony jednak dobry tuner jest w stanie zrobić dobry program bez hamowni.
Zresztą jest na forum kilku ludzi, którzy mają wiedzę na ten temat znacznie większą niż ja, zatem może poczekaj aż ktoś z doświadczeniem się wypowie. Może "Piotruś" rzuci okiem na ten temat i doda coś od siebie.
Ci którzy posiadają hamownie, będą wypowiadać się, że tylko w taki sposób można dobrze dopasować program. Natomiast Ci, którzy jej nie posiadają, będą obstawać przy swoim, że można odpowiednio dopasować wg. odczytów.
Uzasadnione oczywiście jest to, że posiadacze hamowni bronią swego gdyż inwestują znacznie więcej ale również i za swoją usługę adekwatnie inkasują.
Z drugiej strony jednak dobry tuner jest w stanie zrobić dobry program bez hamowni.
Zresztą jest na forum kilku ludzi, którzy mają wiedzę na ten temat znacznie większą niż ja, zatem może poczekaj aż ktoś z doświadczeniem się wypowie. Może "Piotruś" rzuci okiem na ten temat i doda coś od siebie.
-
Audi A7 Klub
Dzięki Jacek za Twoją odpowiedź. No poczekam jeszcze na reakcję i wiedze innych na forum. Bo już sam nie wiem co robić. Niby ta firma -> działa już ponad 15 lat i cała Holandia ma softy u niej
Kod: Zaznacz cały
www.dmtuning.nlczyli znowu zabłysnąłeś
, to może chociaż napisz jakie mam ustawione w programie ćisnienie na listwie i czas wtrysku ? 
wykres wrzucam ponownie , nie ma się rzeczywiście co przejmować jednym forumowiczem , który z wykresu widzi wartosci w mapach programu.
![Obrazek]()
Mogę dodać tylko , że wykres jest po kilku pomiarach , więc już się troche zgrzało. Na zimno pewnie byłoby ciut lepiej. Teraz tylko trzeba dbać o tipa , bo ZF by się za głowę złapali jakby zobaczyli prawie 600nm w 6HP19A
wykres wrzucam ponownie , nie ma się rzeczywiście co przejmować jednym forumowiczem , który z wykresu widzi wartosci w mapach programu.

Mogę dodać tylko , że wykres jest po kilku pomiarach , więc już się troche zgrzało. Na zimno pewnie byłoby ciut lepiej. Teraz tylko trzeba dbać o tipa , bo ZF by się za głowę złapali jakby zobaczyli prawie 600nm w 6HP19A










