Ja już po wymianie i filtr znalazłem po prawej stronie (u mnie kierowcy) pod autem mniej więcej w połowie samochodu, trzeba zdemontować osłony zaczynając od przedniej bo kolejno na siebie zachodzą. Ja tylnej osłony nie zdejmowałem tylko wyciągnąłem środkową część osłony nie jest tam bardzo ciasno. Tam jest kilka plastikowych nakrętek(nasadka 10) które po kilkukrotnym przekręceniu sie po prostu luzują i zostają przy osłonce i kilka (chyba ze 3) zatrzaski - wyciągnąłem najpierw rdzeń śrubokrętem a potem podważyłem i wyciąnąłem całe zatrzaski. Sam filtr jest podparty na aluminiowym wsporniku przykręconym na jednej śrubce (nasadka 10). potem przesuwamy opaski od filtra, wyciągamy filtr (odrobine paliwa nam wypłynie ale nie dużo), zakładamy nowy filtr strzałkami do przodu auta, zakładamy opaski no i test. Samo napompowanie filtra paliwem okazało sie śmiesznie proste - zbiornikowa pompa paliwa zaczyna pompować paliwo po otwarciu drzwi kierowcy
[CGLC 2.0 177 KM] Wymiana oleju oraz filtrów
- Łukasz_1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 126
- Rejestracja: 02 sie 2018, 17:19
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Cookstown
na moje oko możesz zastosować byle co zeby tylko docisnąć te przewody paliwowe.
Ja już po wymianie i filtr znalazłem po prawej stronie (u mnie kierowcy) pod autem mniej więcej w połowie samochodu, trzeba zdemontować osłony zaczynając od przedniej bo kolejno na siebie zachodzą. Ja tylnej osłony nie zdejmowałem tylko wyciągnąłem środkową część osłony nie jest tam bardzo ciasno. Tam jest kilka plastikowych nakrętek(nasadka 10) które po kilkukrotnym przekręceniu sie po prostu luzują i zostają przy osłonce i kilka (chyba ze 3) zatrzaski - wyciągnąłem najpierw rdzeń śrubokrętem a potem podważyłem i wyciąnąłem całe zatrzaski. Sam filtr jest podparty na aluminiowym wsporniku przykręconym na jednej śrubce (nasadka 10). potem przesuwamy opaski od filtra, wyciągamy filtr (odrobine paliwa nam wypłynie ale nie dużo), zakładamy nowy filtr strzałkami do przodu auta, zakładamy opaski no i test. Samo napompowanie filtra paliwem okazało sie śmiesznie proste - zbiornikowa pompa paliwa zaczyna pompować paliwo po otwarciu drzwi kierowcy
więc kilka razy kłapnąłem drzwiami potem dla pewności włączyłem zapłon ale pompa po zapłonie była cicho więc jeszcze raz kłapnąłem drzwiami po kilku razach już nie było słychać pracującej pompy po otwarciu drzwi no i auto odpaliło
hehe
Ja już po wymianie i filtr znalazłem po prawej stronie (u mnie kierowcy) pod autem mniej więcej w połowie samochodu, trzeba zdemontować osłony zaczynając od przedniej bo kolejno na siebie zachodzą. Ja tylnej osłony nie zdejmowałem tylko wyciągnąłem środkową część osłony nie jest tam bardzo ciasno. Tam jest kilka plastikowych nakrętek(nasadka 10) które po kilkukrotnym przekręceniu sie po prostu luzują i zostają przy osłonce i kilka (chyba ze 3) zatrzaski - wyciągnąłem najpierw rdzeń śrubokrętem a potem podważyłem i wyciąnąłem całe zatrzaski. Sam filtr jest podparty na aluminiowym wsporniku przykręconym na jednej śrubce (nasadka 10). potem przesuwamy opaski od filtra, wyciągamy filtr (odrobine paliwa nam wypłynie ale nie dużo), zakładamy nowy filtr strzałkami do przodu auta, zakładamy opaski no i test. Samo napompowanie filtra paliwem okazało sie śmiesznie proste - zbiornikowa pompa paliwa zaczyna pompować paliwo po otwarciu drzwi kierowcy
Super dzięki za info
Ja jutro będę się za to zabierał
[ Dodano: 2018-08-04, 15:33 ]
Jestem po wymianie filtra paliwa, zeszło mi trochę ponad godzinę :P U mnie wachlowanie drzwiami nie wzbudzało pompy dlatego podpiąłem się pod komputer i zrobiłem minutowy test pompy i autko odpaliło od strzała. Co do opasek założyłem te co były bo wyglądały jak nowe.
Olej będę wypompowywał wieczorem jak silnik ostygnie.
[ Dodano: 2018-08-04, 15:33 ]
Jestem po wymianie filtra paliwa, zeszło mi trochę ponad godzinę :P U mnie wachlowanie drzwiami nie wzbudzało pompy dlatego podpiąłem się pod komputer i zrobiłem minutowy test pompy i autko odpaliło od strzała. Co do opasek założyłem te co były bo wyglądały jak nowe.
Olej będę wypompowywał wieczorem jak silnik ostygnie.
Zrobiłem wymianę oleju przez odpompowanie go przez otwór serwisowy z góry. Teraz mam rozkminę czy nie wlałem nowego za dużo... tzn. przed wymianą miałem oleju ciut ponad minimum. Odpompowałem trochę ponad 4litry. Zalałem gdzieś 4.5-4.7l. Po delikatnym rozgrzaniu silnika i odczekaniu aż pojawi się pomiar miałem trochę ponad połowę między min/max, ale mam wrażenie że nie był to jeszcze końcowy pomiar. Jeśli przy następnym pomiarze pokaże mi max to czy jest możliwość że za dużo wlałem? Co wtedy robić?
-
arczi0044
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
Podepnij VCDS i sprawdz poziom olejuerweider pisze: Teraz mam rozkminę czy nie wlałem nowego za dużo... tzn. Co wtedy robić?
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
Dzisiaj spróbuje mojego przeskanować zobaczymy czy coś wypluje.
Wydaje mi się że to przez odpowietrzanie filtra przy pomocy "wachlowania" drzwiami czyli pompa się wzbudzała jak przy normalnym uruchomieniu silnika i dlatego rzuciło jednorazowym błędem.
Wieczorem dam znać czy u mnie też to wyskoczyło.
Wydaje mi się że to przez odpowietrzanie filtra przy pomocy "wachlowania" drzwiami czyli pompa się wzbudzała jak przy normalnym uruchomieniu silnika i dlatego rzuciło jednorazowym błędem.
Wieczorem dam znać czy u mnie też to wyskoczyło.










