Również w Avant posiadam taka nawigację ale nie posiadam płyty :D.
Dlatego myślę o jakiejś navi zamiast radia RNS itp
Audi A6 C5 2.4 165KM Quattro Sedan Manual OEM+ by Pawel_7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 maja 2017, 11:02
- Lokalizacja: Mława
Wrzucę kilka nowości:
*Pomalowałem lakierem strukturalnym obudowę stacyjki, aby grot kluczyka nie robił widocznych rys:
*Wymieniłem śrubki wlewu gazu na oryginalne od A6 C5:
stare:
nowe:
*Wisienką na torcie są kupione ostatnio chromowane obudowy lusterek in.pro.
Pasują one do C5 po liftingowych, więc aby je zamontować potrzebowałbym najpierw obu poliftowych lusterek.
obudowy:
przed przymiarką:
po przymiarce:
[ Dodano: 2017-08-02, 09:56 ]
Od jakiegoś czasu zmagałem się z błędem o kodzie: 17800: "Czujnik wałka rozrządu 2 zwarcie do B+" oraz z błędami dotyczącymi bogatej mieszanki, które po usunięciu nie wróciły i został tylko błąd czujnika.
Zdjęcie z 06.04.2017. :
W pierwszej chwili pomyślałem, że znów zepsuł się czujnik wałka rozrządu, który wymieniałem 1,5 roku temu, tyle, że stary i nowy błąd miały różne kody błędów. Stary błąd to kod: 17746: "Czujnik położenia wałka rozrządu strona 1 - przerwa/zwarcie do plusa".
Nie pozostało mi nic innego jak kupić nowy czujnik i wymieniać.
Po wymianie okazało się, że błąd 17800 pojawia się nadal. Po odpięciu całkowicie wtyczki od czujnika okazało się, że wtedy pojawia się ten błąd, z którym uporałem się półtorej roku temu, czyli 17746 oraz oczywiście nadal nie znika nowy błąd 17800.
Po podpięciu wtyczki stary błąd 17746 zniknął i pozostał tylko nowy 17800. To upewniło mnie w przekonaniu, że gdzieś na silniku musi być jeszcze jeden czujnik położenia wałka rozrządu. Póki co zajmowałem się jedynie czujnikiem znajdującym się z przodu silnika, pod plastikową obudową rozrządu.
Eureka, po jakimś czasie znalazłem drugi czujnik, który okazał się winowajcą. Był to podobnie jak czujnik sprzed 1,5 roku oryginał Audi z 1996 roku. Znajduje się on z tyłu silnika, w okolicy ściany grodziowej, pod zbiornikiem płynu chłodniczego. Po wymianie go na nowy błąd 17800 zniknął, oby bezpowrotnie.
Przy okazji odpiąłem węże od gazu i zrobiłem porządek w przewodach elektrycznych LPG:
Przyszła kolei na wymianę oleju oraz filtrów oleju i powietrza (06.11.2017), przy przebiegu 255848km.
Z detali wymieniłem połamaną lamkę oświetlenia bagażnika:
Dołożyłem brakujące spinki dekorów drzwi:
Dołożyłem oryginalne mocowanie akumulatora, którego nie było:
Wymieniłem trójkąt ostrzegawczy, ponieważ stary był połamany:
Wymieniłem listwę progową, ponieważ stara była pęknięta:
Wymieniłem też listwę podszybia, która była połamana:
Po wielu przejściowych modelach, zamontowałem w Audi oryginalne radio.
Na początku był Pioneer:
Potem był Blaupunkt Tokyo 110:
Finalnie zostało oryginalne Audi Concert, z którego jestem mega zadowolony, bo radio włącza sie i wyłącza po zapłonie. Ponadto podświetlenie radia włącza się po włączniku świateł. A najlepsze jest to, że na FISie wyświetlają się informacje z radia
*Pomalowałem lakierem strukturalnym obudowę stacyjki, aby grot kluczyka nie robił widocznych rys:
*Wymieniłem śrubki wlewu gazu na oryginalne od A6 C5:
stare:
nowe:
*Wisienką na torcie są kupione ostatnio chromowane obudowy lusterek in.pro.
Pasują one do C5 po liftingowych, więc aby je zamontować potrzebowałbym najpierw obu poliftowych lusterek.
obudowy:
przed przymiarką:
po przymiarce:
[ Dodano: 2017-08-02, 09:56 ]
Od jakiegoś czasu zmagałem się z błędem o kodzie: 17800: "Czujnik wałka rozrządu 2 zwarcie do B+" oraz z błędami dotyczącymi bogatej mieszanki, które po usunięciu nie wróciły i został tylko błąd czujnika.
