Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 C5 2.4 165KM Quattro Sedan Manual OEM+ by Pawel_7

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
danielnazet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 16 maja 2017, 11:02
Lokalizacja: Mława

Post autor: danielnazet » 06 cze 2017, 10:37

Również w Avant posiadam taka nawigację ale nie posiadam płyty :D.
Dlatego myślę o jakiejś navi zamiast radia RNS itp

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 16 mar 2018, 13:46

Wrzucę kilka nowości:
*Pomalowałem lakierem strukturalnym obudowę stacyjki, aby grot kluczyka nie robił widocznych rys:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
*Wymieniłem śrubki wlewu gazu na oryginalne od A6 C5:
stare:
Obrazek
nowe:
Obrazek
*Wisienką na torcie są kupione ostatnio chromowane obudowy lusterek in.pro.
Pasują one do C5 po liftingowych, więc aby je zamontować potrzebowałbym najpierw obu poliftowych lusterek.
obudowy:
Obrazek Obrazek
przed przymiarką:
Obrazek
po przymiarce:
Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2017-08-02, 09:56 ]
Od jakiegoś czasu zmagałem się z błędem o kodzie: 17800: "Czujnik wałka rozrządu 2 zwarcie do B+" oraz z błędami dotyczącymi bogatej mieszanki, które po usunięciu nie wróciły i został tylko błąd czujnika.
Zdjęcie z 06.04.2017. :
Obrazek Obrazek

W pierwszej chwili pomyślałem, że znów zepsuł się czujnik wałka rozrządu, który wymieniałem 1,5 roku temu, tyle, że stary i nowy błąd miały różne kody błędów. Stary błąd to kod: 17746: "Czujnik położenia wałka rozrządu strona 1 - przerwa/zwarcie do plusa".

Nie pozostało mi nic innego jak kupić nowy czujnik i wymieniać.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Po wymianie okazało się, że błąd 17800 pojawia się nadal. Po odpięciu całkowicie wtyczki od czujnika okazało się, że wtedy pojawia się ten błąd, z którym uporałem się półtorej roku temu, czyli 17746 oraz oczywiście nadal nie znika nowy błąd 17800.
Obrazek

Po podpięciu wtyczki stary błąd 17746 zniknął i pozostał tylko nowy 17800. To upewniło mnie w przekonaniu, że gdzieś na silniku musi być jeszcze jeden czujnik położenia wałka rozrządu. Póki co zajmowałem się jedynie czujnikiem znajdującym się z przodu silnika, pod plastikową obudową rozrządu.

Eureka, po jakimś czasie znalazłem drugi czujnik, który okazał się winowajcą. Był to podobnie jak czujnik sprzed 1,5 roku oryginał Audi z 1996 roku. Znajduje się on z tyłu silnika, w okolicy ściany grodziowej, pod zbiornikiem płynu chłodniczego. Po wymianie go na nowy błąd 17800 zniknął, oby bezpowrotnie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Przy okazji odpiąłem węże od gazu i zrobiłem porządek w przewodach elektrycznych LPG:
Obrazek Obrazek Obrazek

Przyszła kolei na wymianę oleju oraz filtrów oleju i powietrza (06.11.2017), przy przebiegu 255848km.
Obrazek

Z detali wymieniłem połamaną lamkę oświetlenia bagażnika:
Obrazek Obrazek

Dołożyłem brakujące spinki dekorów drzwi:
Obrazek Obrazek

Dołożyłem oryginalne mocowanie akumulatora, którego nie było:
Obrazek Obrazek

Wymieniłem trójkąt ostrzegawczy, ponieważ stary był połamany:
Obrazek

Wymieniłem listwę progową, ponieważ stara była pęknięta:
Obrazek Obrazek

Wymieniłem też listwę podszybia, która była połamana:
Obrazek Obrazek Obrazek

Po wielu przejściowych modelach, zamontowałem w Audi oryginalne radio.
Na początku był Pioneer:
Obrazek Obrazek
Potem był Blaupunkt Tokyo 110:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Finalnie zostało oryginalne Audi Concert, z którego jestem mega zadowolony, bo radio włącza sie i wyłącza po zapłonie. Ponadto podświetlenie radia włącza się po włączniku świateł. A najlepsze jest to, że na FISie wyświetlają się informacje z radia :)
Obrazek Obrazek Obrazek

Acb31
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 22 sty 2018, 09:31
Lokalizacja: Okolice Chociwel

Post autor: Acb31 » 18 mar 2018, 12:29

Widzę ze lubisz dbać o auto. Za nie długo tez wrzucę swój temat bo juz się robi długa li sta.
2.5 tdi ake swap 1.9 ajm 180km/400nm

WojtasTdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 28 sie 2017, 16:26
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: WojtasTdi » 19 mar 2018, 19:57

Nie chcesz może sprzedać tych obudów na lusterka ? ;p

AdamGral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 2018, 12:28
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: AdamGral » 19 mar 2018, 20:23

nowe lusterka wyglądają rewelacyjnie

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 20 mar 2018, 14:09

Acb31, lubię gdy w aucie wszystko działa... to wrzucaj swój wóz na forum <okok>

WojtasTdi, jak będę miał na sprzedanie to dam znać :)
AdamGral, fajnie że się podobają <okok>

WojtasTdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 28 sie 2017, 16:26
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: WojtasTdi » 20 mar 2018, 18:08

Pawel_7 pisze:Acb31,WojtasTdi, jak będę miał na sprzedanie to dam znać :)
To czekam na info , bardzo chętnie odkupie do swojej ;)
Do Kielc mam niedaleko to mogę przyjechać :D

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 17 paź 2018, 13:39

WojtasTdi pisze: Do Kielc mam niedaleko to mogę przyjechać :D
No dokładnie, do Skarżyska nie jest daleko :)



A wracając do Audi to miałem swego czasu problem z włącznikiem świateł. Po włączeniu świateł mijania włączało się również tylne przeciwmgielne światło. Okazało się, że wystarczyło wyprofilować miedziane styki wewnątrz przełącznika, które powykrzywiały się na skutek upływu lat.
Obrazek
Ten temat wyjaśnia co i jak:
a6-c5-naprawa-wlacznika-swiatel-niedzia ... t68033.htm

Miałem też niewielki wyciek oleju, którego nie mogłem zidentyfikować.
Obrazek
Okazało się, że mimo wymiany odmy na nową, nowe o-ringi zamontowane na niej były wadliwe. Pierwszy okazał się niesymetryczny ale wymiana na nowy pomogła.
Obrazek

O-ring po drugiej stronie wymieniłem na nieco grubszy, ponieważ stary rozmiar pozostawiał zbyt duży luz.
Obrazek Obrazek Obrazek

Najwięcej problemu miałem ostatnimi czasy z ABS. Coraz częściej pojawiał mi się wykrzyknik na FISie. Co jakiś czas gasł, a ja nie miałem pojęcia dlaczego. Opis błędu z FIS:
Obrazek
Nie pomagało dolanie płynu, ani wymiana czujnika płynu w zbiorniczku.
Obrazek
Okazało się, że winny był sterownik ABS, który ma wadę fabryczną i wytrzymał w moim Audi 260tys km przebiegu. Regeneracja załatwiła sprawę - teraz wszystko gra!
Obrazek

[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-03-26, 17:10 ]
Usuń link z podpisu, bo dostaniesz ostrzeżenie za reklamę. Tak tylko piszę, aby czasami moderator albo admin się nie dopatrzył :p.

[ Dodano: 2018-10-17, 13:39 ]
Audiczka sprzedana, ale została w rodzinie. Ale nie wykluczone, że kiedyś wrócę jeszcze do A6 <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga