Ja już po wymianie i filtr znalazłem po prawej stronie (u mnie kierowcy) pod autem mniej więcej w połowie samochodu, trzeba zdemontować osłony zaczynając od przedniej bo kolejno na siebie zachodzą. Ja tylnej osłony nie zdejmowałem tylko wyciągnąłem środkową część osłony nie jest tam bardzo ciasno. Tam jest kilka plastikowych nakrętek(nasadka 10) które po kilkukrotnym przekręceniu sie po prostu luzują i zostają przy osłonce i kilka (chyba ze 3) zatrzaski - wyciągnąłem najpierw rdzeń śrubokrętem a potem podważyłem i wyciąnąłem całe zatrzaski. Sam filtr jest podparty na aluminiowym wsporniku przykręconym na jednej śrubce (nasadka 10). potem przesuwamy opaski od filtra, wyciągamy filtr (odrobine paliwa nam wypłynie ale nie dużo), zakładamy nowy filtr strzałkami do przodu auta, zakładamy opaski no i test. Samo napompowanie filtra paliwem okazało sie śmiesznie proste - zbiornikowa pompa paliwa zaczyna pompować paliwo po otwarciu drzwi kierowcy