Zdjęcie z 06.04.2017. :
W pierwszej chwili pomyślałem, że znów zepsuł się czujnik wałka rozrządu, który wymieniałem 1,5 roku temu, tyle, że stary i nowy błąd miały różne kody błędów. Stary błąd to kod: 17746: "Czujnik położenia wałka rozrządu strona 1 - przerwa/zwarcie do plusa".
Nie pozostało mi nic innego jak kupić nowy czujnik i wymieniać.
Po wymianie okazało się, że błąd 17800 pojawia się nadal. Po odpięciu całkowicie wtyczki od czujnika okazało się, że wtedy pojawia się ten błąd, z którym uporałem się półtorej roku temu, czyli 17746 oraz oczywiście nadal nie znika nowy błąd 17800.
Po podpięciu wtyczki stary błąd 17746 zniknął i pozostał tylko nowy 17800. To upewniło mnie w przekonaniu, że gdzieś na silniku musi być jeszcze jeden czujnik położenia wałka rozrządu. Póki co zajmowałem się jedynie czujnikiem znajdującym się z przodu silnika, pod plastikową obudową rozrządu.
Eureka, po jakimś czasie znalazłem drugi czujnik, który okazał się winowajcą. Był to podobnie jak czujnik sprzed 1,5 roku oryginał Audi z 1996 roku. Znajduje się on z tyłu silnika, w okolicy ściany grodziowej, pod zbiornikiem płynu chłodniczego. Po wymianie go na nowy błąd 17800 zniknął, oby bezpowrotnie.
Przy okazji odpiąłem węże od gazu i zrobiłem porządek w przewodach elektrycznych LPG:
Przyszła kolei na wymianę oleju oraz filtrów oleju i powietrza (06.11.2017), przy przebiegu 255848km.
Z detali wymieniłem połamaną lamkę oświetlenia bagażnika:
Dołożyłem brakujące spinki dekorów drzwi:
Dołożyłem oryginalne mocowanie akumulatora, którego nie było:
Wymieniłem trójkąt ostrzegawczy, ponieważ stary był połamany:
Wymieniłem listwę progową, ponieważ stara była pęknięta:
Wymieniłem też listwę podszybia, która była połamana:
Po wielu przejściowych modelach, zamontowałem w Audi oryginalne radio.
Na początku był Pioneer:
Potem był Blaupunkt Tokyo 110:
Finalnie zostało oryginalne Audi Concert, z którego jestem mega zadowolony, bo radio włącza sie i wyłącza po zapłonie. Ponadto podświetlenie radia włącza się po włączniku świateł. A najlepsze jest to, że na FISie wyświetlają się informacje z radia
No dokładnie, do Skarżyska nie jest dalekoWojtasTdi pisze: Do Kielc mam niedaleko to mogę przyjechać :D
A wracając do Audi to miałem swego czasu problem z włącznikiem świateł. Po włączeniu świateł mijania włączało się również tylne przeciwmgielne światło. Okazało się, że wystarczyło wyprofilować miedziane styki wewnątrz przełącznika, które powykrzywiały się na skutek upływu lat.
Ten temat wyjaśnia co i jak:
a6-c5-naprawa-wlacznika-swiatel-niedzia ... t68033.htm
Miałem też niewielki wyciek oleju, którego nie mogłem zidentyfikować.
Okazało się, że mimo wymiany odmy na nową, nowe o-ringi zamontowane na niej były wadliwe. Pierwszy okazał się niesymetryczny ale wymiana na nowy pomogła.
O-ring po drugiej stronie wymieniłem na nieco grubszy, ponieważ stary rozmiar pozostawiał zbyt duży luz.
Najwięcej problemu miałem ostatnimi czasy z ABS. Coraz częściej pojawiał mi się wykrzyknik na FISie. Co jakiś czas gasł, a ja nie miałem pojęcia dlaczego. Opis błędu z FIS:
Nie pomagało dolanie płynu, ani wymiana czujnika płynu w zbiorniczku.
Okazało się, że winny był sterownik ABS, który ma wadę fabryczną i wytrzymał w moim Audi 260tys km przebiegu. Regeneracja załatwiła sprawę - teraz wszystko gra!
[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-03-26, 17:10 ]
Usuń link z podpisu, bo dostaniesz ostrzeżenie za reklamę. Tak tylko piszę, aby czasami moderator albo admin się nie dopatrzył .
[ Dodano: 2018-10-17, 13:39 ]
Audiczka sprzedana, ale została w rodzinie. Ale nie wykluczone, że kiedyś wrócę jeszcze do A6
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga