Audi A6 C5 2.8 30V KOMPRESOR - więcej mocy 300+ /doładowanie
OK -miło usłyszeć, że jednak są tacy którzy temat śledzą.
Dzisiaj może skończę ala dyfuzor i pokarzę ''połowę'' splittera z przodu. Będą jeszcze dwie małe ''płetwy'' jak w przedstawionych projektach wcześniej. Z tyłu też coś wymodzę bo tył do przodu będzie lipnie......chociaż na tyle mam wspomniane/zaplanowane skrzydło. Chyba jedyne w avancie oooo. Pomału rzężbię w rzeczywistości to co miałem w głowie zobrazowane - może wyjdzie cywilna ''wyścigówka'' o której zawsze marzyłem.
Trochę ciężkawo to idzie - są i inne obowiązki, poprzedni cały tydzień kleiłem wydech.
Mruczy fajnie, na wolnych i średnich trochę ''cicho'' po przy-gazowaniu owszem ale w konsekwencji przy obciążeniu pewnie będzie OK.
Garb na masce też przyszykowany w którym zmieści się KOMPRESOR.
Kompresora jeszcze nie będzie - ale garb - TAK.
I ostatni'' detal szykowany do kompletu to progi. Bez nich projektowi w mojej wizji czegoś by brakowało. Formy/szablony też przyszykowane. Ale ręce tylko dwie a doba za krótka.......
pozdrower
Jarosław-LT
ps. jeszcze czeka zmiana licznika na S6 ze skalą do 300 - chciałem by przynajmniej tyle było na zegarze - jeśli będzie za ''nowy'' przełożę sam cyferblat. Zrobię zdjęcie nowego tunelu z C7 .
Czekam jeszcze na strzała ze sportową kierownica - na razie ceny zaporowe, moze coś wymyślę samemu. Wzór - miejsza od oryg. , płaska od spodu i wstawki carbon...
Dzisiaj może skończę ala dyfuzor i pokarzę ''połowę'' splittera z przodu. Będą jeszcze dwie małe ''płetwy'' jak w przedstawionych projektach wcześniej. Z tyłu też coś wymodzę bo tył do przodu będzie lipnie......chociaż na tyle mam wspomniane/zaplanowane skrzydło. Chyba jedyne w avancie oooo. Pomału rzężbię w rzeczywistości to co miałem w głowie zobrazowane - może wyjdzie cywilna ''wyścigówka'' o której zawsze marzyłem.
Trochę ciężkawo to idzie - są i inne obowiązki, poprzedni cały tydzień kleiłem wydech.
Mruczy fajnie, na wolnych i średnich trochę ''cicho'' po przy-gazowaniu owszem ale w konsekwencji przy obciążeniu pewnie będzie OK.

Garb na masce też przyszykowany w którym zmieści się KOMPRESOR.
Kompresora jeszcze nie będzie - ale garb - TAK.
I ostatni'' detal szykowany do kompletu to progi. Bez nich projektowi w mojej wizji czegoś by brakowało. Formy/szablony też przyszykowane. Ale ręce tylko dwie a doba za krótka.......
pozdrower
Jarosław-LT

ps. jeszcze czeka zmiana licznika na S6 ze skalą do 300 - chciałem by przynajmniej tyle było na zegarze - jeśli będzie za ''nowy'' przełożę sam cyferblat. Zrobię zdjęcie nowego tunelu z C7 .
Czekam jeszcze na strzała ze sportową kierownica - na razie ceny zaporowe, moze coś wymyślę samemu. Wzór - miejsza od oryg. , płaska od spodu i wstawki carbon...

Jednak widzę po zdjęciach, że nie oddają wyglądu. Najlepsze zdjęcia będą gdy auto będzie w całości.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Gdy przyjdzie jeszcze próg gotowy i połączy nadkola które będą dokończone, auto nabierze
wyglądu jako całość, wtedy pozostanie lakier do zrobienia....
Do końcowego efektu również się przyczyni kratka grila ala RS - plaster miodu który też już jest na poczekalni....
Gdy przyjdzie jeszcze próg gotowy i połączy nadkola które będą dokończone, auto nabierze
wyglądu jako całość, wtedy pozostanie lakier do zrobienia....
Do końcowego efektu również się przyczyni kratka grila ala RS - plaster miodu który też już jest na poczekalni....

Jarek-LT, O kurczę ale fantazja
Jaki to ma ręczny elektryczny ? I większość guzików teraz na panelu jest funkcjonalna, czy nie ? Przyznam, że jak zrobisz coś z tylnymi światłami, to powinno się to ładnie zgrać, bo te oryginalne z C5 sam widzisz, że wyglądają jak z powrotu do przeszłości. Będziesz go oklejał czy lakierował, i ostatnie pytanie, nie jesteś w stanie obniżyć tego pudełka na masce? To ostateczna wersja do zmieszczenia kompresora ?

Jest/będzie elektryczny postojowy, heble czekają od RS4 B7 - 365mm przód i 330mm tył.
Puszka na kompresor na-pewno obniży się - ile - jeszcze nie wiem to wyjdzie w praniu.....
i te nieszczęsne tylne światła. Pozostaną te oryg. tuningowe ALE ALE ALE mam na poczekalni jeszcze światła w klapę ledy od A6 C6 nad którymi zastanawiam sie.
Nie wiem czy po ich zamontowaniu nie zrobi się z tyłu ''choinka'' ...
Nie zmienia to faktu , ze podobają mi się, pasuja pod względem technicznym do zamontowania - dlatego kupiłem je i czekają...
W tej kwestii prosił bym o doradzenie w zarysie całościowym projektu.
Puszka na kompresor na-pewno obniży się - ile - jeszcze nie wiem to wyjdzie w praniu.....
i te nieszczęsne tylne światła. Pozostaną te oryg. tuningowe ALE ALE ALE mam na poczekalni jeszcze światła w klapę ledy od A6 C6 nad którymi zastanawiam sie.
Nie wiem czy po ich zamontowaniu nie zrobi się z tyłu ''choinka'' ...
Nie zmienia to faktu , ze podobają mi się, pasuja pod względem technicznym do zamontowania - dlatego kupiłem je i czekają...
W tej kwestii prosił bym o doradzenie w zarysie całościowym projektu.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 paź 2009, 20:32
- Lokalizacja: orneta
Jarek-LT, fajny projekt
i jakie zdziwienie na przeglądzie będzie jak diagnosta zobaczy.
Mam pytanie odnośnie czy masz zdjęcia montażu kompresora do 2.8 to znaczy kolektory i jak finalnie napęd wyglądał bo chciałbym taki kompresor zamiast turbin do 2.7 założyć bo mi z dołu momentu brakuje przy większych turbinach.
a wydajność ten Eaton od 3.0 tfsi ma ponad 400 ps także spoko
Życzę powodzenia z modami , czekam na info i pozdro.

Mam pytanie odnośnie czy masz zdjęcia montażu kompresora do 2.8 to znaczy kolektory i jak finalnie napęd wyglądał bo chciałbym taki kompresor zamiast turbin do 2.7 założyć bo mi z dołu momentu brakuje przy większych turbinach.
a wydajność ten Eaton od 3.0 tfsi ma ponad 400 ps także spoko
Życzę powodzenia z modami , czekam na info i pozdro.
To co się stało z tym samochodem od strony mechaniki to cudo. Na prawdę chapeau bas
. Wygląd zewnętrzny można nazwać bajką podzieloną na 3 Tomy. Z przodu Tom I: zaczyna się ciekawie - mam C7 w mocnej wersji. Z boku Tom II: wszystko zaczyna się pier...lić. Atmosfera gęstnieje i zaczynają się kłopoty. Z tyłu Tom III: bajka nie ma happy endu. Główny bohater umiera na wrzody odbytu. Jego rodzina pogrąża się w smutku. Matka popełnia samobójstwo, a kobietą jego życia zdrada go z psem
. Rozumiem, że są gusta i guściki, ale skoro pojawił się temat dotyczący tego samochodu, to właściciel liczy się z krytyką
. Mogła to być fajna C5 z brylantem pod maską, a pierwsze co przychodzi mi do głowy gdy na to patrzę, to zdjęcie z Rosji, gdzie Ivan z Dymitrem po flaszce doszli do wniosku, że z W124 zrobią E-class za pomocą młotka, dłuta i kleju do protez.
. Czasem mniej znaczy więcej. .Do ideału wystarczyłoby tak niewiele: po prostu nie przedobrzyć...
Żeby nie było, że tylko krytykuję to samo wykonanie "przeszczepu twarzy" jest na bardzo fajnym poziomie. Blacharz miał dobre ręce i póki nie widać za bardzo boków i tyłu wszystko wygląda bardzo spoko. Sam pomysł natomiast wydaje mi się zupełnie pomylony
.




Żeby nie było, że tylko krytykuję to samo wykonanie "przeszczepu twarzy" jest na bardzo fajnym poziomie. Blacharz miał dobre ręce i póki nie widać za bardzo boków i tyłu wszystko wygląda bardzo spoko. Sam pomysł natomiast wydaje mi się zupełnie pomylony

A podeślij zdjęcie idealnie z boku. Ogólnie przód i środek super, te tyle światła rażą. Ja wiem czemu ci się podoba, bo jak oglądasz codziennie, to się przyzwyczaja człowiek, ale uwierz mi, że będą na ulicy się śmiać z tego tyłu. Druga strona, jak uruchomiłeś światła ? Ja Mam a4 b8 zmieniałem na bixenon, i zmiana na te śiwatła to był nie lada problem do zrobienia, bo co z tego, że wsadzę, jak elektryka i kodowanie to nie lada problem, a tutaj to już sobie nie wyibrażam uruchomienia tego i montowania gdzieś modułów MCE z nowego auta.
Ale ogólnie podziwiam, jak dostarczysz fajne zdjęcia prosto z tyłu, to zrobię ci wizualną przeróbkę na inne światła.
Ale ogólnie podziwiam, jak dostarczysz fajne zdjęcia prosto z tyłu, to zrobię ci wizualną przeróbkę na inne światła.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 gru 2012, 20:14
- Lokalizacja: granica małopolskie/sląskie