A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
zawieszenie mam kompletnie nowe, zrobiony program na bezpieczne 280 km i 590 Nm, muszę jeszcze felgi zoptymalizować bo niestety ale ciągle nikt nie potrafi ich dobrze wyważyć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
widzę po zakupie bmw, że już nikt nie chce ze mną gadać i nawet na post reagować :-D
nadal bije się z myślami o nowym 3g+ w Audi. Jednostkę mam, leży czeka tylko osób chętnych do zamontowania i zakodowania brak...
nadal bije się z myślami o nowym 3g+ w Audi. Jednostkę mam, leży czeka tylko osób chętnych do zamontowania i zakodowania brak...
- DaaN
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 wrz 2020, 08:30
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
ja mam odwrotnie, po 10 bmw kupiłem mercedesa a teraz audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
ja tam ciągle słyszałem, że bmw fe bo to się ciągle psuje. Mam od wakacji, pełny serwis ASO ma do 2020 - 14 lat serwisowana w ASO i sprawdza się powiedzenie jak dbasz tak masz, głównie chodzi o to, że auto tym lepsze im bardziej dbał o niej poprzedni właściciel. Cóż powiedzieć więcej :-D
- DaaN
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 wrz 2020, 08:30
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
tak mówią ci co źle trafili albo nie mieli nawet takiego auta ja przez 10 lat miałem raz awarie rozrusznika i tyle
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
Kolejny duży serwis za mną Co zostało przejrzane i zrobione:
Jedno łożysko przód prawy wymagało wymiany, zrobiłem oba - wymienione na FAG, klima przejrzana, odgrzybiona po zimie, serwis filtrowo-olejowy, filtry mann oraz bosch. Sprawdzona turbina, korekty wtrysków, dpf.
Wszystko w najlepszym porządku, auto nie wykazuje błędów, wad, uszkodzeń czy czego kolwiek.
Zrobione tematy:
- łożyska przód FAG 2 szt.,
- świece żarowe 6 szt. oryginał audi
- olej millers premium 5w30 + filtr oleju Mann,
- filtry kabinowe węglowe 2 szt.
- filtr powietrza Bosch,
- wymienione żarówki h11 Osram Cool Blue w światłach przeciwmgłowych,
- dołożone AMI bluetooth ze streamingiem muzyki,
- zakupione dywaniki na lato ori audi,
- wymienione 2 tylne czujniki parkowania, po 10 latach straciły swą moc
- wymienione ramie wycieraczki na oryginał z A4 B8,
- wymieniony silniczek tylnej wycieraczki na oryginał nówkę VALEO,
- nowe wycieraczki OXIMO przód,
- tylne pióro wycieraczki BOSCH
Szykuje się powoli do pomalowania zderzaka przedniego i tylnego bo jeszcze poprzedni właściciel delikatnie puknął w słupek ogrodzeniowy i jest małe uszkodzenie.
Jedno łożysko przód prawy wymagało wymiany, zrobiłem oba - wymienione na FAG, klima przejrzana, odgrzybiona po zimie, serwis filtrowo-olejowy, filtry mann oraz bosch. Sprawdzona turbina, korekty wtrysków, dpf.
Wszystko w najlepszym porządku, auto nie wykazuje błędów, wad, uszkodzeń czy czego kolwiek.
Zrobione tematy:
- łożyska przód FAG 2 szt.,
- świece żarowe 6 szt. oryginał audi
- olej millers premium 5w30 + filtr oleju Mann,
- filtry kabinowe węglowe 2 szt.
- filtr powietrza Bosch,
- wymienione żarówki h11 Osram Cool Blue w światłach przeciwmgłowych,
- dołożone AMI bluetooth ze streamingiem muzyki,
- zakupione dywaniki na lato ori audi,
- wymienione 2 tylne czujniki parkowania, po 10 latach straciły swą moc
- wymienione ramie wycieraczki na oryginał z A4 B8,
- wymieniony silniczek tylnej wycieraczki na oryginał nówkę VALEO,
- nowe wycieraczki OXIMO przód,
- tylne pióro wycieraczki BOSCH
Szykuje się powoli do pomalowania zderzaka przedniego i tylnego bo jeszcze poprzedni właściciel delikatnie puknął w słupek ogrodzeniowy i jest małe uszkodzenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
Znów musiałem ingerować w zawieszenie
Mocno denerwowało mnie bujanie i ociężałość auto - powodem okazało się zastosowanie sprężyn s line z 1BE z amorami - nowymi - sachs 312638, które niestety powodowały, że auto nurkowało przy hamowaniu, nie wybierało dziur tak jak powinno, przechylało na zakrętach, czuć było bardzo mocno masę auta, mimo, że amory były nowe i sprawne. Założyłem Sachs 312639 i teraz amor pracuje w swoim prawidłowym zakresie i wreszcie auto pracuje prawidłowo. Jedzie stabilnie, wybiera nierówności, wrócił komfort, spokój zawieszenia, w zakrętach nie ma efektu łodzi na wodzie, nie ma nurkowania czy wybierania dziur po 2-3 skoki amora więcej
Zmieniłem również przednie tarcze i klocki hamulcowe. W poprzednim roku założony był zestaw trw i tarcze po roku się zwichrowały . Zakupiłem więc zimmermanna i klocki ferodo i póki co od miesiąca spokój, stabilność hamowania i brak wibracji. Brak wibracji również przestał dokuczać podczas normalnej jazdy. Zastosowałem pierścienie z 66.6 na 57.1 ale o szerszym kołnierzu co było mocno podkreślane i wibracje ustąpiły
Mocno denerwowało mnie bujanie i ociężałość auto - powodem okazało się zastosowanie sprężyn s line z 1BE z amorami - nowymi - sachs 312638, które niestety powodowały, że auto nurkowało przy hamowaniu, nie wybierało dziur tak jak powinno, przechylało na zakrętach, czuć było bardzo mocno masę auta, mimo, że amory były nowe i sprawne. Założyłem Sachs 312639 i teraz amor pracuje w swoim prawidłowym zakresie i wreszcie auto pracuje prawidłowo. Jedzie stabilnie, wybiera nierówności, wrócił komfort, spokój zawieszenia, w zakrętach nie ma efektu łodzi na wodzie, nie ma nurkowania czy wybierania dziur po 2-3 skoki amora więcej
Zmieniłem również przednie tarcze i klocki hamulcowe. W poprzednim roku założony był zestaw trw i tarcze po roku się zwichrowały . Zakupiłem więc zimmermanna i klocki ferodo i póki co od miesiąca spokój, stabilność hamowania i brak wibracji. Brak wibracji również przestał dokuczać podczas normalnej jazdy. Zastosowałem pierścienie z 66.6 na 57.1 ale o szerszym kołnierzu co było mocno podkreślane i wibracje ustąpiły
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 418
- Rejestracja: 27 sty 2017, 11:44
- Imię: marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ketrzyn
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
A możesz powiedzieć jakie te szersze pierścienie założyłeś?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
zrobione zostały na zamówienie specjalne - w temacie o wibracjach auta jest wymiar - szerokość 12 mm zdaje się
- Doc
- Administrator
- Posty: 2836
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
Audi to jest Audi a nie jakieś tam pierdółki... Wołga czy kurna Tatra. skubiszek, .
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.