A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
A6 C6 lift 3.0 TDI Quattro CDYA
Cześć
Pragnę przedstawić moje kolejne Audi A6 C6. Poprzednie sprzedałem ponieważ był plan na C7 jednak jak to w życiu bywa, plany się zmieniły i zakupiłem kolejną C6. W międzyczasie szukałem czegoś innego, jeździłem BMW f11 oraz E61. W moim przypadku wchodziła w grę opcja auta w nadwoziu kombi. Oglądałem się też za Passatem i łosiem xc70 lub v70. Moja ulubiona marka z Japonii czyli Honda niestety oferuje mikroskopijnego Accorda w kombiaku. Auto nabyte z początkiem kwietnia w ciekawym i dość rzadkim kolorze LY7E. Historia sprawdzona, wtryski, turbo, dpf działa jak trzeba, zresztą kupiona od członka rodziny. Kilka rzeczy do poprawy ale nie jest źle
ROK: koniec 2010, I rej. 9 grudzień 2010
MODEL: A6 C6 FL
SILNIK: 3.0 TDI Tiptronic Quattro CDYA
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria z DPF
ELEKTRONIKA: standardowa, Climatronic +, MMI 3G High,
UKŁAD NAPĘDOWY: Quattro
ZAWIESZENIE: była seria, jest S-line
UKŁAD HAMULCOWY: przód i tył seria tarcze oryginał Audi, klocki Ferrodo, hamulce s-line 347mm + 330mm
BODY-KIT: seria, hak seria,
ŚRODEK: fotele czarne w skórze S-line, przód i tył grzane, manualne, poduszki komplet + kanapa tył, dekory srebro mat, sufit jasny, kierownica sportowa 3 ramienna
CAR-AUDIO MMI: ASK MMI 3G HDD, SD, zmieniarka 6CD
KOŁA: 17" zima OEM 225/50 Barum Polaris 3 , lato Audi Pompei 19" opony 255/35/19 Firemax FM601
MOC: 240KM, 500Nm
CO ZROBIŁEM:
- czyszczenie soczewek w Bi-xenonach,
- uruchomiony test wskazówek,
- lap timer i temperatura oleju,
- wymiana dynamiczna oleju w skrzyni biegów,
- wymiana oleju w silniku Motul x clean 5w30
- wymiana łożyska przód prawa strona
- wymiana halogenu lewy od kierowcy, - pękniecie od kamienia,
PLANY: czyli co mnie czeka
- konwersja audio do BOSE - przerobienie tub bose pod wzmacniacz ASK - zrobione
- wymiana soczewek na EVOX R 2.0 - zrobione
- wymiana łożyska przód lewa strona od kierowcy - zrobione
- naprawa otwierania drzwi tył lewy - od wewnątrz nie otwiera - zrobione,
- wymiana oświetlenia na led w środku,
- naprawa wężyka do spryskiwaczy reflektorów- cieknie bo było pęknięcie- zrobione
- wymiana intercoolera od kierowcy- dostał kamieniem i jest dziura- zrobione
- czyszczenie i konserwacja skór- poorboy natural look zrobione
- tylna wycieraczka - brak spryskiwacza, wymiana pióra - zrobione
- myślę o oklejeniu dekorów,
- wymiana kierownicy na s-line po lifcie, obecna jest z przedliftu - zrobione
- chip tuning,
Soczewka przed czyszczeniem
Soczewka po czyszczeniu - wymaga jednak albo wymiany albo metalizowania bo jest już matowa
