[ACK 2.8 193 KM] nie odpala na zimnym silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
Michał skoro jak widzę nie chcesz zmierzyć ciśnienia paliwa zrób sobie jeszcze jeden prosty test: przed porannym uruchomieniem przekręć z 5 razy kluczykiem na zapłon aby dopompować paliwa do układu.
Koledzy jak dziś właśnie tak zrobiłem z 5 może nawet z 7 razy przekręciłem kluczyk w pozycję zapłon bez próby kręcenia, słyszałem jak pompa dobija ciśnienia pierwsze 3 przekręcenia było słychać jakby powietrze szło z paliwem.
Po tym nabiciu paliwa auto zapaliło za 1 razem po 3 sekundach kręcenia i wskoczyło na normalne obroty co chyba jak myślę jest kolejnym argumentem informującym, że pompa dokonała żywota...
Koledzy jak dziś właśnie tak zrobiłem z 5 może nawet z 7 razy przekręciłem kluczyk w pozycję zapłon bez próby kręcenia, słyszałem jak pompa dobija ciśnienia pierwsze 3 przekręcenia było słychać jakby powietrze szło z paliwem.
Po tym nabiciu paliwa auto zapaliło za 1 razem po 3 sekundach kręcenia i wskoczyło na normalne obroty co chyba jak myślę jest kolejnym argumentem informującym, że pompa dokonała żywota...
Dziś znalazłem chyba przyczynę mojego problemu
Odpiąłem wtyczkę od czujnika temp.
Auto odżyło pracuje do linijki żadnych wahań falowań i pyrchania
Silnik teraz ciągnie jak głupi jedzie teraz jak powinien. Jeżeli jutro rano auto odpali to mamy strzał w 10 w takim razie po pracy jadę po czujnik i robimy wymianę
Jakiej firmy czujnik polecacie ? bo mój wytrzymał miesiąc


Odpiąłem wtyczkę od czujnika temp.
Auto odżyło pracuje do linijki żadnych wahań falowań i pyrchania

Silnik teraz ciągnie jak głupi jedzie teraz jak powinien. Jeżeli jutro rano auto odpali to mamy strzał w 10 w takim razie po pracy jadę po czujnik i robimy wymianę

Jakiej firmy czujnik polecacie ? bo mój wytrzymał miesiąc


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
Szkoda Michał,że nie sprawdziłeś wskazań czujnika na komputerze pod vagiem lub polskim vagiem. Dało by to pewien pogląd co do wiarygodności danych na kompie, albo może te dane znajdują się w innych blokach:)
Jeśli odepniemy czujnik, komputer samochodu podstawia wartość zastępczą ale jaką? -40?
Ja dziś ponownie sprawdziłem z kilkukrotnym przekręceniem kluczyka: auto odpaliło po 3 sekundach kręcenia i od razu złapało właściwe obroty czyli u mnie chyba pompa.
Chciałem odpiąć ten czujnik na próbę ale nie jestem w stanie tej wtyczki chwycić jednocześnie z obu stron aby zwolnić blokadę. Niestety nie bardzo mogę zdjąć górną osłonę bo są na niej wtryski od gazu pomontowane, masa rozpinania. A znowu aby chwycić kostkę przeszkadza mi jakaś metalowa rurka która jest obok niej.
Napisz koniecznie jak zachowuje się auto po wymianie czujnika jak go już zmienisz
Jeśli odepniemy czujnik, komputer samochodu podstawia wartość zastępczą ale jaką? -40?
Ja dziś ponownie sprawdziłem z kilkukrotnym przekręceniem kluczyka: auto odpaliło po 3 sekundach kręcenia i od razu złapało właściwe obroty czyli u mnie chyba pompa.
Chciałem odpiąć ten czujnik na próbę ale nie jestem w stanie tej wtyczki chwycić jednocześnie z obu stron aby zwolnić blokadę. Niestety nie bardzo mogę zdjąć górną osłonę bo są na niej wtryski od gazu pomontowane, masa rozpinania. A znowu aby chwycić kostkę przeszkadza mi jakaś metalowa rurka która jest obok niej.
Napisz koniecznie jak zachowuje się auto po wymianie czujnika jak go już zmienisz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
Auto Odpala z wypiętą wtyczka zimne czy ciepłe 
Dziś założyłem nowy czujnik febi auto pracuje elegancko zobaczymy jutro rano czy odpali i jak
Jutro napisze co i jak
[ Dodano: 2018-10-06, 08:09 ]
Dziś auto nie odpalilo
Ale jest poprawa wcześniej było takie suche kręcenie a teraz auto jest zapalone na rozruszniku gdy puszczę kluczyk to zgaśnie
W aucie znajduje się 1/3 baku
zapalilem na gazie pochodziło z 10min temp cieczy 75 stopni lecz gdy przelacze na benzynę tylko buuu buuu i gaśnie nie chce odpalić na benzynie
po zalaniu za 100zl paliwa elegancko zapala...

Dziś założyłem nowy czujnik febi auto pracuje elegancko zobaczymy jutro rano czy odpali i jak

Jutro napisze co i jak

[ Dodano: 2018-10-06, 08:09 ]
Dziś auto nie odpalilo

Ale jest poprawa wcześniej było takie suche kręcenie a teraz auto jest zapalone na rozruszniku gdy puszczę kluczyk to zgaśnie

W aucie znajduje się 1/3 baku
zapalilem na gazie pochodziło z 10min temp cieczy 75 stopni lecz gdy przelacze na benzynę tylko buuu buuu i gaśnie nie chce odpalić na benzynie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
Michał mam wrażenie ,że u Ciebie w Audi jest jednak problem z ciśnieniem paliwa lub jego niedostarczaniem przez pompę.
Ja zamówiłem nowa pompę VDO i zobaczymy czy u mnie się poprawi po operacji wymiany.
Problemem też są u mnie końcówki przewodów gumowych które dochodzą do pompy.
Wygląda to tak ,że przewody są cienkie plastikowe, w odległości kilku cm przed krućcami pompy założone są na te plastikowe przewody, gumowe grubsze węże (fabryczne rozwiązanie)
Zaciski tych gumowych węży są już skorodowane a same węże gumowe wg mnie niepewne, więc będę musiał dokupić jeszcze nowe kawałki węży gumowych... na razie tylko widać nowe zaciski hi-grip, z pod którym jeden z gumowych wężyków lekko się rozwarstwił
[/img]
Ja zamówiłem nowa pompę VDO i zobaczymy czy u mnie się poprawi po operacji wymiany.
Problemem też są u mnie końcówki przewodów gumowych które dochodzą do pompy.
Wygląda to tak ,że przewody są cienkie plastikowe, w odległości kilku cm przed krućcami pompy założone są na te plastikowe przewody, gumowe grubsze węże (fabryczne rozwiązanie)
Zaciski tych gumowych węży są już skorodowane a same węże gumowe wg mnie niepewne, więc będę musiał dokupić jeszcze nowe kawałki węży gumowych... na razie tylko widać nowe zaciski hi-grip, z pod którym jeden z gumowych wężyków lekko się rozwarstwił
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
I jak znalazłeś źródło problemu?
U siebie zauważyłem że jak wsadzę pistolet do wlewu do końca to muszę delikatnie naciskać bo jak mocniej nacisne to odbija jak by był pełny bak a jest mniej niż pół
[ Dodano: 2018-10-11, 13:01 ]
Dziś przy demontażu pompy paliwa gdy odkrecilem powrotny wąż nic nie poleciało susza
Ale gdy lekko odkrecilem zasilajacy wąż sam zesunął się i leciało paliwo przez około 10 sekund
Zapchany filtr paliwa?
Mam też problem z zatankowaniem paliwa gdy mam pistolet włożony do końca to co chwilę odbija
U siebie zauważyłem że jak wsadzę pistolet do wlewu do końca to muszę delikatnie naciskać bo jak mocniej nacisne to odbija jak by był pełny bak a jest mniej niż pół

[ Dodano: 2018-10-11, 13:01 ]
Dziś przy demontażu pompy paliwa gdy odkrecilem powrotny wąż nic nie poleciało susza
Ale gdy lekko odkrecilem zasilajacy wąż sam zesunął się i leciało paliwo przez około 10 sekund


Zapchany filtr paliwa?
Mam też problem z zatankowaniem paliwa gdy mam pistolet włożony do końca to co chwilę odbija
