Pragnę przedstawić moje kolejne Audi A6 C6. Poprzednie sprzedałem ponieważ był plan na C7 jednak jak to w życiu bywa, plany się zmieniły i zakupiłem kolejną C6. W międzyczasie szukałem czegoś innego, jeździłem BMW f11 oraz E61. W moim przypadku wchodziła w grę opcja auta w nadwoziu kombi. Oglądałem się też za Passatem i łosiem xc70 lub v70. Moja ulubiona marka z Japonii czyli Honda niestety oferuje mikroskopijnego Accorda w kombiaku. Auto nabyte z początkiem kwietnia w ciekawym i dość rzadkim kolorze LY7E. Historia sprawdzona, wtryski, turbo, dpf działa jak trzeba, zresztą kupiona od członka rodziny. Kilka rzeczy do poprawy ale nie jest źle

ROK: koniec 2010, I rej. 9 grudzień 2010
MODEL: A6 C6 FL
SILNIK: 3.0 TDI Tiptronic Quattro CDYA
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria z DPF
ELEKTRONIKA: standardowa, Climatronic +, MMI 3G High,
UKŁAD NAPĘDOWY: Quattro
ZAWIESZENIE: była seria, jest S-line
UKŁAD HAMULCOWY: przód i tył seria tarcze oryginał Audi, klocki Ferrodo, hamulce s-line 347mm + 330mm
BODY-KIT: seria, hak seria,
ŚRODEK: fotele czarne w skórze S-line, przód i tył grzane, manualne, poduszki komplet + kanapa tył, dekory srebro mat, sufit jasny, kierownica sportowa 3 ramienna
CAR-AUDIO MMI: ASK MMI 3G HDD, SD, zmieniarka 6CD
KOŁA: 17" zima OEM 225/50 Barum Polaris 3 , lato Audi Pompei 19" opony 255/35/19 Firemax FM601
MOC: 240KM, 500Nm
CO ZROBIŁEM:
- czyszczenie soczewek w Bi-xenonach,
- uruchomiony test wskazówek,
- lap timer i temperatura oleju,
- wymiana dynamiczna oleju w skrzyni biegów,
- wymiana oleju w silniku Motul x clean 5w30
- wymiana łożyska przód prawa strona
- wymiana halogenu lewy od kierowcy, - pękniecie od kamienia,
PLANY: czyli co mnie czeka
- konwersja audio do BOSE - przerobienie tub bose pod wzmacniacz ASK - zrobione
- wymiana soczewek na EVOX R 2.0 - zrobione
- wymiana łożyska przód lewa strona od kierowcy - zrobione
- naprawa otwierania drzwi tył lewy - od wewnątrz nie otwiera - zrobione,
- wymiana oświetlenia na led w środku,
- naprawa wężyka do spryskiwaczy reflektorów- cieknie bo było pęknięcie- zrobione
- wymiana intercoolera od kierowcy- dostał kamieniem i jest dziura- zrobione
- czyszczenie i konserwacja skór- poorboy natural look zrobione
- tylna wycieraczka - brak spryskiwacza, wymiana pióra - zrobione
- myślę o oklejeniu dekorów,
- wymiana kierownicy na s-line po lifcie, obecna jest z przedliftu - zrobione
- chip tuning,
Soczewka przed czyszczeniem
Soczewka po czyszczeniu - wymaga jednak albo wymiany albo metalizowania bo jest już matowa