Pragnę przedstawić moje kolejne Audi A6 C6. Poprzednie sprzedałem ponieważ był plan na C7 jednak jak to w życiu bywa, plany się zmieniły i zakupiłem kolejną C6. W międzyczasie szukałem czegoś innego, jeździłem BMW f11 oraz E61. W moim przypadku wchodziła w grę opcja auta w nadwoziu kombi. Oglądałem się też za Passatem i łosiem xc70 lub v70. Moja ulubiona marka z Japonii czyli Honda niestety oferuje mikroskopijnego Accorda w kombiaku. Auto nabyte z początkiem kwietnia w ciekawym i dość rzadkim kolorze LY7E. Historia sprawdzona, wtryski, turbo, dpf działa jak trzeba, zresztą kupiona od członka rodziny. Kilka rzeczy do poprawy ale nie jest źle
ROK: koniec 2010, I rej. 9 grudzień 2010
MODEL: A6 C6 FL
SILNIK: 3.0 TDI Tiptronic Quattro CDYA
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria z DPF
ELEKTRONIKA: standardowa, Climatronic +, MMI 3G High,
UKŁAD NAPĘDOWY: Quattro
ZAWIESZENIE: była seria, jest S-line
UKŁAD HAMULCOWY: przód i tył seria tarcze oryginał Audi, klocki Ferrodo, hamulce s-line 347mm + 330mm
BODY-KIT: seria, hak seria,
ŚRODEK: fotele czarne w skórze S-line, przód i tył grzane, manualne, poduszki komplet + kanapa tył, dekory srebro mat, sufit jasny, kierownica sportowa 3 ramienna
CAR-AUDIO MMI: ASK MMI 3G HDD, SD, zmieniarka 6CD
KOŁA: 17" zima OEM 225/50 Barum Polaris 3 , lato Audi Pompei 19" opony 255/35/19 Firemax FM601
MOC: 240KM, 500Nm
CO ZROBIŁEM:
- czyszczenie soczewek w Bi-xenonach,
- uruchomiony test wskazówek,
- lap timer i temperatura oleju,
- wymiana dynamiczna oleju w skrzyni biegów,
- wymiana oleju w silniku Motul x clean 5w30
- wymiana łożyska przód prawa strona
- wymiana halogenu lewy od kierowcy, - pękniecie od kamienia,
PLANY: czyli co mnie czeka
- konwersja audio do BOSE - przerobienie tub bose pod wzmacniacz ASK - zrobione
- wymiana soczewek na EVOX R 2.0 - zrobione
- wymiana łożyska przód lewa strona od kierowcy - zrobione
- naprawa otwierania drzwi tył lewy - od wewnątrz nie otwiera - zrobione,
- wymiana oświetlenia na led w środku,
- naprawa wężyka do spryskiwaczy reflektorów- cieknie bo było pęknięcie- zrobione
- wymiana intercoolera od kierowcy- dostał kamieniem i jest dziura- zrobione
- czyszczenie i konserwacja skór- poorboy natural look zrobione
- tylna wycieraczka - brak spryskiwacza, wymiana pióra - zrobione
- myślę o oklejeniu dekorów,
- wymiana kierownicy na s-line po lifcie, obecna jest z przedliftu - zrobione
- chip tuning,
Soczewka przed czyszczeniem
Soczewka po czyszczeniu - wymaga jednak albo wymiany albo metalizowania bo jest już matowa
Ostatnio zmieniony 27 mar 2020, 10:00 przez skubiszek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
Taka mała zmiana na 3" soczewki evox r 2.0
Palniki to Osram night Breaker Laser
Fajne odcięcie i szerokie świecenie na nowych soczewkach
wpadła też fajniejsza kierownica z audi a5 - wieniec jest mniejszy i fajniej się autem kieruje
Ogólnie ostatnio mieliśmy trochę kosztów :ckm: :ckm:
Najpierw pojawiło się pylenie po lewej stronie od kierowcy, cały lakier był w brunatnym pyle i myślałem, że zacisk "stanął" ale nie ...
Okazało się, że jeden klocek miał jakąś wadę produkcyjną, zrezał całą tarczę. Dodam tylko, że tarcze były nówki Zimmermanna a klocki Ferodo, które przejechały ok 7 tys. - efekt jak poniżej..
Klocek -zewnętrzny vs wewnętrzny
zjechana tarcza
Skoro wymieniamy to też na coś porządnego, przednie tarcze TRW + klocki TRW
Chciałem również wymienić tarcze tył więc skoro auto trafiło już na warsztat, kupiłem też tarcze i klocki na tył. Tu poleciał zestaw tarcze Delphi i klocki TRW
Chciałem w sumie kupić wszystko ATE ale niestety po 1 nie był dostępny na miejscu a po 2 koszt o 400 zł większy niż trw. Może i bym poczekał ale stety/niestety na drugi dzień leciałem na Zakopane więc nie było opcji innej
Zerwało się koło pasowe, spadł pasek, brak ładowania, brak chłodzenia, brak wspomagania. Temat znany na forach Audi, taka wada fabryczna, niestety nie był objawów - tak mi się zdawało. Po wymienianie silnik chodzi o wiele aksamitniej z przodu i nie ma dziwnej wibracji przy ok. 1tys obr.
Na szczęście silnik nie oberwał, przy okazji rozebrania całego pasa przedniego wymieniłem:
- koło pasowe CORTECO,
- pompa wody INA,
- paski CONTI,
- rolki,
- napinacze,
- balansery,
- termostat,
- intercooler- mój był dziurawy od kamienia,
- chłodnica klimatyzacji - za dużo dziur mimo szczelności kupiłem nówkę oryginał,
- skraplacz,
- wymienione oleje, filtr wszystkie filtry,
- wymieniony płyn chłodnicy,
- wymieniony płyn do wspomagania,
- wiadomo nabita klima, odgrzybiona,
Cóż mogę powiedzieć, silnik nie ma ani jednego wycieku, rozrząd jest cichutki, po podłączeniu kompa wtryski mają bardzo dobre korekty, turbo pompuje jak nowe, błędów nie ma prócz błędów 2 świec żarowych ale to też już mam ogarnięte- nowe świeże 6 szt oryginał Audi, klapy kolektora działają poprawnie, dpf ma 0.3g sadzy i nie wykazuje cech zużycia.
Zdecydowałem jednak po ostatnim sezonie, że przechodzę z felg 19 na 18. Najpierw miałem problem z 4 nowymi oponami - wszystkie jajo, później kupiłem 4 używane dunlopy i też były lekkie wibracje bo miałem felgi z a6 przedliftowego i trzeba było stosować pierścienie centrujące więc nigdy nie było by idealnie. Na zimowych brak totalnie drżenia na które jestem bardzo wyczulony. Felgi sprzedałem i zakupiłem ori 18.
Wpadły też oponki z auta demo, Dayton Touring 2 245/40/18
Na chwilę obecną Audi prezentuje się tak:
Palniki to Osram night Breaker Laser
Fajne odcięcie i szerokie świecenie na nowych soczewkach
wpadła też fajniejsza kierownica z audi a5 - wieniec jest mniejszy i fajniej się autem kieruje
Ogólnie ostatnio mieliśmy trochę kosztów :ckm: :ckm:
Najpierw pojawiło się pylenie po lewej stronie od kierowcy, cały lakier był w brunatnym pyle i myślałem, że zacisk "stanął" ale nie ...
Okazało się, że jeden klocek miał jakąś wadę produkcyjną, zrezał całą tarczę. Dodam tylko, że tarcze były nówki Zimmermanna a klocki Ferodo, które przejechały ok 7 tys. - efekt jak poniżej..
Klocek -zewnętrzny vs wewnętrzny
zjechana tarcza
Skoro wymieniamy to też na coś porządnego, przednie tarcze TRW + klocki TRW
Chciałem również wymienić tarcze tył więc skoro auto trafiło już na warsztat, kupiłem też tarcze i klocki na tył. Tu poleciał zestaw tarcze Delphi i klocki TRW
Chciałem w sumie kupić wszystko ATE ale niestety po 1 nie był dostępny na miejscu a po 2 koszt o 400 zł większy niż trw. Może i bym poczekał ale stety/niestety na drugi dzień leciałem na Zakopane więc nie było opcji innej
Zerwało się koło pasowe, spadł pasek, brak ładowania, brak chłodzenia, brak wspomagania. Temat znany na forach Audi, taka wada fabryczna, niestety nie był objawów - tak mi się zdawało. Po wymienianie silnik chodzi o wiele aksamitniej z przodu i nie ma dziwnej wibracji przy ok. 1tys obr.
Na szczęście silnik nie oberwał, przy okazji rozebrania całego pasa przedniego wymieniłem:
- koło pasowe CORTECO,
- pompa wody INA,
- paski CONTI,
- rolki,
- napinacze,
- balansery,
- termostat,
- intercooler- mój był dziurawy od kamienia,
- chłodnica klimatyzacji - za dużo dziur mimo szczelności kupiłem nówkę oryginał,
- skraplacz,
- wymienione oleje, filtr wszystkie filtry,
- wymieniony płyn chłodnicy,
- wymieniony płyn do wspomagania,
- wiadomo nabita klima, odgrzybiona,
Cóż mogę powiedzieć, silnik nie ma ani jednego wycieku, rozrząd jest cichutki, po podłączeniu kompa wtryski mają bardzo dobre korekty, turbo pompuje jak nowe, błędów nie ma prócz błędów 2 świec żarowych ale to też już mam ogarnięte- nowe świeże 6 szt oryginał Audi, klapy kolektora działają poprawnie, dpf ma 0.3g sadzy i nie wykazuje cech zużycia.
Zdecydowałem jednak po ostatnim sezonie, że przechodzę z felg 19 na 18. Najpierw miałem problem z 4 nowymi oponami - wszystkie jajo, później kupiłem 4 używane dunlopy i też były lekkie wibracje bo miałem felgi z a6 przedliftowego i trzeba było stosować pierścienie centrujące więc nigdy nie było by idealnie. Na zimowych brak totalnie drżenia na które jestem bardzo wyczulony. Felgi sprzedałem i zakupiłem ori 18.
Wpadły też oponki z auta demo, Dayton Touring 2 245/40/18
Na chwilę obecną Audi prezentuje się tak:
Sporo szczęścia z tym kołem pasowym, u mnie chyba tez musze wymienić auto rok starsze i przebieg tez nie mały a lepiej zapobiegać, wiec myślę ze do wakacji wymienię wraz z osprzętem
jakie koszta cię wyszły ?, masz nr części?
Oraz powoli tez będę myślał nad EVOX R 2.0 od razu bym zrobił kierunki dynamiczne
Fajna sztuka poprzedni właściciel wstawił kiere od przed lifta?
klocki faktycznie mega zajechane dalej niż do samego końca hehe
jakie koszta cię wyszły ?, masz nr części?
Oraz powoli tez będę myślał nad EVOX R 2.0 od razu bym zrobił kierunki dynamiczne
Fajna sztuka poprzedni właściciel wstawił kiere od przed lifta?
klocki faktycznie mega zajechane dalej niż do samego końca hehe
Dłubanina
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
za całość wyszło mi prawie 2500 zł bez groszy ale robiłem już wszystko nr części to pisz do Mat123 on ma to wszystko w którymś temacie
evoxy wymieniałem sam i to w jedno wolne popołudnie więc się nie przymierzałem do kierunków dynamicznych ale od przyszłego tyg pracuje zmianowo więc zabiorę audi na domek w lesie i będę sobie grzebał i myślał co dalej
tak poprzedni właściciel miał kiere w z przedlifta trójramienną ale ja zmieniłem na taką jak być powinna w polifcie. JEszcze muszę zmienić joy od sterowania lusterkami bo też przedliftowy Klocki poszły w 7tys, musiało być coś nie tak z nimi a właściwie zjednym z nich bo to nie możliwe żeby tak się zadziało
evoxy wymieniałem sam i to w jedno wolne popołudnie więc się nie przymierzałem do kierunków dynamicznych ale od przyszłego tyg pracuje zmianowo więc zabiorę audi na domek w lesie i będę sobie grzebał i myślał co dalej
tak poprzedni właściciel miał kiere w z przedlifta trójramienną ale ja zmieniłem na taką jak być powinna w polifcie. JEszcze muszę zmienić joy od sterowania lusterkami bo też przedliftowy Klocki poszły w 7tys, musiało być coś nie tak z nimi a właściwie zjednym z nich bo to nie możliwe żeby tak się zadziało
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
taką informacje dostałem od mechanika. Było wszystko rozebrane to wymienił.
W zeszłym tygodniu kompleksowy serwis olejowy. Dodatkowo z racji pracy zmianowej miałem sporo czasu na zajęcie się audisią. Wnętrze zostało kompleksowo wyczyszczone. Dokładne odkurzanie, pranie tapicerki w miejscu nóg, skóry dokładnie czyszczone gliptone + konserwacja skór poor's boy natural look. Deska również dokładnie wyczyszczona i ładnie odświeżona poor's boyem- bardzo fajnie pracuje mi się tym preparatem.
Myślę też mocno o kompletnym wnętrzu z S6, fotele z pamięcią.
Obecnie auto szykuje się do kolejnego poważnego serwisu.
Oczywiście na trzepakach nie ma luzów, wszystko chodzi idealnie jednak denerwują mnie delikatne głuche postukiwania z przodu. Co prawda na kierownicy nie czuje luzów ale wiadomo w tym zawieszeniu to ciężki temat.
Kompletuje powoli zestaw na wymianę. Żeby nie bawić się półśrodki wymieniał będę kompletne przednie zawieszenie :
- wahacze wszystkie - zestaw meyle hd już na półce czeka
- łączniki stabilizatora,
- końcówki drążków,
- amortyzatory Sachs,
- poduszki amortyzatorów,
- tuleje sanek szt 4 na cały przód,
- gumy stabilizatora,
Generalnie chce wymienić cały przód kompleksowo.
Chcę też zmienić tylne amory + też poduszki
Auto nadal sprawuje się świetnie ale kusi mnie ciągle Q7. Na razie chce to porobić wszystko. Jeśli nie będę sprzedawał to będę chciał odświeżyć przedni zderzak - ma kilka odprysków bo ktoś nieudolnie go pomalował i farba odpryskuje a kilka dni przed moim zakupem auta poprzedni właściciel miał delikatną szkodę parkingową i trzeba też zderzak przemalować.
W zeszłym tygodniu kompleksowy serwis olejowy. Dodatkowo z racji pracy zmianowej miałem sporo czasu na zajęcie się audisią. Wnętrze zostało kompleksowo wyczyszczone. Dokładne odkurzanie, pranie tapicerki w miejscu nóg, skóry dokładnie czyszczone gliptone + konserwacja skór poor's boy natural look. Deska również dokładnie wyczyszczona i ładnie odświeżona poor's boyem- bardzo fajnie pracuje mi się tym preparatem.
Myślę też mocno o kompletnym wnętrzu z S6, fotele z pamięcią.
Obecnie auto szykuje się do kolejnego poważnego serwisu.
Oczywiście na trzepakach nie ma luzów, wszystko chodzi idealnie jednak denerwują mnie delikatne głuche postukiwania z przodu. Co prawda na kierownicy nie czuje luzów ale wiadomo w tym zawieszeniu to ciężki temat.
Kompletuje powoli zestaw na wymianę. Żeby nie bawić się półśrodki wymieniał będę kompletne przednie zawieszenie :
- wahacze wszystkie - zestaw meyle hd już na półce czeka
- łączniki stabilizatora,
- końcówki drążków,
- amortyzatory Sachs,
- poduszki amortyzatorów,
- tuleje sanek szt 4 na cały przód,
- gumy stabilizatora,
Generalnie chce wymienić cały przód kompleksowo.
Chcę też zmienić tylne amory + też poduszki
Auto nadal sprawuje się świetnie ale kusi mnie ciągle Q7. Na razie chce to porobić wszystko. Jeśli nie będę sprzedawał to będę chciał odświeżyć przedni zderzak - ma kilka odprysków bo ktoś nieudolnie go pomalował i farba odpryskuje a kilka dni przed moim zakupem auta poprzedni właściciel miał delikatną szkodę parkingową i trzeba też zderzak przemalować.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
- Imię: Przemo
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecinek
Nie ma co się bawić pół na pół
[ Dodano: 2020-05-07, 15:23 ]
mapy upgrade, lecimy z tematem, który od poprzedniej A6 drażnił mnie niesamowicie.
