Audi A6 C5 2.8 30V KOMPRESOR - więcej mocy 300+ /doładowanie
Witam i gratuluję sukcesu. Mam prośbę do Jarka. Czy możesz podłaczyć kabel do ecu i sprawdzić np. Vagcom jaką masz wartość masy powietrza przy max obrotach. Jeśli możesz to zrób to na luzie w czasie postoju. Przytrzymaj chwilę pedał gazu w podłodze żeby średnia wartość mass air była w miarę dokładna. Nie wiem w której grupie w Twoim sterowniku jest podana masa powietrza ale Ty pewnie wiesz. Dzięki pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zamość
Wcześniej byłem sceptycznie nastawiony do tematu, ale teraz mam pare pytań. Kompresor to koszt ok 1500zł, jaki jest koszt dorobienia kolektorów na cnc? Mam silnik apr stopien sprezania ten sam co aqd 10.1. W ack i alg jest 10.6 w amx 10.3. Nasze silniki najlepiej się nadają. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 23f252af25
Zamiast dodatkowej chlodnicy wpiął bym się w obieg wody.
Zamiast dodatkowej chlodnicy wpiął bym się w obieg wody.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zamość
Jaki stopien sprężania należy osiągnąć, żeby można bylo bezpiecznie pałować samochód jak w serii? Ewentualnie jakie doładowanie, jaka moc, żeby nie podnosić glowic na ten czas? Podstawe mógł bym zlecić w dobrze wyposazonym warsztacie na klasycznym sprzęcie. Formatka aluminiowa to grosze.. Kompresor to 06E145601L?
Może łatwiej tak to zrobić
Zastanawia mnie co z podciśnieniami zrobic przy zamontowanym kompresorze przed przepustnicą, np servo, mapsensor od gazu.
Może łatwiej tak to zrobić
Zastanawia mnie co z podciśnieniami zrobic przy zamontowanym kompresorze przed przepustnicą, np servo, mapsensor od gazu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 gru 2017, 20:37
- Lokalizacja: Wrocław
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Mój projekt V6 KOMPRESOR jest już w innej budzie A6C5 sedana którą kupiłem na projekt V8. Okazało się , że cały OKAZ jest w dużo lepszym stanie jak mój AVANT i żonie lepiej odpowiada i pasuje.
Z tego względu do budy AVANT A6 C5 jest montowany PROJEKT KOMPRESOR V8.
Wspomnę , że silnik jednak FSI - V8 4,2/ 450KM. CFSA z RS4 B7.
Po SWAPIE dokładam oczywiście kompresor i projekt chciał bym zamknąć szóstką z przodu.
Czy uda się - zobaczymy. 600+ będzie napewno. Projekt KOMPRESOR to poprostu inna kategoria jeżdżenia i przyśpieszania nieporównywalna do wolnossaka.
TUTAJ dowód, że jest to osiągalne jednak za ułamek ceny APR.
http://www.goapr.co.uk/products/stage3plus_b7_rs4.html
Peak Mechanical Horsepower (HP) 414 HP 418 HP 606 HP 626 HP 688 HP
Silnik już wsadzony w bude, walczyłem z tym 3 miechy i wypatrzone dwa typy KOMPRESORA V8.
Jednak zdecydowałem sie na kompresor z Jaguara 5.0 - TVS1900
Jest już przerabiany i pasowany pod silnik.
Jarek-LT
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Z tego względu do budy AVANT A6 C5 jest montowany PROJEKT KOMPRESOR V8.
Wspomnę , że silnik jednak FSI - V8 4,2/ 450KM. CFSA z RS4 B7.
Po SWAPIE dokładam oczywiście kompresor i projekt chciał bym zamknąć szóstką z przodu.
Czy uda się - zobaczymy. 600+ będzie napewno. Projekt KOMPRESOR to poprostu inna kategoria jeżdżenia i przyśpieszania nieporównywalna do wolnossaka.
TUTAJ dowód, że jest to osiągalne jednak za ułamek ceny APR.
http://www.goapr.co.uk/products/stage3plus_b7_rs4.html
Peak Mechanical Horsepower (HP) 414 HP 418 HP 606 HP 626 HP 688 HP
Silnik już wsadzony w bude, walczyłem z tym 3 miechy i wypatrzone dwa typy KOMPRESORA V8.
Jednak zdecydowałem sie na kompresor z Jaguara 5.0 - TVS1900
Jest już przerabiany i pasowany pod silnik.
Jarek-LT

Ostatnio zmieniony 11 sty 2018, 20:33 przez Jarek-LT, łącznie zmieniany 7 razy.