Opony samochodowe Audi
części samochodowe
Opony samochodowe Audi 80
Kalkulator OC mfind
opony i alufelgi
Tarcze, hamulce

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Audi A6 C5 2.8 30V KOMPRESOR - więcej mocy 300+ /doładowanie

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6609
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 11 sty 2018, 19:30

przydałoby się jakiś spy foto ;)
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI

patryqpl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 26 paź 2015, 18:39
Lokalizacja: Ptb
Kontakt:

Post autor: patryqpl » 11 sty 2018, 20:01

bendzji pisze:przydałoby się jakiś spy foto ;)
no właśnie jakieś foteczki jak to teraz wygląda, pzdr.
edit.
ło panie masakra, nie da się tego opisać, czekam na efekt końcowy, wykres i jakis filmik jak to jeździ :>
Ostatnio zmieniony 11 sty 2018, 23:30 przez patryqpl, łącznie zmieniany 1 raz.

SZCZooR

Post autor: SZCZooR » 11 sty 2018, 21:22

Dajcie spokój bo się pochoruje.
Też bym chciał kompresor w swoim 2.4.

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 14 sty 2018, 20:22

gratki za projekt <okok> i powodzenia w osiągnięciu celu <okok>

qwerty01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 462
Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok

Post autor: qwerty01 » 18 lut 2018, 16:32

Śmiem wątpić, że udało się wszczepić kompress na film z przyśpieszaniem itp.or do 2,8 V6. Chyba z rok czekamy

Jarek-LT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 08 wrz 2015, 06:51
Lokalizacja: kolberg
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 07 kwie 2018, 22:44

Chciałem założyć osobny temat o swapie V8 - ale moderatorowi nie spodobało sie to i temat wyrzucił do śmietnika. W związku z tym muszę tu kontynuować.

W marcu auto jedzie na strojenie/konwersje sterownika silnika pod manual.
Ten silnik wychodził wyłacznie z automatem.

Jutro wstawię parę nowych zdjęć z wszystkim pod maską, robię już również detale ''aero'' a inspiracje czerpie z dwóch aut. Jeden to AVANT RS6 a z drugiego - RS5 wychwytuję detale z połączeń poszerzeń i przejść w karoserię. RS6 jest inspiracją zestawu ''aero''
Obrazek



Obrazek
Obrazek

Obrazek

Również do swojego avanta zamontuję skrzydło na klapie
Obrazek

Silnik już w całości przed zestrojeniem
Obrazek
Tak będzie wyglądał detal ''AERO'' do mojego rs-a przez małą literę rs6/4
Te listwy zrobione do jakiejś B4 cabrio- kto chętny do zmiany wyglądu listew na CARBONY - to zapraszam, wszelkie wykończenia w carbonie.
Obrazek

Obrazek
---------------------------------------

[ Dodano: 2018-04-07, 22:44 ]
Jakiś wygląd nie skończonej wersji roboczej dzień przed wyjazdem do ''uzdrowiciela'' <stres>

Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2018, 07:12 przez Jarek-LT, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C5 - 4.2 CFSA 450KM/ KOMPRESOR 650KM+

mat1324
Administrator
Administrator
Posty: 12232
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 kwie 2018, 23:29

Nie wygląda to za ciekawie :( . Pod maską może i jest :shock: , ale na zewnętrz <nie>.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3217
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 08 kwie 2018, 10:18

Mechanicznie wszystko na plus, ale wizualnie gorzej niż tragedia.
Pozdrawiam, Gosia ;)

Jarek-LT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 08 wrz 2015, 06:51
Lokalizacja: kolberg
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 08 kwie 2018, 10:26

Obydwoje - ZERO wyobrażni!!!!!!! Przecież napisałem , że to NIESKOŃCZONE.
Tam nie ma jeszcze ani grama szpachli nie mówiąc o lakierze. Czytajcie i ruszcie swoje
szare komórki. W takim stanie jedzie/ zostaje zabrany do tunera gdy wróci z wydechem również, zrobiony do końca bedzie tył jak i przód + nadkola + progi i inne wypieszczone duperele.
Czasami szkoda wam pokazać cokolwiek przed skończeniem bo jesteście kwintesencją polaczka..... bez jakiejkolwiek nieszablonowej wyobrażni.<figielek>
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2018, 10:33 przez Jarek-LT, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C5 - 4.2 CFSA 450KM/ KOMPRESOR 650KM+

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3217
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 08 kwie 2018, 10:31

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Dla mnie próba robienia na siłę ze starego auta nowego zawsze będzie do bani.

Jakbyś w ori budzie zrobił te wszystkie przeróbki mechaniczne były by czapki z głów, a tak to będzie ulep i tyle ;p
Pozdrawiam, Gosia ;)

Jarek-LT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 08 wrz 2015, 06:51
Lokalizacja: kolberg
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 08 kwie 2018, 10:34

Ze bedzie ulepem to jest wiadomo od samego poczatku. <milczek>
A że na siłę - to twój błędny sposób myślenia.
A6 C5 - 4.2 CFSA 450KM/ KOMPRESOR 650KM+

mat1324
Administrator
Administrator
Posty: 12232
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 08 kwie 2018, 12:30

W tym przypadku nie pomoże szpachla, a jedynie wygładzi przejścia między różnymi częściami.

Jarek-LT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 08 wrz 2015, 06:51
Lokalizacja: kolberg
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 08 kwie 2018, 16:35

Oszczędzcie już sobie więcej tych wypocin, nic konstruktywnego nie wnosząc do tematu, modom dziękuje. :p ;p To temat bynajmniej nie dla was.
A6 C5 - 4.2 CFSA 450KM/ KOMPRESOR 650KM+

MarioMAX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 18 mar 2012, 15:52
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: MarioMAX » 25 kwie 2018, 23:06

Śledzę temat od początku, jesteś w stanie pokazać zdjęcie tej fury z boku bo jak nie zrobisz nic z tyłem to troszkę będzie śmiesznie wyglądać. Ciekawe również jak że światłami, modułami od reflektorów, zegrami itd. Bedą rozumiem z nowej fury ? Widzę że kupa kasy na to poszła.

A powiedz mi montujesz już te kompresory na zamówienie? I pytanie czemu taki drogi zestaw z cnc do samodzielnej przeróbki prowadzę firmę i takie elementy bym wykonał duuużo taniej.

Jarek-LT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 08 wrz 2015, 06:51
Lokalizacja: kolberg
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 10 maja 2018, 20:33

Furka nie skończona, gdy bedzie ukończona to MOZE pokarze, przykro sie tu z czymkolwiek dzielić...

Jeśli chodzi o kolektor do V6 -nikt nie broni ci wyprodukować go sobie -czytaj ''taniej''...
A6 C5 - 4.2 CFSA 450KM/ KOMPRESOR 650KM+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


Akumulatory samochodowe Audi A6 opony audi a6
Kalkulator OC
hamulce