Brakowało mi bardzo od zawsze streamingu po BT muzyki, czy podłączenia innego źródła dźwięku niż CD. Sprawę polepszył zakup A6 po lifcie, są karty SD, CD z mp3 ale nadal brak przesyłania muzy np ze spotify czy tidala czy chociażbym youtube z telefonu a dźwięk głośników. Ok wiadomo można było kupić AMI ale ceny często były kosmiczne więc zacząłem kminić co zrobić aby to miało jakiś sens no i wpadłem na temat kolegi "esarie".
Po kilku wiadomościach doszedłem do wniosku, że up grade do MMI 3G+ będzie dla mnie dobrym wyborem. Wybrałem więc jednostkę z A8 D4, która ma juz 3g+ ale należy ją przystosować do naszego auta.Przez neta w obecnych czasach domniemanej pandemii dogadałem temat wgrania softu najnowszego możliwego z q7, nowych map, zdjecia CP i zakodowania wszystkiego do auta bez wychodzenia z domu (nadania paczki nie liczę).
Zakup jednostki z Q7 graniczy z cudem a jeśli się już uda co kwoty są niemiłosierne, zakup jednostki z A8 też do tanich nie należy ale udało mi się ugrać fajny temat za nie duże pieniądze. Jednostkę wysyłam w poniedziałek wraz z moją do fachmana, on wszystko ładnie zakoduje, wgra i myślę, że max w czwartek będę miał wszystko u siebie. Fajnie zgra się to z moim remontem zawieszenia bo i tak auto będzie stało u mechanika więc powiedzmy dwie pieczenie na jednym ogniu
[ Dodano: 2020-05-08, 22:32 ]
no i zmiana planów, nie będzie wysyłki bo zrobią mi to chłopaki na miejscu no i w przyszłym tygodniu Chip wjedzie również
[ Dodano: 2020-05-07, 15:23 ]
mapy upgrade, lecimy z tematem, który od poprzedniej A6 drażnił mnie niesamowicie.
Brakowało mi bardzo od zawsze streamingu po BT muzyki, czy podłączenia innego źródła dźwięku niż CD. Sprawę polepszył zakup A6 po lifcie, są karty SD, CD z mp3 ale nadal brak przesyłania muzy np ze spotify czy tidala czy chociażbym youtube z telefonu a dźwięk głośników. Ok wiadomo można było kupić AMI ale ceny często były kosmiczne więc zacząłem kminić co zrobić aby to miało jakiś sens no i wpadłem na temat kolegi "esarie".
Po kilku wiadomościach doszedłem do wniosku, że up grade do MMI 3G+ będzie dla mnie dobrym wyborem. Wybrałem więc jednostkę z A8 D4, która ma juz 3g+ ale należy ją przystosować do naszego auta.Przez neta w obecnych czasach domniemanej pandemii dogadałem temat wgrania softu najnowszego możliwego z q7, nowych map, zdjecia CP i zakodowania wszystkiego do auta bez wychodzenia z domu (nadania paczki nie liczę).
Zakup jednostki z Q7 graniczy z cudem a jeśli się już uda co kwoty są niemiłosierne, zakup jednostki z A8 też do tanich nie należy ale udało mi się ugrać fajny temat za nie duże pieniądze. Jednostkę wysyłam w poniedziałek wraz z moją do fachmana, on wszystko ładnie zakoduje, wgra i myślę, że max w czwartek będę miał wszystko u siebie. Fajnie zgra się to z moim remontem zawieszenia bo i tak auto będzie stało u mechanika więc powiedzmy dwie pieczenie na jednym ogniu
[ Dodano: 2020-05-08, 22:32 ]
no i zmiana planów, nie będzie wysyłki bo zrobią mi to chłopaki na miejscu no i w przyszłym tygodniu Chip wjedzie również
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga