[ACK 2.8 193 KM] nie odpala na zimnym silniku
Problem jest tylko na benzynie gdy jest mniej niż pół baku na gazie zapala normalnie🙃
Korek mam.odkrecony i jest to samo
Ciśnienie na listwie mierzylem jak było 3/4 baku
Już nawet jeździłem z zaślepionym zaworem evap podcisnienie zaslepione z korektora a wezyk od oparow puszczony luźno i to samo
[ Dodano: 2018-11-09, 06:49 ]
Dodatkowo ostatnio przedmuchałem całe dwa przewody od baku do listwy zasilanie i powrót są drożne
Silnik nawet jak jest rozgrzany i gdy jest mniej niż pół baku to silnik z ramy by wyrwał a nie chce zaskoczyć😠
Korek mam.odkrecony i jest to samo
Ciśnienie na listwie mierzylem jak było 3/4 baku
Już nawet jeździłem z zaślepionym zaworem evap podcisnienie zaslepione z korektora a wezyk od oparow puszczony luźno i to samo
[ Dodano: 2018-11-09, 06:49 ]
Dodatkowo ostatnio przedmuchałem całe dwa przewody od baku do listwy zasilanie i powrót są drożne

Silnik nawet jak jest rozgrzany i gdy jest mniej niż pół baku to silnik z ramy by wyrwał a nie chce zaskoczyć😠
Kupiłem auto przez pół roku było okej
Właśnie jutro zmierzę ile daje jak jest mniej niż pół baku
Wogole muszę zobaczyć czy jest dostarczane paliwo do listwy jak mam mniej niż pół baku paliwa
Gdy mam mniej niż połowa baku paliwa to pompa jest zanurzona w 1/3 w koszu paliwo jest w drugiej komorze jest tylko pływak z dwoma wężami lecz też jest paliwo

Właśnie jutro zmierzę ile daje jak jest mniej niż pół baku

Wogole muszę zobaczyć czy jest dostarczane paliwo do listwy jak mam mniej niż pół baku paliwa

Gdy mam mniej niż połowa baku paliwa to pompa jest zanurzona w 1/3 w koszu paliwo jest w drugiej komorze jest tylko pływak z dwoma wężami lecz też jest paliwo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 paź 2016, 16:22
- Imię: Damian
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Głuchołazy
problemy z odpalanniem
dzięki za odpowiedź. na pewno to pompa juz niedomaga bo robiłem testy z zakręceniem zbiornika gazu , jeździłem przez kilka dni i nic , bez różnicy. jeszcze tylko sprawdzę ciśnienie i wszystko będzie jasne. Dziękuję wszystkim za pomoc.kolczyk21002100 pisze:najpierw zakręć gaz i zobacz na drugi dzień czy odpala normalnie jeśli nie to pompa paliwa. tez tak miałem najpierw kręcił długo a później juz wcale nie odpalał . pompa kosztowała mnie 120 złoty magneti marreli ważne aby dawała ciśnienie 4 bary pasuje bmw nie trzeba kupować z koszem wystarczy sama pompa

- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
michu2414, dopisz w temacie o jakie konkretnie 2,8 chodzi!
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
Napiszę bo może kogoś to interesuje.
U mnie nic poza tymi czynnościami co pisałem powyżej nie robiłem, dolałem jedynie paliwa, tak że jest tak prawie połowa, dolałem tez z 5 litrów verwy 98 bo podobno ma jakieś dodatki czyszczące wtryski, dlatego 98 bo nie było 95.
Auto zapala za pierwszym razem i w zasadzie zawsze po uruchomieniu daje mu jakieś 40 sekund popracować i na zimnym jadę delikatnie ale mam wrażenie,że jak próbuję mocniej depnąć ro jakby ciut się przydławiało a przy odpuszczeniu gazu jakby ciut mocy dostaje. Ale wiadomo , zimnym jadę przez pierwsze 2 km bardzo delikatnie więc jak narazie cała jazda i odpalanie jest ok, choć rozrusznik musi z 3 sekundy wałem zakręcić zanim silnik zaskoczy ale od razu łapie obroty powyżej 1000obr /min.
U mnie nic poza tymi czynnościami co pisałem powyżej nie robiłem, dolałem jedynie paliwa, tak że jest tak prawie połowa, dolałem tez z 5 litrów verwy 98 bo podobno ma jakieś dodatki czyszczące wtryski, dlatego 98 bo nie było 95.
Auto zapala za pierwszym razem i w zasadzie zawsze po uruchomieniu daje mu jakieś 40 sekund popracować i na zimnym jadę delikatnie ale mam wrażenie,że jak próbuję mocniej depnąć ro jakby ciut się przydławiało a przy odpuszczeniu gazu jakby ciut mocy dostaje. Ale wiadomo , zimnym jadę przez pierwsze 2 km bardzo delikatnie więc jak narazie cała jazda i odpalanie jest ok, choć rozrusznik musi z 3 sekundy wałem zakręcić zanim silnik zaskoczy ale od razu łapie obroty powyżej 1000obr /min.